saisin helpoiten jpg-muodossa olevan logon skaalautuvaksi vektorigrafiikaksi? Onko jossakin ohjelmassa valmiiksi automaaginen toiminto, joka osaisi tehdä kuviosta polut vai pitääkö minun tehdä itse niitä ankkureita kuvion reunat täyteen?
.JPG vektroikrafiikaksi?
3
159
Vastaukset
- The Rat
Corel Drawn kanssa aikoinaan ainakin tuli ohjelma tuohon... Joskin paketti voi olla turhan arvokas tuota tarkoitusta varten, enkä edes tiedä onko nykyversioissa.
Toimivuus on sitten mitä on. Jos on tarpeeksi selkeä logo, niin toimii varmaan aika hyvin.
Outoa muuten että logoa ei ole alun perin suunniteltu vektorityökalulla? Vai onko, ja lähetetty vain jiipegginä? Ehdotan että kysyt suunnittelijalta, voi olla helpompi (ja parempi lopputulos).- nopeasta
vastauksesta! Logo on peräisin 80-luvulta ja sain sen vain paperilta skannattuna, eli kovin hyvät ei lähtökohdat ole ;)
- Trace bitmap
Freehandissa ja Illustratorissa on molemmissa jonkinlainen trace-toiminto. Jpg-tiedosto pitää kuitenkin olla todella laadukas ja tarkka, jotta sillä saisi mitään järkevää aikaan. Helpommalla saattaa päästä piirtämällä logo itse uudestaan kuvaa apuna käyttäen. Itse tekisin näin.
Trace on kyllä muuten hauska työkalu esim. kuvien vektoroinnissa. Saa kaikenlaista jännää tehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708