Suomen auto & diesel asennus

ei ikinä

Niin huonoa palvelua että ei voi olla tottakaan! Kokemuksia?

9

2583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "palveli"?

Jaaa... Keneltäköhän olet saanut siellä huonoa palvelua? Itse olen ollut erittäin tyytyväinen kiisseliasennuksen hintoihin, ammattitaitoon ja palvelutasoon. Ainakin omasta puolestani voin suositella paikkaa.

• vielä...

että kerran vieiin katsastus tarkastukseen auto ja mitattiin vielä päästötkin,peseelleen meni mittaukset kun eivät tunnistaneet katalysaattoria vaikka samalla paikkasivat pakoputkenkin ja öljyt vaihtoivat,melkoista arpomista oli.

• huh huh
        vielä... kirjoitti:

että kerran vieiin katsastus tarkastukseen auto ja mitattiin vielä päästötkin,peseelleen meni mittaukset kun eivät tunnistaneet katalysaattoria vaikka samalla paikkasivat pakoputkenkin ja öljyt vaihtoivat,melkoista arpomista oli.

Mopo ollu siellä takuuhuollossa jo yli kuukauden, ei oo ilmotellu mitään millon sen saa takasin.. Aika hidasta touhuu..

• cruzbrokerissa

tietokoneliike cruzbrokerissa,, tulostin on ollu takuuhuollossa jo 6 viikkoa ... et silleen

• samalla alalla

mutta tietokoneliikkeistä urputtaminen sopiikin paremmin tämän palstan imagoon kuin rasvakourien valitus.

• tietsikkaliike

Jos ovat joutuneet lähettämään tulostimesi jonnekin takuukorjaukseen, niin tuskin itse voivat asialle paljon mitään.
        Itse olen saanut aina erittäin hyvää palvelua ko.liikkeestä.
        Nytkin oli vähän aikaa sitten kovo korjattavana, meni noin kuukausi, vähän toistakin, mutta kun ulkopuolinen taho korjaa niin eihän cruz sille mitään voi.

• aivan juu
        tietsikkaliike kirjoitti:

Jos ovat joutuneet lähettämään tulostimesi jonnekin takuukorjaukseen, niin tuskin itse voivat asialle paljon mitään.
        Itse olen saanut aina erittäin hyvää palvelua ko.liikkeestä.
        Nytkin oli vähän aikaa sitten kovo korjattavana, meni noin kuukausi, vähän toistakin, mutta kun ulkopuolinen taho korjaa niin eihän cruz sille mitään voi.

No kyllä ne voi. Jos minulla kestäisi jossain takuuvaihdossa kuukausi ni varmasti vaihtuisi liike. Myyjäliike vastaa takuu tuotteestaan jos homma ei rupea onnistumaan ni sitten uutta hyllystä tilalle.

Ainakin pitää itse tietää ja muistaa sanoa tarkalleen mitä haluaa. Parikymmentä vuotta vanhaan autoon vaihtoivat täyssynteettiset (kalliimmat) öljyt. No kestihän ne kaksi viikkoa sisällä...

• sitä taas ollaan

Oikein aloitit keskustelun vailla minkäänlaisia perusteluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe