ja massu ei oo kasvanut mielestäni yhtään.. turvotusta siitäkin edestä.. milloin teillä muilla maha on ruennut kasvaa? olin normi painoinen ennen raskautta.. painoa tullut 3kg lisää... mut masssua ei näy.. rinnat pysyny samas kuppikoos ku ennen raskautta.. onks muilla rinnat viel entisen kokoset? ettei oo tarvinnu ostaa uusia liiviä.. "turvoksissahan" rinnat kyllä on.. kiitos jos jaksatte vastailla! niin ja odotan esikoistani.
heipparallaa..
2
364
Vastaukset
- tumpelo
Täällä myös odotellaan esikoista viikolla 21 4. Olen suht pieni ja normaalipainoinen ennen raskautta, kiloja on tullut huimat kaksi :) Maha näkyy vähäsen, tosin lähinnä se näyttää siltä kuin olisin lihonnut. Jotkut ovat tulleet suoraan kysymään, odotanko, toiset taas ovat yllättyneet vauvauutisesta ja sanoneet, ettei musta ikinä arvais. Nämä kommentit siis nyt viikon sisään.
Tissit on kasvanut ehkä runsaan koon. Mitään rintavarustusta ei ennen raskautta ollut, joten nyt voi hyvällä mielellä pitää vähän avonaisempiakin paitoja. Ja unohtua välillä itsekin ihmettelemään niitä ;) Mahan kohdalta vanhat paidat ehkä menisivätkin vielä päälle, mutta tissien kohdalta ottaa vastaan. - Jouluodottelija
Mulla just alkoi 22 rv. Massu on himpun pyöristynyt, vaikka ei sitä vielä vauvamahaksi tunnista kuin ne jotka tietää asiasta.
Kuppikoko kasvoi yhdellä koolla.
Olen lievästi ylipainoinen, mutta toistaiseksi paino ei ole noussut, kuin reilun kilon.
Tarkkaan yritän miettiä mitä syön ja herkuttelun sallin itselleni vain yhtenä päivänä viikossa.
Onneksi laihdutin jo ennen raskausuutista 14 kiloa pois. Kun ne nyt ei kaikki tulis takaisin. :) Ja esikoista täälläkin odotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025