Olisi tiedossa huippu-upea 528iA-bemmu uusinta korimallia vm-97, saksantuontina. Selvitetty tausta, mutta sinänsä ajettu jo 200 tonnia. Toki kuntotestauttaisin auton vielä ennen kauppoja, mutta yleisesti kysyn kokemuksianne tästä korimallista, etenkin käytettynä ja enemmän ajettuna. Eli: kestääkö tekniikka ajaa vielä eteenpäin, vai onko oletettavaa joutua kalliisiin remontteihin.
Eka ajokerta oli mahtava kokemus, upea ajaa, mukava ja kone kiskoi autoa kuin linko eteenpäin vaikka on automaattiloota...
528i vm-97 ??
2
530
Vastaukset
- Speed
tutulta.
Auto on varmaan ok, mutta itse ainon ostaa 100 kiloa vähemmän ajetun, miksi?
Tulen sen joku päivä myymään (2-3 v) ja alle 200 ajettu on varmasti houkuttelevampi kuin 300 tkm.
Toki nyt siitä joutuu kärsimään enemmän, myös veroissa. - Keke (bmw)
Kone on huollettuna käytännössä ikuinen ja myös laatikko kestää. Jotain elektroonisa juttuja voi huonolla tuurilla tulla jossain vaiheessa, mutta sitä ei voi etukäteen arvailla. Esim. nokkien/kampiakselin tunnistin. Kustantaa n.200e.
Iskarit voi olla 200tkm ajetussa autossa jo vähän väsyneet tai sitten ei. Riippuu taas tuurista. Kokolailla varma ostos tuo 528. Ja olen samaa mieltä siitä, että tuo 2.8 passaa loistavasti yhteen automaatin kanssa ja suorituskyky on yllättävänkin hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574