Moikkista .Miksiköhän kirpalta ostamani enkelinsiipi karistaa lehtiä,alhaalta päin tippuu tasaseen tahtiin,kohta jälellä pelkkä ranka :)
T.Anu
Enkelinsiipi karistaa lehtiä
5
11703
Vastaukset
- Onttomukulakiurunkannus
Yksi mahdollisuus voisi olla ötökät. Tee tarkka kirppusyyni ja ryhdy tarvittaessa toimenpiteisiin.
Enkelinsiipi tykkää paljosta kastelusta. Olen huomannut, että melko vähäinenkin vedenvajaus aiheuttaa helposti alimpien lehtien putoamista.
Yhdellä omista enkelinsiivistäni asusti/asustaa mullassa ihan hirveän pikkuisia ötököitä, jotka tykkäävät kuivasta. Eivät ole vihannespunkkeja. Kiipeävät myös kasviin ja aiheuttavat lehtien putoilua. Saan ne pidettyä jotenkuten aisoissa riittävällä kastelulla.
Jos enkelinsiipesi alkaa näyttää liikaa silkalta ruodolta, katkaise estottomasti vaikka melkein tyvestä. Se tekee kyllä uuden haaran, yleensä useammankin. Juurruta leikattu latvaosa, niin saat lisää tätä monien haluamaa kasvikaunokaista. ;-)- Anu.
Moikka ja kiitos vinkistä-syynä varmasti tuo kuivuminen...oon aika huolettomasti jättäny kukkien kastelun aika vähiin joten varmaan kasvi tokenee kuhan saa kunnolla vettä.Huomasin juuri että se puskeekin juuresta uusia lehtiä joten taidan tehdä tuon suosittelemasi varren katkasun sille ranka oksalle :) Kiitti vielä! t.Anu
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa, mistä johtuu pienet reiät enkelinsiiven lehdissä? Reiät on heti, kun uusi lehti alkaa aukeamaan ja juurrutustaimessa myös sama vika
- lamppu40
Enkelinsiipi on begonia joka EI pidä liiasta kastelusta.
- Onttomukulakiurunkannus
Voi kauhistus! Minun enkelinsiipeni ovat epänormaaleja, poikkeavia, ties vaikka assosiaalisiakin! Eivät törkimykset osaa käyttäytyä lajityypillisellä tavalla! Enkä tiedä, millä saisin ne ruotuun...
Taitaa olla homma niin, että riittävä kastelu on paikallaan, kukapa sitä nyt liiasta kastelusta pitäisi. Liika on aina liikaa! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812945Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911706Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771511Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1331391
- 1461266
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981187- 821168
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801155