Mikä saa maksa-arvon koholle, nimenomaan Gamma-gt:n, se oli 133, toinen maksa-arvo Alat oli normaali.
En käytä alkoholia, enkä muita lääkkeitä kuin ehkäisypillereitä, omaan muuten terveet elämäntavat, oireita ei ole, onko muilla ollut tuo arvo samalla lailla koholla?
Maksa-arvo koholla
8
2440
Vastaukset
- sattaa
vaikuttaa maksa-arvoihin...
- "löysässä hirressä ole...
minullakin gamma-gt koholla, sahaa edestakaisin, suurin arvo ollut 300. Syytä ei ole löydetty, mutta epäillään että edellinen verenpainelääkkeeni (jota ehdin käyttää 10kk) olisi nostanut sen ja kenties nykyinenkin pitää arvon koholla.
Toinen mahdollisuus minun kohdallani on liian suuri painoindeksi.
Myös minulla on terveelliset elämäntavat, mitä nyt joskus otan keskarin hyvän ruuan kanssa.- SULPJOK
minulle lääkäri sanoi, kun etäpesäkkeet todettiin että sen vuoksi maksa-arvoni ovat hieman koholla. Tästä seikasta kannattaa kysäistä, kun ensi kerran menet lääkärille. Kaikkea hyvää kuitenkin toivotan ja toivottavasti et nyt yöuniasi menetä.
- Saija
SULPJOK kirjoitti:
minulle lääkäri sanoi, kun etäpesäkkeet todettiin että sen vuoksi maksa-arvoni ovat hieman koholla. Tästä seikasta kannattaa kysäistä, kun ensi kerran menet lääkärille. Kaikkea hyvää kuitenkin toivotan ja toivottavasti et nyt yöuniasi menetä.
Mutta eikös silloin olisi myös tuo alat eli toinen maksa arvo myös koholla, minulla oli vain gamma-gt koholla.
Paljonko muilla e-pillerin käyttäjillä on nuo arvot olleet?
- pillerit eikä hormoonikierukka
vaan sotkee molemmat juuri nuo maksa-arvot. Kuparikierukka hyvä ratkaisu ainakin minulla..
Anneli- Saija
Oliko sinulla juuri tuo Gamma-Gt koholla vai alat myös, muistatko paljonko arvosi oli?
- Asiahan on niin
E-pillerit eivät nosta Gamma-gt arvoa tippaakaan, ne nostaa alat arvoa.
- Ritu123
Minulla oli molemmat koholla kolme vuotta sitten.Syytä ei keksitty. Pari vuotta sitten löytyi syy. Carsioidi Tumor.Etäpesäkkeet maksassa 3 kpl, ohutsuolessa sekä paksusuolessa.Vatsa oli usein kipeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773