Siskoni on menossa naimisiin Heinäkuussa, ja nyt pitäisi alkaa järkkää ohjelmaa juhlatilaisuuteen.
Mitä sinne voisi kehittää, puhe,laulua, runo tms ?
Auttakaa, please!
Ohjelmaa häihin ???
9
3605
Vastaukset
- Maisa
siskoni meni naimisiin kaksi vuotta sitten ja olin toinen kaasoista. Joten tilanteesi on tuttua.
Meillä oli hääparin isien puheiden lisäksi bestmanin ja toisen kaason puhe johon liitettiin tietoa miten pari on tavannut ja näytettiin myös diakuvia polttareista.
Hääparin ryöstö oli, jossa sukulaiset ja ystävät joutuivat tehtävien pariin.
ystävät esittivät lauluesityksiä sekä morsian joka opiskelee laulua lauloi laulun.
leikkeinä oli semmoinen peli, johon oltiin tehty pelilauta ja tosi iso noppa. Hääpari oli pelinappuloita ja he saivat valita omaan joukkueeseensa 5 henkilöä vieraista. Joukkueet vuorotellen heittivät noppaa ja nappula siirtyi silmäluvun. Kun nappula oli tietynlaisessa ruudussa (kolmio, neliö, ympyrä),tuli aina tietyntyyppinen kysymys. Kysymystyypit olivat:
1. kysymys morsiamesta
2. kysymys sulhasesta
3. kysymys pelinappulalle
Maaliin päässyt nappula voitti joukkueensa kanssa pelin.
MIELIKUVITUS VAIN KÄYNTIIN!!!!! - Anna
Hankkikaa kunnon bändi, joka viihdyttää vieraita kun kaasot, bestmanit ja muut haluavat itsekin nauttia juhlista. Jos teillä ei ole tidossa ketään, esim. www.kolumbus.fi/toproy on hauska kokoonpano.
- yks vaan
Olen ollut monissa häissä ja yhtiin ihastuin iki hyviksi...sillä ohjlema oli hyvä ja sitä oli sopivasti. Vierailla pitäisi olla välillä aikaa jutusteluun ettei koko ajan ohjelmaa eikä kaikkia heti alussa. Ohjelma ehdotuksia: 1.sulhasen ryöstö-jolloin morsian joutuu kokoamaan vaikka ongen ja tekemään saunavastan ja sulho kerää kukkia ja miettii anopille runoa! 2. vieraita otetaan vaikka 10, tuolit ympyrään (selkänojat keskelle,yksi vähemmän entä vieraita), vieraat kävelevät tuolien ympärillä ja musiikki soi, kun musiikki loppuu, on löydettävä tuoli, se joka jää ilman, nostaa vaikka kaasolta lapun jossa hän lupaa tehdä jotain hääparille(laput valmiiksi tehty, esim;lottorivi, kortti vuoden päästä ym)
- Leoni
Löysin kerran sellaisen sivuston kun hui häitä www.amoriini.fi sieltä löytyy kaikkea mitä häitä varten pitää tietää ja varsinkin niitä erillaisia leikkejä. Yks erittäin hauska leikki sielä tuli vastaan, siinä vieraat joutuvat tai saavat olla tekemisissä toistensa kanssa ja jutella ja miettiä, anagrammit. osoitteessa http://ag.arrak.fi löytyy ohjelma jonka avulla voit muuttaa haluamiasi sanoja anagrammi muotoon ja niistä tulee varmasti aivan tajuttoman hauskoja esim.särähti pensas > prinsessa häät. itse tein kaverini häihin lyhyen tarinan jossa sanat oli muutettu anagrammeiksi ja jaoin pöytiin paperit jossa tarina oli ja annoin puolisen tuntia ratkoa tehtävää. Kun aika oli mennyt ohi, luettiin eri pöytä seurueiden tarinat ja oikea niistä voitti, tässä tapauksessa palkintona oli jokaiselle kauha, hääparin ammatista johtuen. Hauskaa oli..
- kissa
Hanki kirjastosta SUURI LEIKKIKIRJA,ohjelmavihjeitä arkeen ja juhlaan.toim,Satu Aalto.Sitä myydään myös ainakin suurissa kirjakaupoissa.seltä varmasti löydät useampiakin leikkejä ja muitakin häihin liittyviä ohjeita.itse jouduin omissa häissäni lukemaan mm.mustalaisen päiväkirjaa.kaaso ja bestman lukivat myös NS,vironkielisen hääpuheen,joka on huumoripuhe ja löytyy myös kirjasta.HAUSKOJA HÄITÄ1
- kaaso
toimii aina! Kehitelkää hauskoja kysymyksiä, väliin joku ihan ihme kysymyskin (riippuen tietty avioon menevän parin huumorista) tyyliin: "Hsldöfdian?" ja vastausta odotellaan! Aiheuttaa taatusti hauskoja naurunremahduksia.. kokemusta on ja hauskat juhlat samaten takana!
- Honeybunny
hae esim. Googlesta sanalla "HuiHäitä" ,en muista mikä kyseisen sivuston oikea osoite oli.Todella paljon kaikkea hyödyllistä tietoa ja paljon myös hyviä leikkejä!!
- Honeybunny
...sattui kirotusvire, etsi siis www.google.fi - sivulta sanoilla "hui häitä" ,niin löytyy varmaan vähän paremmin! :)
- päivi
meidän häätilaisuutemme löytyy netistä sivulta.. http://koti.mbnet.fi/paivise/wedding3.htm
siellä on niin ohjelma.. leikit.. puheet.. ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760