Kuka sanoo, että tavallisten ihmisten tarvitsee odottaa, että media ja tiedeyhteisö julistaa uutisissa, että UFOT ovat todellisuutta?
Minä en ainakaan enkä odota heidän sitä koskaan tekevänkään, vaikka UFO laskeutuisi Pietarin kirkon aukiolle Roomaan tuhansien turistien silmien eteen, sillä siitä ei puhuttaisi kuin pienessä lehtileikkeessä hitusen verran.
Onhan se ollut jo iät ja ajat selvää, mikä hallitusten linja UFO-asiaan on. Minä tiedän, minä menen edellä enkä välitä etanoiden mielipiteistä.
Meidän ei tarvitse odottaa
5
493
Vastaukset
- etana!
Nauran ääriskeboille ja wittuilijoille!
- 1111
Kannattaa pitää omat silmät ja korvat auki ja keskustella asioista niiden kanssa, jotka tajuavat missä mennään. Aivan turhaa jaaritella menninkäisten kanssa! Suomen linja on aivan selvä: täällä ei ufoista puhuta ettei vaan naapuri katso pitkään ja näin se tulee olemaankin!!! Ilmastonmuutoksista kun puhutaan uutisissa niin iloisesti vaan puhutaan että "tuleeko meillekin lämmintä"?? ja mualla ihmiset, eläimet ja luonto paistuu elävältä! Sinä päivänä kun Suomen virallisessa tv-uutislähetyksessä mainitaan sana ufo, alkaa tapahtua!
- on...
Sitä ihmettelen, että niinkin täydellisestä huuhaasta kuin horoskoopit voit puhua rauhassa naapureiden kanssa joutumatta hullun kirjoihin.
- asasas
on... kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että niinkin täydellisestä huuhaasta kuin horoskoopit voit puhua rauhassa naapureiden kanssa joutumatta hullun kirjoihin.
Tuli mieleen tuon ed. dokumentin aikaan että me ihmiset ollaan tyhmiä, kuin pieniä lapsia alieneihin verrattuna.
Me uskotaan uskontojutskiin vaikka ne ihmisen kirjoittamia. Horoskooppeihin uskotaan.
Sitten kun sanotaan että muilla planeetoilla elämää tms. niin sehän on täysin huuhaata.
Heh sanon minä. Käyttäkää tervettä järkeä! On muitakin sivilisaatioita kuin ihmiset!
- just joo
Tässä ketjussa on jälleenkerran erotettu hyvin selvästi toisistaan tuntemattomat lentävät esineet ja muukalaiset. Skeptikot ei vain suostu tätä tajuamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867