Mikä saa maksa-arvon koholle, nimenomaan Gamma-gt:n, se oli 133, toinen maksa-arvo Alat oli normaali.
En käytä alkoholia, enkä muita lääkkeitä kuin ehkäisypillereitä, omaan muuten terveet elämäntavat, oireita ei ole, onko muilla ollut tuo arvo samalla lailla koholla?
Maksa-arvo koholla
8
2325
Vastaukset
- sattaa
vaikuttaa maksa-arvoihin...
- "löysässä hirressä ole...
minullakin gamma-gt koholla, sahaa edestakaisin, suurin arvo ollut 300. Syytä ei ole löydetty, mutta epäillään että edellinen verenpainelääkkeeni (jota ehdin käyttää 10kk) olisi nostanut sen ja kenties nykyinenkin pitää arvon koholla.
Toinen mahdollisuus minun kohdallani on liian suuri painoindeksi.
Myös minulla on terveelliset elämäntavat, mitä nyt joskus otan keskarin hyvän ruuan kanssa.- SULPJOK
minulle lääkäri sanoi, kun etäpesäkkeet todettiin että sen vuoksi maksa-arvoni ovat hieman koholla. Tästä seikasta kannattaa kysäistä, kun ensi kerran menet lääkärille. Kaikkea hyvää kuitenkin toivotan ja toivottavasti et nyt yöuniasi menetä.
- Saija
SULPJOK kirjoitti:
minulle lääkäri sanoi, kun etäpesäkkeet todettiin että sen vuoksi maksa-arvoni ovat hieman koholla. Tästä seikasta kannattaa kysäistä, kun ensi kerran menet lääkärille. Kaikkea hyvää kuitenkin toivotan ja toivottavasti et nyt yöuniasi menetä.
Mutta eikös silloin olisi myös tuo alat eli toinen maksa arvo myös koholla, minulla oli vain gamma-gt koholla.
Paljonko muilla e-pillerin käyttäjillä on nuo arvot olleet?
- pillerit eikä hormoonikierukka
vaan sotkee molemmat juuri nuo maksa-arvot. Kuparikierukka hyvä ratkaisu ainakin minulla..
Anneli- Saija
Oliko sinulla juuri tuo Gamma-Gt koholla vai alat myös, muistatko paljonko arvosi oli?
- Asiahan on niin
E-pillerit eivät nosta Gamma-gt arvoa tippaakaan, ne nostaa alat arvoa.
- Ritu123
Minulla oli molemmat koholla kolme vuotta sitten.Syytä ei keksitty. Pari vuotta sitten löytyi syy. Carsioidi Tumor.Etäpesäkkeet maksassa 3 kpl, ohutsuolessa sekä paksusuolessa.Vatsa oli usein kipeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179