Kuntosaliohjaaja?!

remmari

Elikkäs onko kellään tietoa missä tässä uudellamaalla olisi paikka missä opiskella kuntosaliohjaajaksi/urheiluhierojaksi?

4

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remmari

      Tiedän että Pasilassa ja Sörnäisissä on mahdollisuus urheiluhierojaksi, mutta tuo kuntosaliohjaaja olisi etusijalla..

      • blö

        ite olin just tuolla sörnäisissä ja suosittelen! kävin kanssa FAF kuntosaliohjaajan peruskoulutuksen lohjalla... eli faf sivuilta pitäis löytyä... En tiedä missä FISAF järkkäilee...???

        Turussa on kans joku koulu missä yhd.tutkinto (kuntosaliohjaaja/urheiluhieroja) tuttu vaan on siellä, itse en tiedä siitä juuri mitään...

        Kyllä tuolta netistä surffaamalla aika hyvin löytyy... =)


      • remmari
        blö kirjoitti:

        ite olin just tuolla sörnäisissä ja suosittelen! kävin kanssa FAF kuntosaliohjaajan peruskoulutuksen lohjalla... eli faf sivuilta pitäis löytyä... En tiedä missä FISAF järkkäilee...???

        Turussa on kans joku koulu missä yhd.tutkinto (kuntosaliohjaaja/urheiluhieroja) tuttu vaan on siellä, itse en tiedä siitä juuri mitään...

        Kyllä tuolta netistä surffaamalla aika hyvin löytyy... =)

        Kiitos näistä, alkaa olla vaan vähän turhauttavaa kun tampereeltakin löytyi mahtava paikka opiskella, mutta en todellakaan voi niin "pitkälle" lähteä. Pitää siis jatkaa etsiskelyä....


      • avartaa
        remmari kirjoitti:

        Kiitos näistä, alkaa olla vaan vähän turhauttavaa kun tampereeltakin löytyi mahtava paikka opiskella, mutta en todellakaan voi niin "pitkälle" lähteä. Pitää siis jatkaa etsiskelyä....

        En tiedä elämäntilannettasi, mutta hieman pisti silmääni tuo ettet voi lähteä Helsingistä niin kauas kuin Tampereelle, vaikka siellä olisi täydellinen opiskelupaikka. Omasta puolestani voin suositella ottamaan välillä etäisyyttä tuttuihin ympyröihin ja katselemaan maailmaa muualtakin. Uudet ihmiset, paikat ja asioiden järjestely tuovat uudenlaisia näkökulmia elämään ja tällainen maailmankuvan avartuminen ei ole koskaan huono juttu. Oman aktiivisen liikkumiseni ansiosta minulla on ystäviä Ivalosta Turkuun ja entisillä asuinpaikoilla on mukava käydä vierailemassa. Ja siksi toisakseen: Tampere on oikein mukava kylä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe