jee, kohtaa pääsee matkaan barcelonaan aurinkoon ja kulttuuri rientoihin. onko muita matkaan lähtiöitä. ekaa kertaa matkaavalle kaikki on ihanan uutta ja ihmeellistä. toivottavasti matka tulee olemaan ihana ja rentouttava. (kaupunkilomat rentouttavia...tuskin, mutta ei se mitään..)
kohtaa pääsee matkaan!!
7
1220
Vastaukset
- Marsupilami23
Heips!
Jep, tääl yks pariksunta lähdössä 10.8 sille suunnalle. :) Ei enää kauan odottamista, jes! :)- tullaan me
Me lähdetään frendin kanssa 11.8 ja ollaan seuraavaan sunnuntaihin...
- rannikoille.
Tanaan paatin lahtea, sain viimeisen lentopaikan akkilahdolle.
Mielenkiintoinen tekninen museo voisi olla ja toivottavasti miellyttavat rannikot.- ja paljon makso
mikä kone ja paljon makso? hyvää matkaa
- matkakuumeinen
ja paljon makso kirjoitti:
mikä kone ja paljon makso? hyvää matkaa
Enään 2päivää ja sit matkaan..yksin meen ja ensimmäistä kertaa..toivottavasti mua ollaan vastassa :)
- tyttöjen kesken
Kaksi kaverusta lähtee Barcelonaan 13.8 :)) Vähän jännittää, kun ollaan nuoria ja ekaa kertaa 'yksin' matkalla.
Cant wait också!- juuri palannut
aivan mahtava loma barcelonassa. kaupunki on todella upea ja tekemistä on todella paljon. hyvää matkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699