kertokaa

joilla on

Sain eilen tietää että minulla on raskausajan diabetes.Huomenna vasta neuvola.Kertokaa te joilla on tai on ollu niin siitä jotain.Tiedän että nyt menee ruokavalio remonttiin ja makeet pois ym muuta.Oletteko joutunut käymään ylimääräisissä ultrissa katsomassa vauvan kokoa ja muutenki tehostettuun seurantaan?Minkä kokoinen vauva on syntynyt?Onko vauva joutunut heti jonnekkin tarkkailuun?

2

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite oon ihan räjähtämässä tämän asian kaa... RÄYH!!!

Tuosta mikä on normaali määrä ultria en tiiä, mä käyn kerran kuussa, nyt useemmin. Insuliini alotettu pari viikkoo sit ja en ainakaan ite koe sillä olevan mitään hyötyä.

Joka Jumalan aamu saa herätä siihen että onkohan Vauva elossa kun ei liiku -muuten niin reipas vauva joka herättää aamusin ja temmeltää päivät. Insuliinin aikana ei liiku juuri lainkaan.

Juuri tänä aamuna viimeksi soitin Naistenklinikalle ja sanoin että en enää piikitä itteeni...
      Ahdistaa ku tuntuu että se insuliini vaikuttaa vain Vauvaan, ei muhun. Esim. sokeriarvot eivät ole yhtään sen paremmiksi muuttuneet, vaikka annostusta nostetaan kokoaika.

Eikä tuo Vauva niin järkyn iso ollut maanantaina vko 35 ja painoarvio pikkasen vajaa 3.5kg

Ja mitä kysyit tuosta joutuuko Vauva synnyttyään tarkkailuun, niin vastaisin ainakin kyllä, koska jos se jo nyt masussa on noin liikkumaton insuliinin takia niin on varmaan sokerit alhaset syntyessään ja siksi varmaan. Siis en tiedä mutta luulen.

Muuten ihan ok juttu, mukavasti mennyt ja pistäminen ei oo niin kamalaa ku ajattelin, sormenpäät vaan hellänä kun 5 kertaa vuorokaudes pitäis sokeri mitata.

OHHO, tulipas avauduttua ja tää ei varmaan sun oloas hirveesti helpottanut, mutta oon oikeesti ihan tosi kiukkunen.

Ja sitäpaitsi!!!!
      Voihan olla että sulla riittää pelkkä ruokaremontti =)

Iloista odottelua..

• kolmas kerta todensanoo

Itsellä molemmissa raskauksissa todettu raskausajan diabetes, kummassakin piti ruokavalio remontti tehdä. Ja jouduin ylimääräiseen ultraan kättärille asian tiimoilta. Esikoiseni oli 4405g ja lapsivesi oli vihreää, kummatkin kuulemma tavallisia jos on todettu raskausajan diabetes. Minulla siis oli hyvin helppo diabetes eikä tarvinnut piikittää mutta kyllä siitä lisä ultra koon selvittämiseksi varmaankin tulee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe