MIEHET HEI! nyt oikeesti...

Nimetön

Antakaa nyt neuvoja nelikymppiselle suht kauniille (en usko että itse kirjoitan näin) naiselle...joka on täynnä huolia...
Hetko. Minua suoraan sanoen pelottaa kirjoittaa tänne ja näin. Tää on ihan Eka kerta. Olen juonut kolme siideriä ja vasta nyt uskallan. Mikä olisi teidän (JA TEIDÄN NAISTENKIN)neuvo siihen. Että..voi vee. Tiedän jo neuvonne! Jos lyö yhden kerran lyö toisenkin. Ja aina.
Mutta jos ei lyö. Vain puhuu. Harvoin, krapulassa. Mutta hyvin pahasti.
Hän on toistaiseksi lopettanut fyys. väkivallan (enkä tarkoita enkö olisi vastannut melkein samalla mitalla). Mutta henkinen..taitaa satuttaa vielä enemmän. Mustelmani häipyvät, hänen sanansa eivät.
Terapiaa hän ei kuulema tarvitse. Minä olen sairas. Hän on sosiaalikasvattaja..joo, naurakaa pois! Niin kuin se idoli Meurman sanoi osuvasti: "Suutarin lapsilla ei ole jalkoja."
Rakkaus on tulen liekki..tai jotain tällaista sanotaan Raamatussa. En haluaisi mutta tunnen sen.
Haluaisin vain oppia omat rajani.
Hei te ihmiset, miehet ja naiset, tämä tyhjää täynnä oleva viesti..voisiko joku vastata mukavasti, ei ilkeästi?

2

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä alku on et pidät itseäsi kauniina,sitä varmasti oletkin.tutki tunteitasi onko rakkaus aitoa,ilmaise että sanatkin sattuu.parjaukseen ei tarvitse alistua.omat rajasi löydät kun otat omat tunteesi vakavasti..rakkaus on tulenliekki,mutta sen on tarkoitus lämmittää,ei polttaa karrelle.minuakin on sanottu sairaaksi,ja niin olenkin en ottanut itseäni vakavasti,elin 12v liitossa jossa toinen ei pitänyt minään,

    • HKMS

      Hyvä kysymys- kannattaa kysyä vaikka nimettömänä jos ei muuten.

      Olen korkeakoulutkinnon suorittanut mies, ollut työelämässä yli parikymmentä vuotta mitä siihen kuuluukaan. En ole koskaan pahoinpidellyt ketään enkä kauheasti riidellytkään.

      Jos ja kun kaikki palautuu nainen - mies asetelmaan niin välillä ihmetyttää että jos muija huutaa päin naamaa - karkaan aina jonnekin saadakseni meidät molemmat rauhoittumaan - niin tajuaako se että ei karhulle pitäisi huutaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe