onko tytöt huoria??!!

onko näin?

on aika ikävää ku joka puolelta kuulee et tyttöjä haukutaan huoriks! se ei oo yhtään kivaa mä voin sanoo näin tyttönä! oottekste pojat muute ikinä miettiny mitä huora tarkottaa!? miettikää sitä ja harkitkaa uudestaan millä te nimitätte tyttöjä! mä en tajuu mikä saa tytöistä nii "huoramaisia" teiän mielest?? ei sitä sanaa voi huutaa kelle vaan ja milloin haluu! THINK ABOUT THAT!

22

1217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oopio

      kaikki naiset on huoria, toiset vaan antaa halvemmalla.

      • tapoja

        vanhemmat ei ole opettaaneet lapsilleen tapoja!
        olen vierraillut monessa euroopan maassa ja todellakin suomalaisen nuorison puhe-tyyli on jotain ala-arvoista,esim. helsinki maleksivasta nuorisojoukosta kuulin ainoastaan sanastoa,vittu,pummi,huora,saatana,ym. lasten vanhemmat opettakaa lapsillenne jotain paremman laatuista puhuttavaa.


      • Poke
        tapoja kirjoitti:

        vanhemmat ei ole opettaaneet lapsilleen tapoja!
        olen vierraillut monessa euroopan maassa ja todellakin suomalaisen nuorison puhe-tyyli on jotain ala-arvoista,esim. helsinki maleksivasta nuorisojoukosta kuulin ainoastaan sanastoa,vittu,pummi,huora,saatana,ym. lasten vanhemmat opettakaa lapsillenne jotain paremman laatuista puhuttavaa.

        Mulle on opetettu ja tiedän mitä sanoa. Tiedän monta muutakin mutta mulla ei onneksi ole paljon sellaisia kavereita, jotka käyttävät huora sanastoa. Kommentoisin heille heti.
        No jaa, se on tyylini yksi muoto.


      • Rambo

        Jos naiset on huoria niin Sä olet tiedätkö mikä? Sä olet sitten TYHMÄ playboy tranvestiitti homo kapinallinen! Toivottavasti sä et ikinä saa tyttöystävää ja joudut elämään elämäs yksinäisenä ja syrjittynä!! Voihan virveli ku sä olet niin pelle et en mäkään voi olla enempää pelle


      • onko näin?

        väität et kaikki naiset on huorii??? onko näin!? mieti sitä!!


      • Tampula

        Kaikki miehet on homoja, toiset vain pysyy paremmin kaapissa piilossa.


    • Poke

      Pojat, jotka saavat helposti naisilta ovat ns. cooleja (pellejä omasta mielestäni, kun leuhkivat sillä, anyway)
      Naiset jotka ovat olleet monen jätkän kanssa ovat ns. huoria, kun antavat helposti.
      Joten mietitäänpä miksi jätkät eivät voisi olla huoria, kun antavat koko ajan.

      Helposti monta naista saavat jätkät ovat itsekkin huoria antavathan he itsekkin helposti. Mulle voi tulla kommentoimaan tästä ihan rauhassa.

      Mielummin itse olen yhden kanssa kuin koko pirun kylän. Jätkä joka on monen kanssa ei osaa mitään. Hän on vain kasvaa naisten keskuudessa helppo.

      Sen sijaan, että porukka hyppisi sängystä toiseen kokeilkaas kerrankin oikeasti seksiä. Ei mitään pelleilyä, kuten jätkillä ns. pikapano 5min ja nainen ei ehdi tuntea mitään. Tää voi hieman mennä asiasta ohi muttei voi mitään.

      Huora-sanasta: Tuskin nuo jätkät maksavat naiselle, jotta saavat. Vaikka olisi ehkä syytä. Onhan se naiselle aika kauhea kokemus, jos jätkä jaksaa 5min ja sit pistää tupakaksi.

      Jeps, ja olen tietenkin kundi.

      • blondi

        tää ei liity asiaan yhtään,mutku mainitsit ton tupakan ni mun on pakko lähtee röökille,vaik mä ikäänku yritän lopettaa...itsekuril olis kysyntää täälpäin..

        mut vastataan nyt sit viel jotai..eli mä itse karsastan miehiä jotkä on ollut monen naisen kanssa tai siis jos niil on tilillään yhden illan juttuja,koska mulle tulee olo että niille olis pettämiseen kynnys matalampi..mut eipä mun tarvi kella noit juttui ku mul on jo avari=)

        mut sit tost huora-hommast sen verran,että tääl päin kun riittää että on kaunis ni sit on huora..blaah naurettavaa..ja mitä toisten sänkyjutut kellekään muulle kuuluu..ihmiset on vaa nii tyytymättömiä itteensä ja elämäänsä että pitää sitte haukkuu muita,siis jotku..ei niitten ajatuksille ja sanomisille kannata antaa paskankaa arvoo..mä nauran vaa semmosille typeryksille ja sekös niitä vituttaa ja turvat tukkee..
        jos joku jätkä sanois mua huoraks,ni mä vaa kelaan sen sillee ku se suomeks on eli jätkä sanoo:vit´tu mä haluun sulta pilluu,mutku et voi antaa ni mä joudun huonoon valoon ja oon luuseri! sit mä aattelen mielessäni että no niin ootki ja mua vaa hymyilyttää:))
        ja jos ämmä sanois huoraks,ni aattelen et se sanoo sit jotai sen suuntasta että vittu ku sun pitää olla noin kaunis ja saada kaikkien äijien huomio,ni mä tuun epätoivoseks ja koitan saada sut huonoon valoon haukkumal sua! ja koska ämmä on nii säälittävä ni rupee lähinnä naurattaa..

        pienellä huumorilla näistä köyhän sanavaraston omaavista typeryksistä selviää:)
        mut nyt pitää mennä tupakkitauolle..hirvee nälkäki,se auttaa siihenki..apua mainostan tupakkaa..muistakaa se tappaa ja vanhentaa ihon ja vahingoittaa muitaki ympäril olevii..=))
        oon pyhimys jeeh


    • M18

      hauku ketään huoraks!

    • Eve

      No mun mielestä tollaset huorittelut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ne kertovat paljon enemmän siitä sanojasta kun ihmisestä kenestä on kyse. Mulla on sellainen periaate että teen asioita joista itse tykkään, ei pidä liiaksi ajatella mitä jotkut teinipellet ajattelevat. Mielummin sitä kuitenkin elää täysillä ja nauttii kun pelkää jotain turhanpäivästä. Antaa kaikkien kukkien kukkia jne.

    • wattu86

      Mä oon kans törmänny tohon huora-nimittelyyn. Oon käyny bileissä, ja nämä ns. kovat jätkät pyytää 'antamaan'.. Ja kun en anna, niin saan kuulla olevani huora. Mun mielestä tää on "vähän" ristiriidassa, eiköstä vaan??

      • mä vaan

        onhan toi aika ristiriitasta! mun mielest jätkät vois vähä miettii mitä suustaan päästää! eihän kaikki jätkät sano huoraks mut jotkut kuitenki!


      • real wattu86

        joo...ja kukahan wiisas täällä mun nikillä kirjottaa jotain v*tun JUTTUJA ??!! Voin vaan arvata...tässäpä sul kommentti :
        HAIST WITTU !!!!!!!!


      • niin muuten
        mä vaan kirjoitti:

        onhan toi aika ristiriitasta! mun mielest jätkät vois vähä miettii mitä suustaan päästää! eihän kaikki jätkät sano huoraks mut jotkut kuitenki!

        vois miettii ketä huorittelee,ämmät käyttää nimittäin tosi paljo sanaa huora..


      • real wattu86
        real wattu86 kirjoitti:

        joo...ja kukahan wiisas täällä mun nikillä kirjottaa jotain v*tun JUTTUJA ??!! Voin vaan arvata...tässäpä sul kommentti :
        HAIST WITTU !!!!!!!!

        äh..hermostuin vaan vähän. ei mitään,enhän mä omista tota nniccii,olin vähän hömpänpömppänen..=)
        se annetakoo mulle anteeks,vai?watut sun muut kamut..
        mut hihi..kikatuttaa semmonen ajankohtanen keskusteluun liittyvä,ku vähällä olin kutsua niccini"ryöstäjää" huor*ks..et aika jännä..;)
        mut menen nyt syömään wattuja!!


      • wattu86
        real wattu86 kirjoitti:

        äh..hermostuin vaan vähän. ei mitään,enhän mä omista tota nniccii,olin vähän hömpänpömppänen..=)
        se annetakoo mulle anteeks,vai?watut sun muut kamut..
        mut hihi..kikatuttaa semmonen ajankohtanen keskusteluun liittyvä,ku vähällä olin kutsua niccini"ryöstäjää" huor*ks..et aika jännä..;)
        mut menen nyt syömään wattuja!!

        sitä minäki,että ei se nyt niin kuoleman vakavaa oo ja onhan puskassaki enemmän ku yks wattu!=)
        määki voisin mennä syömään wattuja,jos meil pakastimes ois.
        ja hei jos sua nyt niin hämää että mieki oon wattu,ni voithan sie olla piikki86 tai piicci86,ku wattu puskas on piikkejäkii..;)
        kato sopu sijaa antaa piikkiseni!=)
        mie wattu sie piikki!! yeah hienostihan myö tää hoijettii piikki-kulta..ollaan hyvä tiimi!
        ollaan ku paita ja peppu eli ku piikki ja wattu!heheeeh
        mut tapaillaan tääl woorumeis,piikki!
        kevät-terkuin: wattu86


      • wattu86 (oikeako??)
        wattu86 kirjoitti:

        sitä minäki,että ei se nyt niin kuoleman vakavaa oo ja onhan puskassaki enemmän ku yks wattu!=)
        määki voisin mennä syömään wattuja,jos meil pakastimes ois.
        ja hei jos sua nyt niin hämää että mieki oon wattu,ni voithan sie olla piikki86 tai piicci86,ku wattu puskas on piikkejäkii..;)
        kato sopu sijaa antaa piikkiseni!=)
        mie wattu sie piikki!! yeah hienostihan myö tää hoijettii piikki-kulta..ollaan hyvä tiimi!
        ollaan ku paita ja peppu eli ku piikki ja wattu!heheeeh
        mut tapaillaan tääl woorumeis,piikki!
        kevät-terkuin: wattu86

        Mua vähän ihmetyttää, että montako wattu86-nimimerkkiä täällä on..!? Kun mä sen tietääkseni eka keksin, ja oon ihan rekisteröitynykin tänne suomi24:n tällä nicillä..


      • wattu86 feikki
        wattu86 (oikeako??) kirjoitti:

        Mua vähän ihmetyttää, että montako wattu86-nimimerkkiä täällä on..!? Kun mä sen tietääkseni eka keksin, ja oon ihan rekisteröitynykin tänne suomi24:n tällä nicillä..

        tän keskustelun wattu86,joka kirjotti jotai et haukutaa huoraks ku ei anna ja blaablaa blaa..saattaa käyttää sun niccii tai sit vaa pelleili?? mutta noi muut wattu86 ja real wattu86 kirjotukset mä tein,ku mul oli tosi tylsää ja olin ihan yli väsyny ja en voinu vastustaa kiusausta vähän pelleillä..sori.


    • Tampula

      Tällä meidän luokalla on yks rasittava jätkä, joka hermostuessaan perusteellisesti haukkuu jokaisen vastaantulevan hameväen edustajan, joka hänelle puhuu, huoraksi. Tulee väkisinki mieleen että tietääköhän herra edes mikä on huora...?

      Mutkin on kerran haukuttu huoraksi. Poikaystävän isäpuoli. Arvatkaa tuntuiko kivalta? Ei se enää tunnu missään, koska: kyseisestä "isä"puolesta ei kukaan tykkää, se on siellä vain koska sitä ei uskalleta nakata pihallekaan (väkivaltainen). Se vain tulee, valtaa pari huonetta ja lähtee taas. Sen takia mä en sille juuri painoa laita.

      • minäh

        niin...oon 13v tyttö ja 14 vuotiaat pojat on tullu haukkuu huoraks...onks se niin pojat, että ku jossain menee tyttö ni eka sana joka tulee mielee on huora? no mä en jaksa välittää tommosest, mua lähinnä säälittää ne pojat ku ne tekee ittestään niin typerän näkösii...

        en nyt siis yleistä...kyllä niitä ihania poikiakin löytyy =)


    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe