kommenttii!!! vaik joka biisi eriksee. jos jaksaa =) ROCK ON!
KORN UNTITLED
4
1276
Vastaukset
- zxcvbnm
Vasta aika muovaa realistisen kuuntelukokemuksen. Nyt osaisin kommentoida rehellisesti See you on the other sideä. Levyarvosteluissa on yleensäkin perusvikana se, että ne on tehty liian lyhyen kuuntelun ja sulattelun jälkeen. Voin sanoa, että erittäin lupaavalta vaikuttaa. Palaan asiaan.
- Pyhä Jorma
Pakko kuunnella enemmän ennenkuin osaa sanoa parempaa mielipidettä, mutta mielestäni vaikuttaa oikein hyvältä... Ja special pakkaus oli oikein mukavasti täynnä kaikkea krääsää!! Mutta itse levyhän se on tärkein ja vaikuttaa hyvältä, menty SYOTOS:ia pidemmälle, mikä ei ole huono vaikka saattaa joitakin "perinteisemmän" koRnin kannattajia ärsyttää... Mutta kuten jo aiemmin sanoin en osaa oikein sanoa juurikaan mítään näin ensimmäisten kuuntelujen perusteella... Rock On \m/
- ppeekkoo
Todella loistava levy, mutta varsinainen asiani on, että Korn saavutti tänään kaikkien aikojen parhaan listasijoituksensa Suomessa: kakkoseksi meni tämä uusi levy.
- 3D-duck
Noh... Samaa mieltä olen muiden vastanneiden kanssa, että tämä vaatii kyllä sulattelua, mutta... Ehdottomasti perinteisemmän koRnin fanittajana olen lievästi ärsyyntynyt tästä uudesta tyylistä, mutta tätä suuntaahan oltiin ottamassa jo See you on the other sidessa ihan selvästi.
Mutta oli ensituntemukset mitkä tahansa, niin on pakko sanoa että helvetin hyvältä kuulosti Evolution keikalla joten kyllä se ehtaa koRnia on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3181413Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898