Eurohamsteri

ei tietoo

Millain mahtaa olla EuroHamsteri auki viikolla ja viikonloppuna?

9

3508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

aukea varmaan klo 9, mutta varmaksi tiedän, että viikolla on auki klo 19 ja lauantaina ilmeisesti klo 16.

Siellä on muuten epäpalveluhenkiset myyjät.

• ei tietoo

Ok. Kiitos tiedoista!
        oo kerran käyny siä varmaa ostoksil. Mut ei sit tullu yhtää mielee et millai se on auki.
        En muuten ois sinne menoskaa, mutta satuin voittaan lahjakortin sinne. :)

• vain :)
        ei tietoo kirjoitti:

Ok. Kiitos tiedoista!
        oo kerran käyny siä varmaa ostoksil. Mut ei sit tullu yhtää mielee et millai se on auki.
        En muuten ois sinne menoskaa, mutta satuin voittaan lahjakortin sinne. :)

Ja onnea voitosta. Onneks kankaanpäähän tulee tokmanni.

• voi...
        vain :) kirjoitti:

Ja onnea voitosta. Onneks kankaanpäähän tulee tokmanni.

Mahdetaanko Tokmannissakaan myydä sulle velaaks,kun oot jokapaikkaan velkaa!!

• Saara

sinne on tullut kovasti nyt nuorta porukkaa töihin kun tämä uusi liike avattiin, mutta ei ne uudet myyjät siellä tunne edes miesten vaatekokoja ja kassalla siellä ei tervehditä vanhempaa ihmistä. Ei hyvä.

• ------
        Saara kirjoitti:

sinne on tullut kovasti nyt nuorta porukkaa töihin kun tämä uusi liike avattiin, mutta ei ne uudet myyjät siellä tunne edes miesten vaatekokoja ja kassalla siellä ei tervehditä vanhempaa ihmistä. Ei hyvä.

olen samaa mieltä. Kassat tylyjä, hinnoista ei tietoakaan ja hyllytkin ovat aivan sikin sokin. Mitään järjestystä ei ole.

• soittaa väliin
        ------ kirjoitti:

olen samaa mieltä. Kassat tylyjä, hinnoista ei tietoakaan ja hyllytkin ovat aivan sikin sokin. Mitään järjestystä ei ole.

kännykällänsä jonnekin tarkistaakseen hintaa ja kestää...vaikka hylly olisi muutaman metrin päässä.

• kassa
        ------ kirjoitti:

Eurohamsterissa on yksi vähän vanhempi naiskassa, joka ei kerta kaikkiaan jaksa tervehtiä asiakkaita. Toivottavasti nyt Tokmannissa saa parempaa palvelua, niin vaihdan liikettä.

• Tasokas12

Minäkin olen käynyt Hamsterissa pari kolme kertaa. Palvelu erittäin ystävällistä kassalla myös. YV
      Ä on myös se, että yleensä saa palvelua, nykyaikana firmat palkkaavat niin vähän työntekijöitä, etteivät millään ehdi kaikkia ns. "palvella"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      71
      3227
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      68
      2878
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      197
      2602
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      42
      2491
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      1700
    6. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      41
      1699
    7. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1536
    8. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      46
      1432
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1418
    10. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      66
      1354
    Aihe