Kertokaa mulle mitä mä voisin ruveta keräileen!!
Hyviä keräilykohteita?
9
3298
Vastaukset
- Huhta
Miten olisi joku omista keräyskohteistani?
Pullonkorkit, savukeaskit, lehtileikkeet Tapparasta, kammat. Pari vuotta sitten aloitin tekemään valokuvakansion tyylistä kirjaa eri ihmisten hiuksista. (Kaverit, perhe, tutut, sukulaiset) Jotkut ovat antaneet yhden hiuksen, toiset kymmeniä. Jokaisen hiustukon alla lukee, kenen ne ovat ja koska ne on luovutettu. Kivaa! - yks
pinssit, postimerkit, punakukkaiset (joku toinen väri/kuvio) kahvikupit, mainoskynät? Onhan keräilykohteita pilvin pimein, vastaan tulee vain finanssi ja tilaongelma.
- 14v
keränny koht 5 vuotta mainoskyniä , laskin ne muutama päivä sitten , ja niitä oli niinkin paljon kun 1653 :) nyt on mennyt maku niihin ja uutta keräilykohdetta etsimässä :)
- kerään kans
Kiiltokuvat, tarrat, lautasliinat, enkelit, värikkäät lasiesineet, erikoiset kynttilät, kirjat, simpukat, kivet, jonkin tietyn aiheiset postikortit, vanhat painokuvat, vanhat lelut ym. ym. ym................
- kerään
Vuosien aikana olen kerännyt vanoja käsityökaluja, joista voisi jo määränsä ja laatunsa mukaan perustaa vaikka museoaiheisen korjaamon.
Siinä sivussa on kertynyt melkoinen kooste vanhoja mekaanisia laskukoneita ja putkiradioita.
En tunne ketään joka keräisi taskulaskimia, halpa kameroita, pelikoneita, lasten soittimia tai matkaradioita, kasettisoittimia.
Nämä on tälle ajalle ominaisia halpatuotteita, eikä niitä kukaan viitsi tallettaa. Menee parikymmentä vuotta eikä naitä kukaan ole nähnytkään.
Yleensä kannattaa keskittyä vain muutamaan tuoteryhmään joista pyrkii saamaan hyvän koosteen ja jotka vuosien aikana vintin kätköissä muuttuvat kullaksi.
Omat keräilytavarani olen etsimättä löytänyt kirpputoripöydiltä, tuttavieni siivoustalkoista
ja milloin mistäkin, enkä ole niistä maksanut
juuri mitään. itse keräilen ammuksia :) olen vasta 14 vuotta , mutta sain perinnöksi papaltani muutamia sodanaikaisia ammuksia , ja kiinnostuin niistä. tätä nykyä omistan satoja ammuksia , joita saan vaihtamalla jonkin oman esineeni ammukseen :) kävin tuossa pari päivää taaksepäin viemässä muutaman suomalaisen
''7,62 KvKK 62'' kevytkonekiväärin ammuksia , ja sain niistä muutaman setelin taskunpohjalle :)- Minä vaan
Esim lasiesineitä,Vanhooja tavaroita ja ite kun oon lapsi nii keräilen semmosii muovi keräily figuureita tai mitä ne nyt onkaan.
- :::::
Eräs vanha rouva teki valokuvakirjan jossa oli tarinoita elämän varrelta, se oli tosi kiinnostava.
Kerää vaikka musiikkikokoelma.
Kasettisoitin ei ole keräilyesine, onhan vain jo nyt vaikea löytää. - Anonyymi
Vanha juttu, mutta itse kerään enkelifiguureja. Niitä löytyy hyvin esim kirpparilta eikä hintakaan ole suuri. Ystäväni kerää leipäpussin sulkijoita, hänellä tavoitteena saada kaikki vuoden päivämäärät tauluun. Edesmennyt anoppini keräsi tuikkulyhtyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984