Onko kukaan nähnyt 2007 keikkoja?

Mennäkö vai ei

Onko kukaan päässyt seuraamaan kesän konsertteja tai kuullut niistä? Miten mahtavat kitaristit selviytyä hommistaan? Vanhan kehnon ote kun tuntuu olevan vähän lipsumassa ajoittain.

60

12946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumpin Jack

      Ainakin Pietarin keikka oli ollut järjettömän hyvä.

      • rane

        on varmaa riehakasta jytää vanhoilt äijilt kuka viittii mennä kattoo ja maksaa ittesä kipeeks heh heh hyi hyi


      • It's only rock'n' roll
        rane kirjoitti:

        on varmaa riehakasta jytää vanhoilt äijilt kuka viittii mennä kattoo ja maksaa ittesä kipeeks heh heh hyi hyi

        Joo kyllä on loistavaa soitantaa tiedossa.Ylivoimaisesti kesän kohokohta vielä edessä.Kyseessähän on maailman arvostetuin rock'n'roll yhtye.Jonka nimi on The Rolling Stones.Kävisit itsekin joskus rollareiden keikoilla niin ymmärtäisit mistä spektaakkelista onkaan oikein kysymys.


      • Kunhan homma toimii
        rane kirjoitti:

        on varmaa riehakasta jytää vanhoilt äijilt kuka viittii mennä kattoo ja maksaa ittesä kipeeks heh heh hyi hyi

        Jatkuvasti jaksetaan jauhaa niiden iästä, mutta mitä välii iällä on, jos homma toimii. Keith Richards sanoi eräässä haastattelussa ettei tämä ole mitään tennistä jota pelataan 17-25 vuotiaana, hän näyttää kuinka kauan tätä hommaa voi tehdä.

        Olen nähnyt paljon huonoja nuorten miesten bändien keikkoja, joten ei kunnon rokkenroll-shown onnistuminen ole iästä kiinni lainkaan.


      • It's only rock'n' roll kirjoitti:

        Joo kyllä on loistavaa soitantaa tiedossa.Ylivoimaisesti kesän kohokohta vielä edessä.Kyseessähän on maailman arvostetuin rock'n'roll yhtye.Jonka nimi on The Rolling Stones.Kävisit itsekin joskus rollareiden keikoilla niin ymmärtäisit mistä spektaakkelista onkaan oikein kysymys.

        Ootko tosissas? Rollarit oli ihan kova juttu joskus 60 luvulla, mutta tänään.....Oon itsekin jo 60:llä.


      • It's only rock'n'roll
        plusmuutanakuukausi kirjoitti:

        Ootko tosissas? Rollarit oli ihan kova juttu joskus 60 luvulla, mutta tänään.....Oon itsekin jo 60:llä.

        Kyllä sinunkin olisi kannattanut olla stadikalla katsoon rollareita.Sen jälkeen et kirjoittelisi tuommoisia ollenkaan))


    • keikka-arvosteluja

      Tuolla on keikka-arvosteluja tämän kesän kiertueelta.

      • jumping jack

      • Mennäkö vai ei

    • Keef

      2 keikkaa olen tänä kesänä ehtinyt nähdä ja Ronnie selviytyy ihan hyvin hommastaan ;)

    • ....

      rollarit vähempää kiinnostaa en ole koskaan sen bändin musiikista tykänny enkä tykkää jatkossakaan samaa junkuttamista joka ainoa kappale.

      • jumping jack

        Miksi tulet tänne rollaripalstalle sitten änkyttämään jos et kerran ymmärrä oikeata rockmusiikkia?


      • Fanitus
        jumping jack kirjoitti:

        Miksi tulet tänne rollaripalstalle sitten änkyttämään jos et kerran ymmärrä oikeata rockmusiikkia?

        Samaa ihmettelen minäkin: saatko jotain kicksejä siitä kun tulet Rollaripalstalle mainostamaan "paremmuuttasi" ?

        It's only rock'n roll but I LOVE it!!


      • Rollarit rules!!!!

        Nooh.Eihän makuasioista voi oikein kiistellä.Varsinkaan musiikkimaun suhteen.Mutta kyllä täytyy sanoa silti että on sulla erittäin surkea musiikkimaku)))


      • Piitles
        jumping jack kirjoitti:

        Miksi tulet tänne rollaripalstalle sitten änkyttämään jos et kerran ymmärrä oikeata rockmusiikkia?

        ole mikään fanipalsta. Täällä rollareita myös lyödään kuin verasta sikaa!


      • Paint it black
        Piitles kirjoitti:

        ole mikään fanipalsta. Täällä rollareita myös lyödään kuin verasta sikaa!

        Olet oikeassa.Arvostella saa/voi jos on aihetta.Mutta edellinen rollareiden keikka(v.2003) on niin hyvin vielä muistissa että ei voi käyttää muuta kuin ylistys sanoja.Siitä on todellä vaikea parantaa joten odotan jännittyneenä tulevaa keikkaa illalla.


      • westend
        Rollarit rules!!!! kirjoitti:

        Nooh.Eihän makuasioista voi oikein kiistellä.Varsinkaan musiikkimaun suhteen.Mutta kyllä täytyy sanoa silti että on sulla erittäin surkea musiikkimaku)))

        Musiikista ja kirjallisuudesta jaksetaan taittaa peistä ja yleensä siitä mikä on taiteissa hyvää makua.
        Kuuntelen jazzia ja klassista mutta mikä Rollareiden musiikissa mua viehättää on musiikin alkuvoima ja kapinallisuus.
        Rollareiden keikoilta en ole koskaan poistunut pettyneenä vaan niilä keikoilla tätikin saa heilua.
        Beatles on omaa luokkaansa kyllä mutta Rollareiden musiikkiin " syntyi rakkaus ensi silmäyksellä".
        Rosoiseen soundiin ei ole edelleenkään ajanhammas purrut ja voidaan jo luokitella Rollarit rockinhistorian suurimpiin uranuurtajiin.
        Nyt on tietysti showta viimeisenpäälle ja kaupallisuutta mutta pitää muistaa, että Rollarit alkoivat soittaa klubeilla ja ovat uransa alussa nähneet nälkääkin ja olleet pienissä rahoissa.
        Heidän uransa on ollut pitkänlinjan ja työn tulosta.Eivät ole suoraan olleet mitään suurella rahalla tehtyjä tuotteita ja suuria massoja kosiskelevia siloposkia.
        Rockissa pitää olla raakaa alkuvoimaa ja mua ei ainkaan huvita mitkään jättikaraoket 50000: lle Nokian toimihenkilölle.


      • Fanitus
        Paint it black kirjoitti:

        Olet oikeassa.Arvostella saa/voi jos on aihetta.Mutta edellinen rollareiden keikka(v.2003) on niin hyvin vielä muistissa että ei voi käyttää muuta kuin ylistys sanoja.Siitä on todellä vaikea parantaa joten odotan jännittyneenä tulevaa keikkaa illalla.

        ...mutta rääviminen, huutelu ja asiaton haukkuminen ovat ala-arvoisia eivätkä kuulu tälle (tai muillekaan) palstoille.

        Kait se on sitten se että kun ei saa tyydytystä elämään muuten niin pitää lyödä sitä vierasta sikaa :)


      • ........
        jumping jack kirjoitti:

        Miksi tulet tänne rollaripalstalle sitten änkyttämään jos et kerran ymmärrä oikeata rockmusiikkia?

        mä tänne tuunkin,kun en tykkää täällä saa jokainen sanoo mielipiteensä asiasta tykkäsit tai et,joten ole hiljaa!


      • Cowgirl
        westend kirjoitti:

        Musiikista ja kirjallisuudesta jaksetaan taittaa peistä ja yleensä siitä mikä on taiteissa hyvää makua.
        Kuuntelen jazzia ja klassista mutta mikä Rollareiden musiikissa mua viehättää on musiikin alkuvoima ja kapinallisuus.
        Rollareiden keikoilta en ole koskaan poistunut pettyneenä vaan niilä keikoilla tätikin saa heilua.
        Beatles on omaa luokkaansa kyllä mutta Rollareiden musiikkiin " syntyi rakkaus ensi silmäyksellä".
        Rosoiseen soundiin ei ole edelleenkään ajanhammas purrut ja voidaan jo luokitella Rollarit rockinhistorian suurimpiin uranuurtajiin.
        Nyt on tietysti showta viimeisenpäälle ja kaupallisuutta mutta pitää muistaa, että Rollarit alkoivat soittaa klubeilla ja ovat uransa alussa nähneet nälkääkin ja olleet pienissä rahoissa.
        Heidän uransa on ollut pitkänlinjan ja työn tulosta.Eivät ole suoraan olleet mitään suurella rahalla tehtyjä tuotteita ja suuria massoja kosiskelevia siloposkia.
        Rockissa pitää olla raakaa alkuvoimaa ja mua ei ainkaan huvita mitkään jättikaraoket 50000: lle Nokian toimihenkilölle.

        Loistava kirjoitus.Asia on juuri näin.Siloposkiset kiiltokuvapojat eivät tule ikinä pärjäämään rollareille.Rollareissa on sitä alkukantaista voimaa ja jytinää.Illalla se on sitten loistava keikka tiedossa.


      • Sheriffi
        ........ kirjoitti:

        mä tänne tuunkin,kun en tykkää täällä saa jokainen sanoo mielipiteensä asiasta tykkäsit tai et,joten ole hiljaa!

        Aika turhaa suunsoittoa sinulta.Mielipiteensä voi tietysti esittää mutta sen voi tehdä fiksusti.


      • evvk ja vjk
        ........ kirjoitti:

        mä tänne tuunkin,kun en tykkää täällä saa jokainen sanoo mielipiteensä asiasta tykkäsit tai et,joten ole hiljaa!

        Ei kiinnosta noi sun mielipitees ketään. Kirjoittele kotona lappuja ja liimaile niitä seiniin.


      • ...ei...

        ...todellakaan ole samaa jumputtamista..
        Pää selväksi ja korvat auki...ei sen kummempaa:))


    • Immuuni

      Heikot kaatuu elontiellä.Senhän sanoo jo vanha sananlaskukin.On ne vaan aika kovia jätkiä nuo rollareiden pojat.45 vuotta tehneet keikkaa yhdessä.Ja koko ajan siellä huipulla.Eipä tule nyt ihan heti mieleen toista yhtä legendaarista porukkaa.

      • Aina vaan Rollarit

        Puhut asiaa, paras bändi ikinä!!!!!!!!


    • pelkkä rahastusta

      pelkkää rahastusta.

      • pitää..

        ...jauhaa paskaa. :)


      • oikein hämmästynyt

        Mitä pahaa rahastuksessa oikein on? Kun seuraa maailman menoa, vaikkapa jokavuotisia tupo--neuvotteluja, niin yksi asia on varmaa ja yhteistä: raha kelpaa kaikille. Jos joku on keksinyt hyvän ansaitsemiskeinon, niin se hälle suotakoon.


    • Asko A.

      En tiedä tuosta väittämästäsi mutta sen tiedän, että Rollari-papat kiertävät maailmalla rahastamassa hyväuskoisia hölmöjä. Olikohan aikoinaan Antti Einiö, joka totesi, että Mick Jagger on luun kova liikemies, eikä jätä paljoa rahaa konsertin järjestäjälle. Jaggerhan on opiskelut aikoinaan London Business Schoolissa ja nyt toteuttaa saamiaan oppeja.

      Tosin, jos haluaa maksaa samasta räminästä vuodesta toiseen, niin mitäpä se minulle kuuluu. Watsskin on kuin haudasta kaivettu tuomiopäivän esi-rummuttaja.

      • ejs_

        Hänkö on sun mielestä se, jonka mielipidettä kannattaa kuunnella ?

        Mä en tajua näitä kirjoituksia, joissa vedotaan jonkun pitäjän ilmaisjakelulehden kolmunistiin Rollariasiassa. Suomessa ei oikeastaan edes ole ihmisiä, jotka ovat oikeutettuja sanomaan yhtään mitään Rolling Stonesista. Tehköön ensin itse jotain edes etäisesti yhtä merkittävää ja tulkoot sitten viisastelemaan asiasta.

        Musta on järkevää ja tervettä, että bändi pystyy itse rahoittamaan oman toimintansa. Se, että kavereilla on finanssiasiat kunnossa, mahdollistaa näin mahtavan kiertueen vaatiman taloudellisen riskinoton. Mekin suomalaiset maksamme veroina kaikenmaailman sahansoittajien taiteilija-apurahoja -halusimme tai emme. Se, jos mikä, on todellista rahastusta !

        Kun ajattelee, mihin kaikkeen p:hen itsekin on rahojaan törsännyt, niin Rollarilippu on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

        Täältä tähän...ja näihin tunnelmiin.


    • Ihailua

      Olen ollut jonkinlainen Rollarifani reilut 30 vuotta sitten. Miten onkaan heidän musa päässyt unohtumaan sitten sen ajan.

      Hätkähdin nimittäin vähän ja positiivisti eilisen konsertin aikana! Uskomaton porukka! Vauhti heillä senkuin parani loppua kohden!

      Paint It Black, Honky Tonk Women,Brown Sugar, Let´s Spend The Night Together...

      Minusta bändi jaksoi loistavasti ja karismallaan veti homman himaan alusta loppuun!

      Loistavat Rollarit ja näyttävä lavashow! Wau!!!!
      Ei tämän päivän bändeistä enää tämäntyylisiä staroja synny. Toiset tykkää toiset ei, mutta hattua voi aina tällaiselle nostaa.

      • Rollareilta

        Joo kotiuduin juuri rollareiden keikalta.Nyt voi hyvillä mielin sanoa että kyseessä oli ylivoimaisesti paras keikka mitä olen Suomessa nähnyt miltä tahansa orkesterilta.Olen nähnyt kymmeniä eri esittäjien keikkoja.Rollarit ovat valovuosia edellä muita bändejä live-esiintymisen suhteen.Kyllä se nyt vaan näyttää siltä että The Rolling Stones ei petä ikinä.Ehdottomasti kesän kohokohta.


      • Kyllä minäkin pidän Rolling Stonesista, vaikken elävänä ole nähnytkään. Uutisissa sanottiin, että Rollarit ovat Suomessa neljännen kerran, mutta minun laskuopin mukaan kerta oli kuudes!
        Rolling Stones on rockin elävä legenda, suosikkini heistä on Keith Richards. Ja pidän myös noista 1990-luvun Rollari-levyistä, osaavat edelleen tehdä biisejä.
        Jo 1995 povattiin, että nyt viimeinen mahdollisuus nähdä Rollarit Suomessa (ja sitten nähtiin myös 1998, 2003 ja 2007!), ja nyt jäämme siis odottelemaan vuoden 2012 kiertuetta... :)
        Onhan mailmassa nimittäin vanhempiakin rokkareita, kuten Comets, Ventures, Jerry Lee Lewis, Bo Diddley ja Chuck Berry, joten vielä Jagger ja kumppanit ehtivät!


    • James Potkukelkka

      The Rolling Stones pisti taas kerran parastaan stadikalla.En enään muistanutkaan kuinka kovasta bändistä onkaan kyse.Kyllä tuli taas selväksi se asia että rollarit on edelleen yksi maailman parhaita rockyhtyeitä.Vieläkin on niin fiiliksissä ettei uni oikein tule silmään.Loistavaa rollarit loistavaa.

      • MASA_J

        Rollarit oli todellakin upeassa vedossa ja siltä osin keikka oli varmasti kesän paras.

        Toivoisin vaan että yleisö olisi ollut yhtä hyvässä vedossa. Tunnelma oli yllättävänkin vaisu...


      • Mennäkö vai ei
        MASA_J kirjoitti:

        Rollarit oli todellakin upeassa vedossa ja siltä osin keikka oli varmasti kesän paras.

        Toivoisin vaan että yleisö olisi ollut yhtä hyvässä vedossa. Tunnelma oli yllättävänkin vaisu...

        Kyllä kannatti mennä. Keikka oli aivan fantastinen. En ehkä yhdy välttämättä myöskään IS:n lausuntoihin Richardsin lääkityksestä (kaatumisesta huolimatta), riffithän olivat ajoittain muutamista epätarkkuuksista huolimatta loistavia. Tuo yleisön saaminen mukaan stadionilla taitaa olla ikuinen lievä mission impossible esiintyjästä riippumatta ja nythän vetoapua olisi ollut tarjolla riittämiin...


      • Melkein eturivissä
        MASA_J kirjoitti:

        Rollarit oli todellakin upeassa vedossa ja siltä osin keikka oli varmasti kesän paras.

        Toivoisin vaan että yleisö olisi ollut yhtä hyvässä vedossa. Tunnelma oli yllättävänkin vaisu...

        Olen hiukan eri mieltä yleisön suhteen.Minun mielestä yleisökin oli aika hyvin "hereillä".Katsomoissakin alkoi jo puolituntia ennenkuin rollarit olivat esittäneet biisiäkään se kuuluisa "aaltoliike" kiertämään ympäri stadionia.Loppui vasta sitten kun bändi aloitti soittamisen.Itse olin siellä melkein eturivissä ja kyllä siellä tunnelma ainakin oli "taivaissa" koko keikan ajan.Bändihän oli loistava.Kyllä se nyt vaan on niin että rollarit ei petä fanejaan.


      • Debbie 33
        Melkein eturivissä kirjoitti:

        Olen hiukan eri mieltä yleisön suhteen.Minun mielestä yleisökin oli aika hyvin "hereillä".Katsomoissakin alkoi jo puolituntia ennenkuin rollarit olivat esittäneet biisiäkään se kuuluisa "aaltoliike" kiertämään ympäri stadionia.Loppui vasta sitten kun bändi aloitti soittamisen.Itse olin siellä melkein eturivissä ja kyllä siellä tunnelma ainakin oli "taivaissa" koko keikan ajan.Bändihän oli loistava.Kyllä se nyt vaan on niin että rollarit ei petä fanejaan.

        aluksi kyllä harmitti se odotus..
        Lava oli upea upeine valoineen! ja pari ekaa biisiä sai aikaan kovan jammausrefleksin vartalossani ja oli hyvä fiilis, mutta todella ihmetytti näin festareita kiertäneenä se yleisön FLEKMAATTISUUS siis mua oikeen hävetti se!! oli huoamat A1 katsomosta että oikealla sivulla ylhäällä muutamat naiset myös jammailivat täysillä;) mutta huomasin flekmaattisemmiksi nuoret (isin maksamilla bemareilla varmaan tulleet) naama norsunvituilla 100€ paikalla ??!
        terveisiä takanani olleille Turkulaisille vanhemmille faneille. lisäksi kommenti biiseistä että jäin suuresti kaipaamaan: gimme shelder mm


    • dsadas

      alusta asti, joten tuskin on parempaan suuntaa meneet.

      • Ymmyrkäinen

        Miten ihmeessä bändi joka on valittu maailman arvostetuimmaksi rock'n'roll yhtyeeksi voi olla surkea?Siihenhän ei surkeita valita.


      • dsadas
        Ymmyrkäinen kirjoitti:

        Miten ihmeessä bändi joka on valittu maailman arvostetuimmaksi rock'n'roll yhtyeeksi voi olla surkea?Siihenhän ei surkeita valita.

        että rock'n'roll on täyttä kuraa ja on aina ollut.


      • ei fani
        Ymmyrkäinen kirjoitti:

        Miten ihmeessä bändi joka on valittu maailman arvostetuimmaksi rock'n'roll yhtyeeksi voi olla surkea?Siihenhän ei surkeita valita.

        Onhan bändillä hyviä kappaleita (Paint It Black, Sympathy For The Devil..) kun ne ovat vähän erilaisia. Suorasukaiset rock'n'roll kappaleet kuten Jumpin Jack Flash ja Satisfaction eivät vaan sytytä niin paljon. Ja tällaisia kipaleita rollareilla riittää :-/


      • Rollarit rulettaa
        ei fani kirjoitti:

        Onhan bändillä hyviä kappaleita (Paint It Black, Sympathy For The Devil..) kun ne ovat vähän erilaisia. Suorasukaiset rock'n'roll kappaleet kuten Jumpin Jack Flash ja Satisfaction eivät vaan sytytä niin paljon. Ja tällaisia kipaleita rollareilla riittää :-/

        No kyllä ainakin eilen stadionilla kun rollarit soitti mainitsemasi kyseiset kappaleet niin kyllä se vaan sykähdytti n.35000 kuulijaa.Ihmiset näytti olevan jonkinlaisessa hurmostilassa.Kyllä oli tämän kesän paras keikka Suomessa ylivoimaisesti.


      • luovanainen
        Rollarit rulettaa kirjoitti:

        No kyllä ainakin eilen stadionilla kun rollarit soitti mainitsemasi kyseiset kappaleet niin kyllä se vaan sykähdytti n.35000 kuulijaa.Ihmiset näytti olevan jonkinlaisessa hurmostilassa.Kyllä oli tämän kesän paras keikka Suomessa ylivoimaisesti.

        Rollarit jaksoivat niin hyvin, että heille olisi suonut liveyleisön...


      • Ongelmana
        luovanainen kirjoitti:

        Rollarit jaksoivat niin hyvin, että heille olisi suonut liveyleisön...

        Joo se tuntuu täällä suomessa olevan bändien yleinen ongelma.Vain muutama eturivi fanittaa muut katselevat silloin tällöin taputtavat.Näin tänä kesänä kaikki stadikan keikat ja kaikissa oli sama ongelma.Tosin mielestäni rollarit onnistuivat parhaiten saamaan yleisön mukaan.Olihan nillä kyllä rekvisiittakin paras mahdollinen.Kun se "pikkulava" tuli stadionin keskelle niin silloin siinä ympäristössä oli loistava fiilis.


      • Rollari diggari
        dsadas kirjoitti:

        että rock'n'roll on täyttä kuraa ja on aina ollut.

        Taidat olla joku HIp hoppari, kun tuollaisia lauot.
        Suksi vittuun!


      • westend
        luovanainen kirjoitti:

        Rollarit jaksoivat niin hyvin, että heille olisi suonut liveyleisön...

        Kyllä vaan. Olin D katsomossa ja siellä jotkut jäykkikset olivat käyneet valittamassa järjestysmiehille, että osa yleisöstä riehuu ja estää näkymät????
        Tuli sanaharkka ja järjestysmies sanoi, että joko ollaan paikallaan tai mennään ulos.Järjestysmiehet olivat kyllästyneet kuuntelemaan vittuilua yleisöltä.
        En malttanut olla vittuilematta eräälle luukaulalle tai siis luukaulainen perhe jossa perheenpää rupesi tyrkkimään mua ja vetämään istumaan.
        Kehotin perhettä vastedes menemään kirkkokonserttiin ja jatkoin menoa!!Siis jorasin ja huusin niin että ääni on vieläkin käheänä.
        Konsertti alkoi vauhdikkaasti Start me Up kajahti ilmoille ja sitten mua ei hillinnyt mikään ei järjestysmiehet eivätkä tiukkapipoiset luukaulat.
        Settilistaa ihmettelin mutta oli seassa klassikoitakin mitkä pitivät tädin hereillä.
        Nyt on vapaapäivä eli toipua pitää ja hehkuttaa.
        Mie olen vaan tälläinen yksinkertainen maalaistollo enkä jaksa kaikkeen esittävään taiteeseen suhtautua niin akateemisesti.


      • East End
        westend kirjoitti:

        Kyllä vaan. Olin D katsomossa ja siellä jotkut jäykkikset olivat käyneet valittamassa järjestysmiehille, että osa yleisöstä riehuu ja estää näkymät????
        Tuli sanaharkka ja järjestysmies sanoi, että joko ollaan paikallaan tai mennään ulos.Järjestysmiehet olivat kyllästyneet kuuntelemaan vittuilua yleisöltä.
        En malttanut olla vittuilematta eräälle luukaulalle tai siis luukaulainen perhe jossa perheenpää rupesi tyrkkimään mua ja vetämään istumaan.
        Kehotin perhettä vastedes menemään kirkkokonserttiin ja jatkoin menoa!!Siis jorasin ja huusin niin että ääni on vieläkin käheänä.
        Konsertti alkoi vauhdikkaasti Start me Up kajahti ilmoille ja sitten mua ei hillinnyt mikään ei järjestysmiehet eivätkä tiukkapipoiset luukaulat.
        Settilistaa ihmettelin mutta oli seassa klassikoitakin mitkä pitivät tädin hereillä.
        Nyt on vapaapäivä eli toipua pitää ja hehkuttaa.
        Mie olen vaan tälläinen yksinkertainen maalaistollo enkä jaksa kaikkeen esittävään taiteeseen suhtautua niin akateemisesti.

        Mie tykkäsin kovasti, Oli hieno kuulla just noita harvemmin keikoilla kuultuja biisejä, kuten juuri She's so Cold, Can't you hear me knocking? ja Sweet Virginia, ja Let'sspend noght together. Nämä kipaleet osoittavat kuinka monipuolinen nämä mestarit ovat.


      • rollarit jyrää
        Ongelmana kirjoitti:

        Joo se tuntuu täällä suomessa olevan bändien yleinen ongelma.Vain muutama eturivi fanittaa muut katselevat silloin tällöin taputtavat.Näin tänä kesänä kaikki stadikan keikat ja kaikissa oli sama ongelma.Tosin mielestäni rollarit onnistuivat parhaiten saamaan yleisön mukaan.Olihan nillä kyllä rekvisiittakin paras mahdollinen.Kun se "pikkulava" tuli stadionin keskelle niin silloin siinä ympäristössä oli loistava fiilis.

        Ainoa keikka jossa yleisön nyrkit olivat pystyssä alusta loppuun saakka eturivistä takariviin oli Metallican. Omasta mielestä rollareiden keikka oli loistavaa showta, aivan mahtava. Katsojien keski-ikä yli 40v. joten meno ei tietenkään ole niin riehakasta.


      • armotonta menoa
        rollarit jyrää kirjoitti:

        Ainoa keikka jossa yleisön nyrkit olivat pystyssä alusta loppuun saakka eturivistä takariviin oli Metallican. Omasta mielestä rollareiden keikka oli loistavaa showta, aivan mahtava. Katsojien keski-ikä yli 40v. joten meno ei tietenkään ole niin riehakasta.

        Heeei nyt keskustellaan oikeasta sivistyneestä musiikista eikä mistään metallicasta.Rollarit vie metallicasta voiton 100-0 koska tahansa.Loistava keikka eilen rollareilta.


    • Nimetön

      Ainakin se, mitä kuulin Stadionin ulkopuolelle, ei täysin enään vakuuttanut. Onhan herroilla jo ikää mitarissa joten siksi ei esim. Jaggerin lauluosuudet sisältäneet joissain kappaleissa tutuiksi tulleita korkeita ääniä...

      Alle 2h keikka... syys lienee hyvä. Eli ei samanlaista 5.n minuutin sooloilua joka kappaleen lopussa niin kuin voodoo lounge-kiertueella.

      • katsoja

        Haluaisin myös esittää mielipiteeni näin stadionin sisäpuolella olevan silmin ja korvin.
        Biisilista oli pettymys. Kyllä sieltä olisi armotta voinut karsia Let's Spend The Nightin ja She's So Coldin tyyliset täytebiisit ja soittaa tilalla jotain oikeasti kovia. Vaikka ymmärtäähän sen, että bändi itse haluaa vaihtelua.
        N. kolmannen biisin kohdalla mieleni valtasi toisaalta myötähäpeä, toisaalta katkeruus. 93e lipusta, minut on petetty. Richardsin toiminnasta lavalla ei tullut yhtään mitään. Koko keikan ajan bändiltä puuttui käytännössä toinen kitaristi. Tämä nyt "hieman" söi fiilistä. Käytännössä yhtään sooloa ei mieheltä kuultu, mitä nyt pari satunnaista, jotka olivat tasoa meikäläisen soitto. Pisteet Woodsille, joka paikkasi hyvin ja Jaggerille, joka teki kyllä kaikkensa.
        En tiedä Keithin tilanteensa sen kummemmin, mutta toivon, että kyseessä oli kova känni tai muu tilapäinen häiriö. Jos mies nykyään vain on noin ankea, ei Jagger todellakaan rollareita enää kiertueelle tämän jälkeen vie.
        Soundit olivat luonnollisesti ns. stadiontasoa eli aika huonot, yleisö mielestäni ihan ok.


      • suhteellisen tyytyväinen
        katsoja kirjoitti:

        Haluaisin myös esittää mielipiteeni näin stadionin sisäpuolella olevan silmin ja korvin.
        Biisilista oli pettymys. Kyllä sieltä olisi armotta voinut karsia Let's Spend The Nightin ja She's So Coldin tyyliset täytebiisit ja soittaa tilalla jotain oikeasti kovia. Vaikka ymmärtäähän sen, että bändi itse haluaa vaihtelua.
        N. kolmannen biisin kohdalla mieleni valtasi toisaalta myötähäpeä, toisaalta katkeruus. 93e lipusta, minut on petetty. Richardsin toiminnasta lavalla ei tullut yhtään mitään. Koko keikan ajan bändiltä puuttui käytännössä toinen kitaristi. Tämä nyt "hieman" söi fiilistä. Käytännössä yhtään sooloa ei mieheltä kuultu, mitä nyt pari satunnaista, jotka olivat tasoa meikäläisen soitto. Pisteet Woodsille, joka paikkasi hyvin ja Jaggerille, joka teki kyllä kaikkensa.
        En tiedä Keithin tilanteensa sen kummemmin, mutta toivon, että kyseessä oli kova känni tai muu tilapäinen häiriö. Jos mies nykyään vain on noin ankea, ei Jagger todellakaan rollareita enää kiertueelle tämän jälkeen vie.
        Soundit olivat luonnollisesti ns. stadiontasoa eli aika huonot, yleisö mielestäni ihan ok.

        Itse istuin 103 euron paikalla sivukatsomossa ja stadionin akustiset ominaisuudet aiheuttivat melkoisen pettymyksen. Näköjään ainoa oikea paikka mennä katsomaan jotain sellaista, mitä välittäisi kuunnellakin, on takana. Nykyajan screenit on niin suuria, että ei ole mitään järkeä ottaa paikkoja läheltä ihan vaan siksi, että pääsisi näkemään artisteja lähempää jos samalla joutuu tekemään kompromisseja saundipuolen kanssa.

        Biisilista on aina makuasia ja itse ainakin pidän vaihtelusta. Esitetyt kappaleet oli koottu näköjään enemmänkin pitkän linjan diggarin makuun toisin kuin edellinen 40 -vuotisjuhlakiertueella, minkä teema olikin oivallisesti huomioitu 2003 konsertissa. Nyt esim. vähemmän soitetulta Exile -levyltä oli peräti kolme kappaletta päässyt soittolistalle. Midnight Rambleriä jäin hieman kaipaamaan, mutta se ilmeisesti vaatii niin kovaa panostusta kahdelta kitaristilta, että sen esittämiseen ei eilen ollut edellytyksiä.

        Richardsin täydellisestä epäonnistumisesta en menisi kirjoittamaan, mutta hänen suoritustasonsa on läikkynyt ennenkin maailmankiertueilla. Tämänkertainen jonkinasteinen alisuoriutuminen oli ensimmäinen, joka tapahtui Suomessa. Se tässä hieman ihmetyttää, että mies hoiti hommat kotiin Start Me Upin, Rough Justicen ja Jumpin Jack Flashin ja jotenkin myös Paint It Blackinkin osalta, jotka sijoittuivat eri vaiheisiin konserttia. Kyse ei siis ollut turnauskestävyyden pettämisestä tai alkukankeudestakaan. Wood paikkasi kyllä hienosti vanhaa mestaria ja ansaitsee omasta osuudestaan täydet pisteet Wattsin kanssa.


      • muusikkoinen
        suhteellisen tyytyväinen kirjoitti:

        Itse istuin 103 euron paikalla sivukatsomossa ja stadionin akustiset ominaisuudet aiheuttivat melkoisen pettymyksen. Näköjään ainoa oikea paikka mennä katsomaan jotain sellaista, mitä välittäisi kuunnellakin, on takana. Nykyajan screenit on niin suuria, että ei ole mitään järkeä ottaa paikkoja läheltä ihan vaan siksi, että pääsisi näkemään artisteja lähempää jos samalla joutuu tekemään kompromisseja saundipuolen kanssa.

        Biisilista on aina makuasia ja itse ainakin pidän vaihtelusta. Esitetyt kappaleet oli koottu näköjään enemmänkin pitkän linjan diggarin makuun toisin kuin edellinen 40 -vuotisjuhlakiertueella, minkä teema olikin oivallisesti huomioitu 2003 konsertissa. Nyt esim. vähemmän soitetulta Exile -levyltä oli peräti kolme kappaletta päässyt soittolistalle. Midnight Rambleriä jäin hieman kaipaamaan, mutta se ilmeisesti vaatii niin kovaa panostusta kahdelta kitaristilta, että sen esittämiseen ei eilen ollut edellytyksiä.

        Richardsin täydellisestä epäonnistumisesta en menisi kirjoittamaan, mutta hänen suoritustasonsa on läikkynyt ennenkin maailmankiertueilla. Tämänkertainen jonkinasteinen alisuoriutuminen oli ensimmäinen, joka tapahtui Suomessa. Se tässä hieman ihmetyttää, että mies hoiti hommat kotiin Start Me Upin, Rough Justicen ja Jumpin Jack Flashin ja jotenkin myös Paint It Blackinkin osalta, jotka sijoittuivat eri vaiheisiin konserttia. Kyse ei siis ollut turnauskestävyyden pettämisestä tai alkukankeudestakaan. Wood paikkasi kyllä hienosti vanhaa mestaria ja ansaitsee omasta osuudestaan täydet pisteet Wattsin kanssa.

        Multa meni fiilis Richardsin onnetonta tunarointia katsellessa. Parempi olis ollu ku ei ois ko. ukko soittanut nuottiakaan keikalla. Myötähäpeä. Muut teki parhaansa, mutta naamoista huomas et äijiä jännitti/vitutti Richardsin urpoilu.


      • muusikkovaan
        suhteellisen tyytyväinen kirjoitti:

        Itse istuin 103 euron paikalla sivukatsomossa ja stadionin akustiset ominaisuudet aiheuttivat melkoisen pettymyksen. Näköjään ainoa oikea paikka mennä katsomaan jotain sellaista, mitä välittäisi kuunnellakin, on takana. Nykyajan screenit on niin suuria, että ei ole mitään järkeä ottaa paikkoja läheltä ihan vaan siksi, että pääsisi näkemään artisteja lähempää jos samalla joutuu tekemään kompromisseja saundipuolen kanssa.

        Biisilista on aina makuasia ja itse ainakin pidän vaihtelusta. Esitetyt kappaleet oli koottu näköjään enemmänkin pitkän linjan diggarin makuun toisin kuin edellinen 40 -vuotisjuhlakiertueella, minkä teema olikin oivallisesti huomioitu 2003 konsertissa. Nyt esim. vähemmän soitetulta Exile -levyltä oli peräti kolme kappaletta päässyt soittolistalle. Midnight Rambleriä jäin hieman kaipaamaan, mutta se ilmeisesti vaatii niin kovaa panostusta kahdelta kitaristilta, että sen esittämiseen ei eilen ollut edellytyksiä.

        Richardsin täydellisestä epäonnistumisesta en menisi kirjoittamaan, mutta hänen suoritustasonsa on läikkynyt ennenkin maailmankiertueilla. Tämänkertainen jonkinasteinen alisuoriutuminen oli ensimmäinen, joka tapahtui Suomessa. Se tässä hieman ihmetyttää, että mies hoiti hommat kotiin Start Me Upin, Rough Justicen ja Jumpin Jack Flashin ja jotenkin myös Paint It Blackinkin osalta, jotka sijoittuivat eri vaiheisiin konserttia. Kyse ei siis ollut turnauskestävyyden pettämisestä tai alkukankeudestakaan. Wood paikkasi kyllä hienosti vanhaa mestaria ja ansaitsee omasta osuudestaan täydet pisteet Wattsin kanssa.

        Rollareiden keikka oli hemmitin hyvä. Äänentoiston taso oli mahtavaa ja soundi kuului kirkkaasti takakatsomoon saakka. Tiedoksi vielä sellainen seikka, että rock-musiikkiin kuuluu improvisointi osana asiaan. Keikkoja ei koskaan vedätä täysin samalla tavalla kuin levyllä. Pienet virheet kuuluvat aina asiaan ammattilaistenkin soitossa. Se siitä.


      • ejs_
        muusikkoinen kirjoitti:

        Multa meni fiilis Richardsin onnetonta tunarointia katsellessa. Parempi olis ollu ku ei ois ko. ukko soittanut nuottiakaan keikalla. Myötähäpeä. Muut teki parhaansa, mutta naamoista huomas et äijiä jännitti/vitutti Richardsin urpoilu.

        Tulkoon heti alkuun sanotuksi, että ymmärrän täysin sun näkemyksen. Liput olivat sen verran hintavia, että tottakai yleisöllä oli oikeus odottaa jokaisen ukon hoitavan hommansa täysissä ruumiin- ja sielunvoimissa.

        Itselleni tämä oli viides kerta, kun näin Rollarit. Saattaa olla, että tämä keikka jää muistiin parhaiten (tietty ensimmäisen kerran lisäksi). Syynä on juuri mainitsemasi Keithin touhuilu. Koko totaalisen hiotun koneiston toimintaan iski yllättäen inhimillinen piirre...tai heikkous.

        En myöskään menisi kokonaan nollaamaan Richardsin toimintaa. Musta hänen soolo-osuutensa meni karsimaattisen mallikkaasti. Minkä yökerholaulajan maailma onkaan hänessä menettänyt. Ja parissa biisissä hän kuitenkin pystyi kokoamaan itsensä ja vetäisi tarvittavat kitarariffit ihan timmisti. Oli muuten hieno soundi hänen kitarassaan.

        Iso käsi toki Ron Woodille. Hyvä, että hän on laittanut korkin kiinni. Se vasta olisikin ollut, jos Ronnie olisi ollut Keithin kanssa pahoilla teillä, ja molemmat olisivat olleet 'luovalla' soittopäällä. Siinä olisi voinut Mickin hymy hyytyä.

        Itseäni huvitti myös katsella, kuinka muu bändi tarkkaili Keithin toimintaa pelonsekaisen raivon vallassa...

        Mun mielestä kenenkään tällä palstalla ei pitäisi antaa 'asiantuntijana' kommentteja soitosta tai soundeista, jos on ollut stadikan ulkopuolella.


      • YRJÖ
        muusikkoinen kirjoitti:

        Multa meni fiilis Richardsin onnetonta tunarointia katsellessa. Parempi olis ollu ku ei ois ko. ukko soittanut nuottiakaan keikalla. Myötähäpeä. Muut teki parhaansa, mutta naamoista huomas et äijiä jännitti/vitutti Richardsin urpoilu.

        Pientä kommenttia vielä keskiviikon konsertista. Ekaks tuli mieleen kun näin Richardsin kaatuvan että tää homma lopetetaan kohta, Jagger katseli tilannetta olkansa yli aika huolestuneena. Kyllähän se ukko sieltä sitten lopulta kömpi pystyyn mutta olin huomaavinani että basisti pantiin "turvamieheksi" loppuajaksi. Ainakin se pysytteli parin metrin etäisyydellä ja syytä olikin. Toinen juttu on sitten että onko tämmöstä syytä jatkaa?? Hienoja spektaakkeleita nää tietysti on mutta ei se soitto ihan nappiin mennyt Keefiltä. Musiikin osalta oli ihan sama vaikka siellä olis seissyt pahvinen kitaristi, onneksi loppu porukka oli ihan jees kunnossa. Varsinkin Wood joka oli -98 keikalla kyllä niin pihalla että tuskin tiesi missä soitetaan. Jos joku ihmettelee miten muka voi sanoa jotain soittajien kunnosta niin ottakaa mukaan ens kerralla pikku kiikarit. Katselkaa biisi/per soittaja niitten liikkumista ja ilmeitä niin homma näyttää ihan toiselta. Tuommoisella jättilavalla voi kaukaa katsottuna kaikki olla ihan ok. mutta totuus saattaa olla toinen. Kaikenkaikkiaan ihan hieno keikka.


    • ...

      keith richardskin kaatui jo lavalle.

      • Ei haittaa

        Ei haittaa.Vaikka tekee kipeää.Legenda on legenda.Loistavaa rollarit loistavaa.Turha enään puhua mikä on maailman paras rokkibändi.Se on tietysti The Rolling Stones.


    • ja edulliset hinnat

      Itse olin toisen kerran peräkkäin E-katsomossa, eli päädyssä. Soundit kuuluivat sinne loistavasti, toisin kuin a ja c sivukatsomoihin. Myös valoshown näki parhaiten päädystä. Menen jatkossa stadikalla aina E-katsomoon, se on paras paikka ja halvimmat liput.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe