Olenko biseksuaali?

en tajua

Hei! Mieltäni on jo kauaa vaivannut eräs asia, olen koittanut vain sivuuttaa tämän mielestäni mutta aina se pyörii jossakin aivojeni sopukoissa.

Eli, homman nimi on tämä.. Aina kun olen kiihottunut, saatan ajatella naisia, kiihottuessani ajattelen että touhuaisin naisen kanssa ja kun sormetan, ajattelen näin myös silloinkin. Mutta ajattelen samalla tavalla myöskin miehiä, kiihotun miehistäkin ihan samalla tavalla ja pystyn ajattelemaan heitäkin. Kun saan orgasmin sormettaessani, tämä "naisten ajatteleminen seksuaalisesti" häipyy saman tien, enään ei orgasmin saatua kiihota naiset lainkaan, silloin miehet ovat aivan etusijalla täysin, kokonaan. Mutta kun taas kiihotun, sama kierre. En kuitenkaan pystyisi rakastumaan naiseen, enkä seurustelemaan naisen kanssa, eli sellaista vetoa ei lainkaan ole.

Mutta lyhyesti ja ytimekkäästi: Minä kiihotun naisista seksi mielessä, en muuten. Olenko siis biseksuaali vai mikä? Sekasikiö?

10

4781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin seksuaalinen

      nainen.sanot ettet olis naisista silleen kiinostunut että seurustelisit tms.mutta ootko aatellu jos kohtaisit sellasen naisen elämässäs joka vie tajun.sillon se seksikin astuu kuvaan varma on.tarkotan että ku kuvittelu saa kasvot ja ihastut oikeesti oikeeseen naiseen niin sillon saattasit innostua.

    • tytsy25

      Heips!

      Hyvin vähä aikaa aattelin juurikin samoin.. Oon tienny jo monta vuotta et tykkään tytöistäki, myös harrastellu tyttöjen kans kaikkea kivaa ja aina ajatellu et 100% varmuudella mä pidän naisten kans vaan hauskaa enkä ikinä mitää seurustelujuttuja.. Et kyllä se on mies mitä mä haluan!

      Mutta kerran ku kännissä pussailin kaverin kans niin se heittiki ihan jalat alta. Ei mitään järkeä. Ei sitä voinu lopettaa.. Ja niihän siinä kävi että ihastu. Ja samoin myös toisinpäin. Nyt kuitenki se oon mä joka tässä jarruttaa.. Eniten pelottaa ajatus et se suhe toimis ja siitä oikeasti tulis jotaki. Mitä sitte ku mä haluan kuitenki lapsia joskus?

    • tsingiskaan

      Niin ikivanha viestiketju kuin onkin, haluan silti kommentoida tähän, että samasta sukupuolesta fantasioiminen on kuulemma ihan normaali asia heteroille, eli ei tarvitse sen syvempiä miettiä omasta seksuaalisuudesta. Seksuaalisuuden "lokeroimisessa" ei minun mielestäni oikein ole mitään itua, sen verran monimutkaista se kuitenkin joidenkin kohdalla on. Olet mitä olet.

    • dragonfly

      Hetero ja homo ovat vain luokittelun ääripäät. Ennemminkin se on jana: Suurin osa ihmisistä osuu johonkin siinä välissä.

    • yks ihastunut

      Minä olen hetero suhteessa ja lapsiakin on siunaantunut. Miehistä aina olen ollut kiinnostunut. Kauan sitten pussasin kunnolla leikkimielellä naista, tuttua naista ja en pitänyt sitä vastenmielisenä lainkaan ja vähän itse säpsähdin ajatusta että se voisi olla kivaakin mennä pidemmälle. Sen jälkeen olen ajatellut enemmän ja vähemmän naisia. Enkä koskaan ole kuitenkaan ajatellut että olisin bi. Kunnes vuosi sitten eräs nainen alkoi tulla ajatuksiini aika usein. Enkä silloin vielä tajunnut tätä, mutta nyt ymmärrän että todella tykkään tästä ihmisestä. Olemme aika usein tekemisissä ja ikävöin häntä jos ei nähdä. Katseita ja kosketuksia on ja juu kyllä luulen että hän pitää myös minusta mutta olen "kiellettyä" aluetta koska olen miehen kanssa ja samoilla linjoilla olen itsekin että eihän tämä voi mihinkään koskaan johtaa koska en ole pettäjä. Siis tämä tuntemani nainen on bi. Mutta siis minun pointtini tässä on että ihminen voi olla bi ja tavattuaan oikean ihmisen alkaa tajuta asian laidan. Ainakin omasta kokemuksestani voin sanoa näin käyneen. Nyt sitten olen sydän repaleisena ja odotan mitä elämä eteeni heittää jatkossa.

    • hämmentynyt

      Hei! En tiedä onko tämä viestiketju enää kovinkaan aktiivinen, mutta haluan myös kertoa oman kokemukseni. En koskaan ajatellut että olisin bi. Jo jokin aika sitten ystäväni sanoi että vahtaan aina jotenkin oudosti siskoni ystävää, mutta en suostunut myöntämään sitä. Ei ole kauaakaan kun siskoni ystävä halasi minua, ihan vain sanoakseen moikka kun oli lähdössä, katsoimme hetken toisiamme ja meinasin melkein jo suudella häntä mutta sitten siskoni huusi jotain ja säikähdin menin äkkiä huoneeseeni hieman järkyttyneenä että mitä ihmettä. En ole aivan varma olenko bi, mutta haaveilen tästä tytöstä yhä.

    • Hämmentynyt

      tykkään pojista. Mutta nyt tämä johtopäätös ei enää ole varma sillä jo meidän luokalla on eräs tyttö johon olen tuntenut vetoa jo 1 vuoden olen yrittämyt kieltää sitä ja vihdoin myönsi itselleni että olen rakastunut hetero tyttöön ja nyt mietin miten meni omasta mielestä:) aina kun näen hänet tuntuu kuin joku potkaisisi minua ja aina kun ouhun hänelle tuntuu että tipun ja hajoan ja tämä on varmaan sitte sitä sydänsurua

    • wanhakysymys

      En tiedä onko ketjun aloittajalle jo selvinnyt seksuualinen identiteettinsä. Kysymys on kuitenkin varmasti ikivanha ja olen pohtinut samaa miehenä.

      En ole homokaan kun naiset kiinnostavat. Kuten joku vastasi tuohon aloittajalle että jos tämä löytäisi naisen joka vie jalat alta niin voisi syntyä suhde naiseen. En tiedä voisinko rakastua mieheen mutta kai se olisi mahdollista sillä olen joskus katsonut miestä samoin kuin naista.

      Mä luulen että bisset ymmärtävät mitä on olla homo tai lesbo mutta toisinpäin ei.

    • nyansseja

      Kommenteissa havaitsee, että henkilöitä ollaan taipuvaisia luokittelemaan joko hetero, bi tai homoseksuaaleiksi.

      Mielestäni avauksen teemassa tulisi ensin määritellä millaisesta bi-seksuaalisuudesta on kyse ja/tai millaisia bi-seksuaalisuuksia on olemassa.

      a) Joku voi olla bi-seksuaalinen vain seksin suhteen, eli ei edes ajattelisi tai edes haluaisi luoda seurustelu-parisuhteen kaltaista tunnesuhdetta. Siis pelkkää seksuaalista uteliaisuuttaa / uutta ulottuvuutta.

      b) Sitten bi-seksuaalisuuteen kallellaan oleva, joka nimenomaan toivoo ja/tai ajattelee voivansa luoda seurustelu-parisuhdetyyppisen suhteen syvempine ihastuksineen.

      Tietysti a) voi lopulta johtaa vaiheeseen b) jos mielyttäväksi osoittautuva seksikokemeus ja toisen kohtaaminen johtaa syvempään tunnesiteeeseen. Olisiko naiset potentiaalisti enempi tähän prosessiin taipuvaisia kuin vain seksuaalisesti bi-uteliaat miehet?

      *

      En tiedä onko pelkkä fyysinen bi-seksuaalisuus / uteliaisuus miesten keskuudessa yleisempää, sillä "bi-ulottuvuudessa" on melko paljon miehiä, jotka hakevat vain ajoittaisia fyysisiä kokemuksia toisten miesten kanssa, mutta eivät missään tapauksessa seurustelu-tunne-parisuhdetyyppistä seuraa, samaan aikaan kun naiset ovat ykkössijalla.

      Osa naimississa olevista miehistä seikkailee silloin tällöin pelkissä fyysisissä bi-kontakteissa ja näin ehkä yleisemmin hieman varttuneemalla iällä, kokien olleensa 100%:a heteroita x-ikään / elämänvaiheeseen saakka kunnes yllättäen miestenkin väliset seksikokemukset alkaneet kiinnostaa. Valitettavasti kyse on samalla puolisonsa pettämisestä ja lisäksi todellisena riskinä tuoda hänelle tauteja.

      *

      Itse avaukseen liittyen vaikka siitä jo onkin aikaa. Tutkimuksien mukaan seksuaalisissa fantasioissa naisilla on varsin yleistä erilaiset n n ajatukset kiihottavina, joka ei kuitenkaan automaatisesti tarkoita henkilön olevan fyysisesti tai henkisestikin taipuvainen bi-seksuaalisuuteen tai että fantasiasta osaisi / haluaisi tai "kannattaisi" lähteä todelisiin toimiin. Ihmisen mieli on hyvin monijakoinen ilman kaikkialla olevia tarkkoja laatikoita rajoineen.

      Hieman omaa filoa.

      Ajattelen naisten olevan jo lähtökohtaisesti jollakin tasolla lähempänä toisiaan kuin miehet keskenään. Sittemmin naiseksi kasvanut on jo alkuaan kehittynyt naisen sisällä ja imenyt ravintoa naisen rinnoista, eli kontakti eri tasoilla jo lähtökohtaisesti on intiimimpi ja läheismpi ja oletan tällä olevan jo jollakin alitajuisella tasolla kokonaisudessa merkitystä.

      Miehille taasen jo lähtökohtaisesti äidit ja naiset ovat aina selkeärajaisemmin toista sukupuolta.

    • Anonyymi

      Olet bi,voi sinua raukkaa!!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe