Mulla on kotona "vanhat" Akai merkkiset kaiuttimet ja haluaisin littää ne televisioon.. Osaako joku neuvoa mihin johdot pitää liittää. Itse koitin liittää johtoihin valk. ja pun. rca johdon ja liittää ne tv:n etupaneelin paikkoihin.. ei kuitemnkaan toiminu.. Kiitos jo etukäteen. Ja tv on scandic merkkinen noin 4-5 vuotta vanha
Lisä-äänet kaiuttimiin
5
551
Vastaukset
- Nimetön
Tarvitset väliin tietysti ylläri ylläri VAHVISTIMEN.
- saa?
Minkälainen on ylläri ylläri vahvistin ja mistä niitä saa?
Käykö siihen tavallinen vahvistin? - Pörssissä..
saa? kirjoitti:
Minkälainen on ylläri ylläri vahvistin ja mistä niitä saa?
Käykö siihen tavallinen vahvistin?Ainakin Mustassa Pörssissä on ylläri_ylläri-adaptereita, joilla tavallisen vahvistimen voi sovittaa televisioon.
- vaihtoehto
Pörssissä.. kirjoitti:
Ainakin Mustassa Pörssissä on ylläri_ylläri-adaptereita, joilla tavallisen vahvistimen voi sovittaa televisioon.
Halvempi, kuin ylläri-ylläri-adapteri (toiselta nimeltään kahden yllärin adapteri eli sovitin) on pelkkä yhden yllärin, eli ylläri-adapteri. Kaiken kukkuraksi niitä on paremmin saatavilla.
- Wintoosailija
Huomaa myös että etupaneelista ei tule ääntä ulos, se on vain sisääntulo. TV:n takana on, jos on, ulostulo RCA:t. Jos ei ole, niin se pitää ottaa ulos SCARTIN kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770