Miten ohjelmistopäivitys tehdään?

Karva-apina

Joo, eli ostin serkulta ton nokia N70 puhelimen ja olen lukenut, että siihen kannattaa tehdä ohjelmistopäivitys. Yritin lukea nokian sivuilta, miten se tehdään, mutta en oikein ymmärtänyt miten se tehdään. Voisiko joku nero vähän valaista miten se tehdään?

Kiitos jo etukäteen :)

7

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helposti
      • -----------

• Karva-apina
        ----------- kirjoitti:

http://www.nokia.fi/A4368250

Kiitoksia avusta! Voiko usb-kaapelilla siirtää kännykässä olevat tiedostot koneelle ennen kun tekee sen, kun olen lukenut että galleriasta esim. tiedostot häviävät?

• vielä tehnyt

suosittelen,älä tee sitä ite.Kaikista varmin tapa saada se onnistumaan ja puhelin toimivana vielä päivityksen jälkeenkin on että menet huoltoon ja siellä päivittävät sen.Jos se nettipäivitys epäonnistuu niin kuin suurimmassa osassa tapausia käy,sitten onkin ongelmia enempi kun riittävästi.Näin minule kerrottiin nokia huollossa jossa itse päivitin puhelimeni,en edes yrittänyt netistä.

• olli8977

voit tehä itsekkin ohjelmisto päivityksen ei siin mitään isompaa riskiä ole kun vain kaapeli on koko ajan kinni puhelimessa, ja virtaakin pitää olla akussa..

itse olen päivitänyt n70 puhelimen kahdesti, ja n95 puhelin yhen kerran joten on se ihan turvallista..

eli laitat kaapelin puhelimeen,päivitys ohjelma päälle(nokian sivuilta),ja teet ohjeitten mukaan,tietokone hävittää välillä yhteyden ja puhelin saamuu ja käynistyy uudelleen.. :)

• Karva-Apina

Maksaako liikkeeseen vieminen mitään? Jos on kallista, niin taidan tehdä sen itse :D Voikohan sen viedä esim.Dna liikkeeseen vai pitääkö olla nokian liike?

• minulla ainakaan
        Karva-Apina kirjoitti:

Maksaako liikkeeseen vieminen mitään? Jos on kallista, niin taidan tehdä sen itse :D Voikohan sen viedä esim.Dna liikkeeseen vai pitääkö olla nokian liike?

takuuta on jäljellä vuosi,eivät edes kyselleet mitään kuitteja ym koska hankittu,näkeehjän ne sen niistä numeroista koska se on otettu käyttöön.Kesti noin 4 tuntia ja antoivat puhelimen siksiaikaa liikkeestä käyttööni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe