Antakaa nyt neuvoja nelikymppiselle suht kauniille (en usko että itse kirjoitan näin) naiselle...joka on täynnä huolia...
Hetko. Minua suoraan sanoen pelottaa kirjoittaa tänne ja näin. Tää on ihan Eka kerta. Olen juonut kolme siideriä ja vasta nyt uskallan. Mikä olisi teidän (JA TEIDÄN NAISTENKIN)neuvo siihen. Että..voi vee. Tiedän jo neuvonne! Jos lyö yhden kerran lyö toisenkin. Ja aina.
Mutta jos ei lyö. Vain puhuu. Harvoin, krapulassa. Mutta hyvin pahasti.
Hän on toistaiseksi lopettanut fyys. väkivallan (enkä tarkoita enkö olisi vastannut melkein samalla mitalla). Mutta henkinen..taitaa satuttaa vielä enemmän. Mustelmani häipyvät, hänen sanansa eivät.
Terapiaa hän ei kuulema tarvitse. Minä olen sairas. Hän on sosiaalikasvattaja..joo, naurakaa pois! Niin kuin se idoli Meurman sanoi osuvasti: "Suutarin lapsilla ei ole jalkoja."
Rakkaus on tulen liekki..tai jotain tällaista sanotaan Raamatussa. En haluaisi mutta tunnen sen.
Haluaisin vain oppia omat rajani.
Hei te ihmiset, miehet ja naiset, tämä tyhjää täynnä oleva viesti..voisiko joku vastata mukavasti, ei ilkeästi?
MIEHET HEI! nyt oikeesti...
2
327
Vastaukset
hyvä alku on et pidät itseäsi kauniina,sitä varmasti oletkin.tutki tunteitasi onko rakkaus aitoa,ilmaise että sanatkin sattuu.parjaukseen ei tarvitse alistua.omat rajasi löydät kun otat omat tunteesi vakavasti..rakkaus on tulenliekki,mutta sen on tarkoitus lämmittää,ei polttaa karrelle.minuakin on sanottu sairaaksi,ja niin olenkin en ottanut itseäni vakavasti,elin 12v liitossa jossa toinen ei pitänyt minään,
- HKMS
Hyvä kysymys- kannattaa kysyä vaikka nimettömänä jos ei muuten.
Olen korkeakoulutkinnon suorittanut mies, ollut työelämässä yli parikymmentä vuotta mitä siihen kuuluukaan. En ole koskaan pahoinpidellyt ketään enkä kauheasti riidellytkään.
Jos ja kun kaikki palautuu nainen - mies asetelmaan niin välillä ihmetyttää että jos muija huutaa päin naamaa - karkaan aina jonnekin saadakseni meidät molemmat rauhoittumaan - niin tajuaako se että ei karhulle pitäisi huutaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504