Tää on omistettu eräällä maailman suloisimmalle pörröpäälle
Onko se nyt menoa?
5
1230
Vastaukset
- viesti..
minä vielä haaveilen. T:toinen yökukkuja
- Tirppaan rakastunut
haaveilu vie vaan aikaa :) mä tein mun haavesta totta :) otin härkää sarvista ja se kannatti :)
- perhe
mies ja lapset,taklo, kaikki saa jäädä, en katsokkaan taakseni. Se on eilispäivää. Elän nykyisessä hurmiossa maailman loppuun saakka Tirppani kanssa.
- rakastuminen, rakkaus, kest...
vain muutaman kuukauden. Kun suhde muuttuu rakkaudeksi, se saattaa kestää kauemmin. Rakkautta se ei ole alussa tunteiden palosta huolimatta.
- mäkin olen kerran
rakastuminen, rakkaus, kest... kirjoitti:
vain muutaman kuukauden. Kun suhde muuttuu rakkaudeksi, se saattaa kestää kauemmin. Rakkautta se ei ole alussa tunteiden palosta huolimatta.
saanut olla tässä elämässä rakastunut, ja tapahtui mitä tapahtui sen jälkeen, MULLA ON MUISTO SIITÄ JA MÄ TIEDÄN MITÄ ON RAKKAUS JA MITÄ ON SUURI INTOHIMO. Ilman sitä tietoa mä olisin eri ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760