Tervehdys!
Nyt iski kiperä tilanne, vaimoke lähti eilis-iltana töistä ja auto starttasi kuten aina ennenkin, täysin kivuitta ja kävi nätisti. Kotimatkalla anoppilassa poiketessa ei enää startti inahtanutkaan - kaikki kojetaulun valot syttyvät ja puhallin lähtee hönkäämään yms. eli virrat tulee, mutta startti ei pyörähdä - ei edes naksu. Mikäpä neuvoksi oi viisaammat? Auto siis sammutettiin asianmukaisesti avaimella, ei sammunut omia aikojaan.
Laguna 1.8 RT break starttiongelma
4
1362
Vastaukset
- rellimies111
samoja vikoja oli mulla ja sartti meni vaihtoon sen jälkeen niiltä osin pelannu ihan ok. Jos sulla on virtakynä niin tökkäset sen sartin "sisäänmeno" virtajohtoon näät tuleeko siihen virta. jos startille menee virta sillon on vika siinä sartissa.
- J-83
Oliko minkälainen operaatio tuo vaihto vai teitkö itse?
- kaide42
moro miulla kävin samalla tavalla ja vika oli solenoidin ja strattin välinen johto poikki ja strattin saa kyl pois mut kaikkea pitää ottaa pois edestä ja ylä kautta lähtee pois.selvitä kumpi stratti siel on ja kauppasta uusi hiili silta ja taas toimii.
- umpitollo
kävi samoin. Soitin kaverille joka on huoltomies, sanoi että laita starttikaapeli miinusnapaan ja toinen pää moottorin korvaan lähti heti käyntiin, vika oli maadotus kaapelissa oli hapettunnut vaikka päällisin puolin näytti hyvältä. Puukolla rapsein pinnat ja taas mentiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746