Antakaa nyt neuvoja nelikymppiselle suht kauniille (en usko että itse kirjoitan näin) naiselle...joka on täynnä huolia...
Hetko. Minua suoraan sanoen pelottaa kirjoittaa tänne ja näin. Tää on ihan Eka kerta. Olen juonut kolme siideriä ja vasta nyt uskallan. Mikä olisi teidän (JA TEIDÄN NAISTENKIN)neuvo siihen. Että..voi vee. Tiedän jo neuvonne! Jos lyö yhden kerran lyö toisenkin. Ja aina.
Mutta jos ei lyö. Vain puhuu. Harvoin, krapulassa. Mutta hyvin pahasti.
Hän on toistaiseksi lopettanut fyys. väkivallan (enkä tarkoita enkö olisi vastannut melkein samalla mitalla). Mutta henkinen..taitaa satuttaa vielä enemmän. Mustelmani häipyvät, hänen sanansa eivät.
Terapiaa hän ei kuulema tarvitse. Minä olen sairas. Hän on sosiaalikasvattaja..joo, naurakaa pois! Niin kuin se idoli Meurman sanoi osuvasti: "Suutarin lapsilla ei ole jalkoja."
Rakkaus on tulen liekki..tai jotain tällaista sanotaan Raamatussa. En haluaisi mutta tunnen sen.
Haluaisin vain oppia omat rajani.
Hei te ihmiset, miehet ja naiset, tämä tyhjää täynnä oleva viesti..voisiko joku vastata mukavasti, ei ilkeästi?
MIEHET HEI! nyt oikeesti...
2
300
Vastaukset
hyvä alku on et pidät itseäsi kauniina,sitä varmasti oletkin.tutki tunteitasi onko rakkaus aitoa,ilmaise että sanatkin sattuu.parjaukseen ei tarvitse alistua.omat rajasi löydät kun otat omat tunteesi vakavasti..rakkaus on tulenliekki,mutta sen on tarkoitus lämmittää,ei polttaa karrelle.minuakin on sanottu sairaaksi,ja niin olenkin en ottanut itseäni vakavasti,elin 12v liitossa jossa toinen ei pitänyt minään,
- HKMS
Hyvä kysymys- kannattaa kysyä vaikka nimettömänä jos ei muuten.
Olen korkeakoulutkinnon suorittanut mies, ollut työelämässä yli parikymmentä vuotta mitä siihen kuuluukaan. En ole koskaan pahoinpidellyt ketään enkä kauheasti riidellytkään.
Jos ja kun kaikki palautuu nainen - mies asetelmaan niin välillä ihmetyttää että jos muija huutaa päin naamaa - karkaan aina jonnekin saadakseni meidät molemmat rauhoittumaan - niin tajuaako se että ei karhulle pitäisi huutaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245