Jos nyt olet kerrankin REHELLINEN...itsellesi.Mene peilin eteen ja katso.Mitä näät?Uskallatko kertoa sen meille muillekkin?Se mitä minä näin,ei ole mitenkään jaloa,eikä ylpeyttä aikaansaavaa..Eli,mitä sinulle kuuluu?Kuinka voi sinun sisäinen ihmisesi?Minä olen välillä nokka porossa ja nyrkit savessa,mutta tähänasti on aina ylös noustu.Sitä toivon sinultakin.
Kerro,kerro kuvastin
2
217
Vastaukset
- Eräs kulkija
avaus. Se pitäisi (meidän jokaisen)tehdä joka aamu, ja (yrittää) olla hetki hiljaa ja miettiä.
Kiitos Sinulle oivallisesta aamunavaus-vinkistä. Joskus voi peilikuva pelästyttää,"vääristää" mutta sittenkin pitäisi rehellisesti uskaltaa katsoa.
Se voi olla monelle kova paikka, itselle aina kin. Tuoko mies on syönyt minun evääni, tuoko mies on tehnyt kaikki ne virheet yhä uudestaan ja uudestaan, tuoko mies on....mutta katson sittenkin, en vaan laittaakseni jakausta "oi kiaan" kohtaan.
Sen olen tehnyt jo 60 yli vuotta, niin se saat taa nyt jo mennä "rutiinalla" muu ei !
Hyvää päivää T, Kaisaniemen Kake - mitä täällä näkyy
peilissä
hymy karehtii silti,vaikka
ei aina naurata, tuima ilme -tahtoo sieltä ehtiä
vastaan, ja että kun
# muuttuuko ihminen-kait- ja mihin suuntaan?"
...ennen en sietänyt että aina oli lamput päällä. olis vain ne kynttilät---
...nyt en näe mitään, enään. on kynttilätkin,"mutta on valotkin" enkä siedä pimeetä.
mitä muuta tänne nyt kuuluu? tv huutaa ittekseen ja yö kutsuu, vähitellen..
ripsiäni toistensa viereen..
sisäistä sivistystä sitäpä
UNTEN MAASTA uuteen aamuun
toivottavasti,
rauha maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005