Mikäli ostat "mäyräkoiran" olutta, niin se maksaa tarjouksessa 10€ ja sinulle tulee siitä pitkällä tähtäimellä huono olo.
Mikäli olet päivän psykiatrisessa sairaalassa, niin se maksaa n. 25€.
Mikäli sinulla on katsastettu auto, jossa on verot ja vakuutukset maksettu ja pieni autolenkki päivässä piristää, niin onko se iso raha maksaa 10-20€/vrk polttoaineesta?
Rahasta
11
455
Vastaukset
- jinnuz
niin, mihin pyrit?
- Siihen
Ettei ole sen kalliimpaa elää normaalia elämää kuin kiskoa keskikaljaa taikka maata sairaalassa. Miksi siis kiskoa keskikaljaa taikka maata sairaalassa?
- varmaan kukaan
Siihen kirjoitti:
Ettei ole sen kalliimpaa elää normaalia elämää kuin kiskoa keskikaljaa taikka maata sairaalassa. Miksi siis kiskoa keskikaljaa taikka maata sairaalassa?
halua vapaaehtoisesti joten sillä kohtaa säästövihjeesi on vähän pielessä. Mäyräkoiran kohdalla olen samaa mieltä. On parempiakin tapoja kuluttaa pennosensa.
Minä kävelen mieluummin kuin ajan vanhalla auton rämälläni;) - Kyllä
varmaan kukaan kirjoitti:
halua vapaaehtoisesti joten sillä kohtaa säästövihjeesi on vähän pielessä. Mäyräkoiran kohdalla olen samaa mieltä. On parempiakin tapoja kuluttaa pennosensa.
Minä kävelen mieluummin kuin ajan vanhalla auton rämälläni;)Onhan se autoilu kallista, mutta kävelymatkan pituinen maailma alkaa ahdistamaan.
- vaihtoehdoista
Kyllä kirjoitti:
Onhan se autoilu kallista, mutta kävelymatkan pituinen maailma alkaa ahdistamaan.
valitsisin kävelyn.Kunnon tunnin parin lenkin.Voi poiketa metsään syömään mustikoita.Laihtuu,ja kunto pysyy parempana,ja mielialakin.Eikä maksa mitään.
- .........
vaihtoehdoista kirjoitti:
valitsisin kävelyn.Kunnon tunnin parin lenkin.Voi poiketa metsään syömään mustikoita.Laihtuu,ja kunto pysyy parempana,ja mielialakin.Eikä maksa mitään.
autoa? Ei edes ajokorttia? Eikä sellaista haluakaan...Ja olutta ei juo?
Samaa mieltä, että kävelylenkki paras vaihtoehto ja jos kävelymatkan pituinen elämä alkaa ahdistamaan, voi muutamalla eurolla hypätä bussiin ja käydä naapuripitäjässä lenkillä... - sano mun sanoneen
Kyllä kirjoitti:
Onhan se autoilu kallista, mutta kävelymatkan pituinen maailma alkaa ahdistamaan.
Samaa mieltä. Henk.koht. en jaksa kattella aina samoja maisemia. Siispä hyppään autoon ja käyn jossakin ajelemassa. Ja voihan sitä ajaa jonnekin kauemmas ja käydä sitten kävellen jossakin. Jos ei autoa ole niin hyppää bussiin.
- joutuakin
varmaan kukaan kirjoitti:
Minä kävelen mieluummin kuin ajan vanhalla auton rämälläni;)No ei varmaan sairaalaan kukaan haluakaan. Vaan sinne voi päätyä helpostikin jos ei elämässä ole mitään muuta kuin neljä seinää tai aina samat maisemat. Autolla lenkki silloin tällöin antaa kummasti vaihtelua elämään.
- mutta sen
verran tiedän, että psyk.sairaaloiden VUOROKAUSIMAKSU ON ns.normaalia sairaalahoitoa 50 %:a EDULLISEMPAA! Eli ei todellakaan maksa 25 e/vrk !!!!
Mitä ihmeen tekemistä noilla kaikilla on keskenään?
Ei, ei ole iso raha maksaa bensasta 10-20 euroa/vrk., tosin pitää laskea aina KAIKKI muutkin kulut, huollot, vakuutukset ym.- ja rahattomana
Miten paljon se nyt maksaa pakkohoitoon joutuvalle rahattomalle pöpille? Miten ne meinaa repiä ne rahat, jos sitä ei yhtään ole? Entäs kun aika sairaalassa on loppu, rahanpuutteesta tai jostakin muusta johtuen, miten järjestetään jatko ja paljonko se maksaa tälle rahattomalle pöpille? Eikö joku syanidikapseli kävisi halvemmaksi kaikille vapaaehtoisille, kuten esim. minulle? En mä ainakaan jaksa olla enää yhteiskunnan taakkana.
- Maksaa
ja rahattomana kirjoitti:
Miten paljon se nyt maksaa pakkohoitoon joutuvalle rahattomalle pöpille? Miten ne meinaa repiä ne rahat, jos sitä ei yhtään ole? Entäs kun aika sairaalassa on loppu, rahanpuutteesta tai jostakin muusta johtuen, miten järjestetään jatko ja paljonko se maksaa tälle rahattomalle pöpille? Eikö joku syanidikapseli kävisi halvemmaksi kaikille vapaaehtoisille, kuten esim. minulle? En mä ainakaan jaksa olla enää yhteiskunnan taakkana.
Jos ei varaa. Omassa tapauksessa terveystoimi oletti, että olen varaton, koska olin työtön ja että sosiaalitoimi maksaisi, mutta olin ansiosidonnaisella päivärahalla, joka sairaalassaolojakson oli sairauspäivärahaa, joka käytännössä oli niin suuri, ettei sosiaalitoimi maksa penniäkään sairaallassaolojaksolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025