mulla on rv 31 ja hirveen vaikee nukkua,onko muilla?? asentoa ei tahdo löytyä millään ja muutenkin tukalaa. onko sallittua nukkua selällään? oon kuullut että ei ole. tapanani on nukkua puoliksi kyljellään ja puoliksi mahallaan, tyyny vatsan ja jalan välissä,onkohan haittaa?
kertokaa
3
479
Vastaukset
- rv 32+6
mulla ihan sama. en löydä asetoa e sitten milään. itse olen tottunut aikaisemmin nukkumaan vaan mahallani. kyllä kyljelä ja selällä saa nukkua. ei siitä mitään haittaa ole. itse en ole nukkunut enempää kun 3 h. yö. rv 28 asti. aika väsynyt alkaa nyt jo oleen. päivälä yrtän huilailla mutta ei sitä tule oikeen mitään. o eihän tässä enään niin kauan ole ,mutta olishan sitä kiva saada vähä nukuttua ennen kun vauva syntyy. nyt närästääkin niin paljon että joutuu yrittään nukkua istuma asennossa.
- rv 26+1
Tänään kävin neuvolassa ja lääkärintarkastuksessa. Mulle sanottiin, että suurentuva kohtu alkaa painamaan sisäelimiä ja puristaa myös verisuonia selällään ollessa siten, että se vaikuttaa jopa vauvan sydänääniin huonontavasti. Veri ei siis pääse kunnolla kulkemaan. Suositteli kylki- tai puolikylkiasentoa tyynyjen avulla. Eli meni mullakin nukkumisasento vaihtoon...
- Aapeliina
En ole nukkunut kunnon yö unia sitten viikkojen muistaakseni 34 jälkeen. Kaikki yöt valvon 03.30 asti ja sitten onkin jo aamulla pakko nousta pojan kassa ylös, joten kauheaa uni velkaa kertyy koko ajan. Silmäpussit kasvaa ja ovat ihan mustia. Onneksi tää on pian loppu, toivottavasti.. 2 viikkoo viel. rv39 nyt menos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671