Mihin hintaa pakasta vedetty traktori lähtee, siis paljon myyjältä saa tingittyä "ovh":sta suoralla kaupalla? Katselen uutta valtraa, mutta jos noissa hinnoissa ei ole tinkivaraa, niin ostamatta jää. Sama tietenkin koskee muita merkkejä. Massikka on toinen vaihtoehto.
Eli mitä todella olette maksaneet uusista traktoreistanne?
Todelliset hinnat
4
1544
Vastaukset
- Veikkaus
jos suoralla kaupalla ostat koneen, joka toimitetaan tehtaalta niin 5-20%. Omasta traktorin vaihdosta jäi sellainen mielikuva, että ovh lähinnä todellista on NH/Case, sitten Valtra, JD, MF kauimpana Same/DF.
Varsinkin noista Same/DF koneista voi saada aika kovat alennukset jos kone jo kaupan pihassa...- Jamo
Kannattaa kilpailuttaa vaan kovasti toisen merkin kanssa, vaikka olisi melko varma jo merkistä, tällöin myyjät kyllä puottelevat tarjouksiaan.
10-20% ainakin saa pois jos hallitsee tinkimisen, jopa enemmänkin.
- sillä lähtee
aina muutama % hinnasta pois kun nostaa perseen ylös penkistä ja sanoo menevänsä tekeen kaupat toisesta merkistä ;-)
- Maksaja pääsee aina mukaan!
Kyllä niissä hinnoissa on rajusti löylyä ja suoralla kaupalla käteisellä saa hinnasta pois. Vaihtajat voi vain miettiä sitä oman koneensa todellista hintaa, kun vertaa hintaa käteiskaupassa.
Olin aikoinaan nuorenamiehenä kaupassa töissä, missä myytiin mm. uusia traktoreita ja puimureita, tuolloin yksi vanhemmista myyjistä totesi minulle; että kauppa on kauppaa, eikä sosiaaliapua. Pätee tänäkin päivänä!
Reilusti vaan tinkimään rahan kanssa. Itse ostin rahalla uuden kotimaisen ja mielestäni sain hyvän kaupan, koneesta en vielä tiedä, kun ei ole vielä tehtykään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646205Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813856Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242841- 232380
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452272Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341281
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266