Kuinka moni on käynyt vielä loppuraskudella ultrassa omatoimisesti? Yissä olette käyneet,yksityisellä vai?? Onko ollut jokin syy vai voiko mennä vaan halutakseen tietää onko kaikki hyvin??
loppuajn ultra
2
462
Vastaukset
- kukkis''
saa esikoisen synnyttäjät sen synnytystapa ultran joskus 36 viikon tienoilla? Meillä ainakin saa, mutta voihan sitä käydä yksityisellä esim. väestöliitoltahan voi ottaa vaikka kaikki neuvolat ja ultrat maksullisena.
- rv 30
Tietääkseni ainakaan pääkaupunkiseudulla ei saa mitään loppuraskauden ultria ellei jostain syystä epäillä, ettei vauva mahdu syntymään. Synnytystapa-arvio on vaan neuvolalääkärikäynti, jossa lekuri tunnustelemalla arvioi mahdollisuudet alatiesynnytykseen.
Itse menen yksityiselle rv 36 synnytystapa-arvioon. Yksityisellä olen käynyt kaikki raskausajan lääkärikäynnit ja joka kerralla on myös ultrattu. Jotenkin tuo lisäluottamusta koko hommaan, kun aina välillä ultrasta näkee kaiken olevan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625