Niin huonoa palvelua että ei voi olla tottakaan! Kokemuksia?
Suomen auto & diesel asennus
9
2585
Vastaukset
- "palveli"?
Jaaa... Keneltäköhän olet saanut siellä huonoa palvelua? Itse olen ollut erittäin tyytyväinen kiisseliasennuksen hintoihin, ammattitaitoon ja palvelutasoon. Ainakin omasta puolestani voin suositella paikkaa.
- vielä...
että kerran vieiin katsastus tarkastukseen auto ja mitattiin vielä päästötkin,peseelleen meni mittaukset kun eivät tunnistaneet katalysaattoria vaikka samalla paikkasivat pakoputkenkin ja öljyt vaihtoivat,melkoista arpomista oli.
- huh huh
vielä... kirjoitti:
että kerran vieiin katsastus tarkastukseen auto ja mitattiin vielä päästötkin,peseelleen meni mittaukset kun eivät tunnistaneet katalysaattoria vaikka samalla paikkasivat pakoputkenkin ja öljyt vaihtoivat,melkoista arpomista oli.
Mopo ollu siellä takuuhuollossa jo yli kuukauden, ei oo ilmotellu mitään millon sen saa takasin.. Aika hidasta touhuu..
- cruzbrokerissa
tietokoneliike cruzbrokerissa,, tulostin on ollu takuuhuollossa jo 6 viikkoa ... et silleen
- samalla alalla
mutta tietokoneliikkeistä urputtaminen sopiikin paremmin tämän palstan imagoon kuin rasvakourien valitus.
- tietsikkaliike
Jos ovat joutuneet lähettämään tulostimesi jonnekin takuukorjaukseen, niin tuskin itse voivat asialle paljon mitään.
Itse olen saanut aina erittäin hyvää palvelua ko.liikkeestä.
Nytkin oli vähän aikaa sitten kovo korjattavana, meni noin kuukausi, vähän toistakin, mutta kun ulkopuolinen taho korjaa niin eihän cruz sille mitään voi. - aivan juu
tietsikkaliike kirjoitti:
Jos ovat joutuneet lähettämään tulostimesi jonnekin takuukorjaukseen, niin tuskin itse voivat asialle paljon mitään.
Itse olen saanut aina erittäin hyvää palvelua ko.liikkeestä.
Nytkin oli vähän aikaa sitten kovo korjattavana, meni noin kuukausi, vähän toistakin, mutta kun ulkopuolinen taho korjaa niin eihän cruz sille mitään voi.No kyllä ne voi. Jos minulla kestäisi jossain takuuvaihdossa kuukausi ni varmasti vaihtuisi liike. Myyjäliike vastaa takuu tuotteestaan jos homma ei rupea onnistumaan ni sitten uutta hyllystä tilalle.
Ainakin pitää itse tietää ja muistaa sanoa tarkalleen mitä haluaa. Parikymmentä vuotta vanhaan autoon vaihtoivat täyssynteettiset (kalliimmat) öljyt. No kestihän ne kaksi viikkoa sisällä...
- sitä taas ollaan
Oikein aloitit keskustelun vailla minkäänlaisia perusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659