. En ymmärrä sua. Miksi?
Ikävä sua
15
2302
Vastaukset
- Ikävöit
Ketä ikävöit, naista vai miestä? Miten niin, et ymmärrä?
- mua pitää ymmärtää
Miten siitä asetelmasta vaihdetaan normailuksi?
- "normaali"
onko pakko vaihtaa normailuksi, kyllä tähän outoiluunkin tottuu ajan myötä ;)
ikävä minullakin sinua outomus!!! - käyttäydyin
"normaali" kirjoitti:
onko pakko vaihtaa normailuksi, kyllä tähän outoiluunkin tottuu ajan myötä ;)
ikävä minullakin sinua outomus!!!sinua kohtaan joskus silloin kerran ehkä parikin, mutta en tehnyt sitä tahalteni. ihastuin sinuun ja tunteeni vahvistui aikojen myötä. en voinut kuitenkaan saada haluamaani. kiinnostusta oli sinunkin puolelta, koimme pienen ihanan hetken kerran, sain sinulta suudelman, jota olin salaa toivonutkin. olet pyörinyt ahkerasti mielessäni kauan todella kauan, nyt katson vain minne tie vie ja mitä päivät tuo...kaipauksella n--->m
- eipäs kaipailla toisten puo...
käyttäydyin kirjoitti:
sinua kohtaan joskus silloin kerran ehkä parikin, mutta en tehnyt sitä tahalteni. ihastuin sinuun ja tunteeni vahvistui aikojen myötä. en voinut kuitenkaan saada haluamaani. kiinnostusta oli sinunkin puolelta, koimme pienen ihanan hetken kerran, sain sinulta suudelman, jota olin salaa toivonutkin. olet pyörinyt ahkerasti mielessäni kauan todella kauan, nyt katson vain minne tie vie ja mitä päivät tuo...kaipauksella n--->m
kukin vastatkoon ja kysyköön itse
- täällä
käyttäydyin kirjoitti:
sinua kohtaan joskus silloin kerran ehkä parikin, mutta en tehnyt sitä tahalteni. ihastuin sinuun ja tunteeni vahvistui aikojen myötä. en voinut kuitenkaan saada haluamaani. kiinnostusta oli sinunkin puolelta, koimme pienen ihanan hetken kerran, sain sinulta suudelman, jota olin salaa toivonutkin. olet pyörinyt ahkerasti mielessäni kauan todella kauan, nyt katson vain minne tie vie ja mitä päivät tuo...kaipauksella n--->m
riittää,jotka eivät ymmärrä,ettei pidä änketä
joka paikkaan,eikä vastata TOISELLE tulleisiin
vastauksiin.Hohhoijaa,mitähän siellä korvien
välissä mahtaa olla... - mitä sullakin
täällä kirjoitti:
välissä mahtaa olla...eli pissii...
- olla,
mitä sullakin kirjoitti:
eli pissii...
mutta minä en mene noin tyhmästi toisen viestiä
sotkemaan kuin sinä,etkö osaa itse aloittaa,kun
pitää sotkea muitten kirjoitukset? - että se olin
olla, kirjoitti:
mutta minä en mene noin tyhmästi toisen viestiä
sotkemaan kuin sinä,etkö osaa itse aloittaa,kun
pitää sotkea muitten kirjoitukset?minä?
- hyvänen aika,
että se olin kirjoitti:
minä?
mitä täällä sitten sotket toisten puheita?
voi teitä älykääpiöitä! - hohoi,
että se olin kirjoitti:
minä?
älä jätä.
- ja kivat sulle
hohoi, kirjoitti:
älä jätä.
muka häiritä välillä ;) ärrin purrin saada toisen hiillostumaan...jeeeee....
no ei vaineskaan....
poistun takavasemmalle ja toivotan hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti!!!!!
en mie pahal.. - mötkäle
täällä kirjoitti:
välissä mahtaa olla...Varmasti kirjoitan jokaiseen väliin jos ei ole tunnisteita laitettu.
- *tirsk*
täällä kirjoitti:
välissä mahtaa olla...Onks teil muka jotkut oikeet tyypit täällä? Meilpäi on oikeet puhelimet keskinäiseen soitteluun. Meset ja sähköpostit ym. keskinäiset linjat. Buahhahahahahahaa virtuaalisussuja yksillä muka.
- Onko rekisteröityminen
*tirsk* kirjoitti:
Onks teil muka jotkut oikeet tyypit täällä? Meilpäi on oikeet puhelimet keskinäiseen soitteluun. Meset ja sähköpostit ym. keskinäiset linjat. Buahhahahahahahaa virtuaalisussuja yksillä muka.
niin ylivoimaista? Jos kerran on NIIN tärkeää että kukaan ei sotke, niin minkä ihmeen takia ette tee jotain konkreettista? Ilmeisesti vinku ja valitus on tyydyttävämpää..*huokaus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070