toivottavasti tulee hyvä kuukausi :)
Hyvää alkavaa elokuuta
6
687
Vastaukset
- jatkoelämä
oikein hyvää elokuuta ja kaikkea hyvää myös sairauksillemme ja muulle jaksamiselle.
- Vilma-t
minulta teille kaikille mukaville ihmisille.
- kevätmielinen
ja kyllä tulee!
Olen aina tykännyt elokuusta (johtuneekö siitä kun olen syntynyt elokuussa?), öiden pimenemisestä, viljapeltojen lainehtimisesta..
Ai että, ihanaa.
Mutta taas pitää suoritua sädehoitoon ja sieltä sitten jäänkin ystäväni kanssa sieniretkelle/koiria juoksuttamaan luontoon.
Mukavaa elokuista päivänalkua kaikille :)- jatkoelämä
Eilen illalla polttelin jo kynttilää ja istuin kiikussa miettimässä kuluneen vuoden menoa. Siihen mahtui paljon asioita....sairastuminen, lapsenlapsen syntymä, työstä irrottautuminen (ehkä minulle vaikein!)...Minulla nyt Arimedex hormonikokeilu ja Bonefos-luustolääke...auttaako metareihin..jos ei sitten sytostaatti uudelleen.
- muumiaitee
jatkoelämä kirjoitti:
Eilen illalla polttelin jo kynttilää ja istuin kiikussa miettimässä kuluneen vuoden menoa. Siihen mahtui paljon asioita....sairastuminen, lapsenlapsen syntymä, työstä irrottautuminen (ehkä minulle vaikein!)...Minulla nyt Arimedex hormonikokeilu ja Bonefos-luustolääke...auttaako metareihin..jos ei sitten sytostaatti uudelleen.
elokuun alkua kaikille minunkin puolestani.Minäkin tykkään elokuusta ja yleensä syksystä.Olen itse syntynyt marraskuussa,poikani lokakuussa ja tytär joulukuun alussa.Aina syksyllä palaa mieleen ne ihanat lapsen odotus ajat.
Nyt on kaunis ja aurinkoinen päivä.Olin aamulla taas hyvin ahdistunut,näin ahdistavia unia.
Kiertely metsässä koiran kanssa tasapainotti mielialaa.Eilinen terapia oli taas raskas kokemus,palauduin pieneksi tytöksi,ja vuolaasti itkin ne itkut,jotka silloin tyttösenä jätin itkemättä.Vaikka syy masennukseeni on nämä peräkkäiset syöpäsairaudet,sanoo terapeutti,että siihen vaikuttaa myös lapsuuden raskaat kokemukset.Ja nyt taas mieheni terveydentila lisää ahdistavaa oloa.
Mutta eteenpäin mennään,otetaan vastaan,mitätulevaisuus tuo.Oikein kauniita elokuun hämärtyvien iltojen kynttilöitten valoa teidän kaikkien elämään! - Ira ¤
muumiaitee kirjoitti:
elokuun alkua kaikille minunkin puolestani.Minäkin tykkään elokuusta ja yleensä syksystä.Olen itse syntynyt marraskuussa,poikani lokakuussa ja tytär joulukuun alussa.Aina syksyllä palaa mieleen ne ihanat lapsen odotus ajat.
Nyt on kaunis ja aurinkoinen päivä.Olin aamulla taas hyvin ahdistunut,näin ahdistavia unia.
Kiertely metsässä koiran kanssa tasapainotti mielialaa.Eilinen terapia oli taas raskas kokemus,palauduin pieneksi tytöksi,ja vuolaasti itkin ne itkut,jotka silloin tyttösenä jätin itkemättä.Vaikka syy masennukseeni on nämä peräkkäiset syöpäsairaudet,sanoo terapeutti,että siihen vaikuttaa myös lapsuuden raskaat kokemukset.Ja nyt taas mieheni terveydentila lisää ahdistavaa oloa.
Mutta eteenpäin mennään,otetaan vastaan,mitätulevaisuus tuo.Oikein kauniita elokuun hämärtyvien iltojen kynttilöitten valoa teidän kaikkien elämään!elokuun aamuja,ja iltoja.Sadon kypsymisen aikaa,minäkin rakastan loppukesää,ja syksyä.Kaupungilla olin hupsuttelemassa :)
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872