Millain mahtaa olla EuroHamsteri auki viikolla ja viikonloppuna?
Eurohamsteri
9
3369
Vastaukset
- se on
aukea varmaan klo 9, mutta varmaksi tiedän, että viikolla on auki klo 19 ja lauantaina ilmeisesti klo 16.
Siellä on muuten epäpalveluhenkiset myyjät.- ei tietoo
Ok. Kiitos tiedoista!
oo kerran käyny siä varmaa ostoksil. Mut ei sit tullu yhtää mielee et millai se on auki.
En muuten ois sinne menoskaa, mutta satuin voittaan lahjakortin sinne. :) - vain :)
ei tietoo kirjoitti:
Ok. Kiitos tiedoista!
oo kerran käyny siä varmaa ostoksil. Mut ei sit tullu yhtää mielee et millai se on auki.
En muuten ois sinne menoskaa, mutta satuin voittaan lahjakortin sinne. :)Ja onnea voitosta. Onneks kankaanpäähän tulee tokmanni.
- voi...
vain :) kirjoitti:
Ja onnea voitosta. Onneks kankaanpäähän tulee tokmanni.
Mahdetaanko Tokmannissakaan myydä sulle velaaks,kun oot jokapaikkaan velkaa!!
- Saara
sinne on tullut kovasti nyt nuorta porukkaa töihin kun tämä uusi liike avattiin, mutta ei ne uudet myyjät siellä tunne edes miesten vaatekokoja ja kassalla siellä ei tervehditä vanhempaa ihmistä. Ei hyvä.
- ------
Saara kirjoitti:
sinne on tullut kovasti nyt nuorta porukkaa töihin kun tämä uusi liike avattiin, mutta ei ne uudet myyjät siellä tunne edes miesten vaatekokoja ja kassalla siellä ei tervehditä vanhempaa ihmistä. Ei hyvä.
olen samaa mieltä. Kassat tylyjä, hinnoista ei tietoakaan ja hyllytkin ovat aivan sikin sokin. Mitään järjestystä ei ole.
- soittaa väliin
------ kirjoitti:
olen samaa mieltä. Kassat tylyjä, hinnoista ei tietoakaan ja hyllytkin ovat aivan sikin sokin. Mitään järjestystä ei ole.
kännykällänsä jonnekin tarkistaakseen hintaa ja kestää...vaikka hylly olisi muutaman metrin päässä.
- kassa
------ kirjoitti:
Eurohamsterissa on yksi vähän vanhempi naiskassa, joka ei kerta kaikkiaan jaksa tervehtiä asiakkaita. Toivottavasti nyt Tokmannissa saa parempaa palvelua, niin vaihdan liikettä.
- Tasokas12
Minäkin olen käynyt Hamsterissa pari kolme kertaa. Palvelu erittäin ystävällistä kassalla myös. YV
Ä on myös se, että yleensä saa palvelua, nykyaikana firmat palkkaavat niin vähän työntekijöitä, etteivät millään ehdi kaikkia ns. "palvella"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565