Moi!
Suositelkaa hyviä coverbändejä Turun seudulta; tarvitsen kipeästi sellaista n. 100 hengen pikkujouluihin soittamaan hyvää diskoa ja suomipoppia niin, että porukka villiintyy tanssimaan!
Hyvä coverbändi Turusta?
4
1595
Vastaukset
- ...kajahtaa!
Uudenkaupungin suunnalta löytyy kaksi tosi hyvää coverbändiä, Doctor Doctor ja Dinturist, googleta ihmeessä lisätietoa! Valitset kumman vaan et taatusti pety!
- !!!
Vain 25 kilsan päässä Turusta... Mut en tiiä kui toi discopuoli taittuu... Eiköhän tarvittaessa sekin!
Rumpali, basisti, 2xkitara, laulaja! Ei mitään ammattilaisia, muttei mitään aloittelevia amatöörejäkään:)
Kolme soittajaa alle 30v., yksi nuorekas 50v.!
Ohjelmistoon kuuluu Suomipoppia (dingo, yö, kirka yms.) ja ulkomaalaista rockia. Hieman myös popahtavaa!
Jos kiinnostaa, niin laita yhteystiedot tänne:) - suosittelen
Itse olen ollut monella heidän keikalla ja voin suositella. Ihan ammattilaisia ja meno on taattu
- LYPSY
Dinturist vetää aina samat piisit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954