joko saa toivoa?

mammahalukas

heissan.nyt olis menossa kp 38/28,odottelen pillerien lopettamisen jälkeen kolmansia menkkoja,eli oon siis puolitoista viikkoa myöhässä.viime viikon oli vatsa ihan hirveän arka ja vihloi,olen huomannut että vessassa saa juosta ja hajuaisti on parantunut paljon tämän viikon olen huomannut että rinnat on arat ja hieman kovan tuntuiset MUTTA olen myös tehny kaksi negatiivista testiäkin..maanantaina soittelin tk:n päivystykseen ja sanoivat että odotella(saan harmaita hiuksia epävarmuudesta) maanantaihin ja tulla sitten ettei kannata tehdä mitään kotitestejä kun on kalliita..voi kertokaa mulle jotain viisaita lohdun sanoja kun en uskalla toivoa vielä yhtään mitään jos joudun jo kolmannen kerran pettymään..siis että tulee kolmannen kerran miinus..ajattelin kuitenkin huomenna käydä testeissä että saisin varmuuden tähän asiaan ja voisin keskittyä tärkeimpään...

4

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukaloinenko

Pidän peukkuja sulle pystyssä. Itsellä on yksi km takana ja yritystä päällä. Suosittelen että koitat unohtaa asian aktiivisesti muuta ajattelemista keksimällä kunnes menet verikokeeseen. Stressaaminen ei auta asiaasi, eikä se muutu miksikään ajattelemalla. Tiedän, että on vaikeampaa sanoa kuin tehdä näin, mutta silti pyydän, että edes yrität. Pidä vaikka itsesi hemmotteluviikonloppu ja tee kaikkea kivaa, ylellistä, haussunhauskaa...Jos ja kun asia ajatteluttaa, niin varaudu kakkiin vaihtoehtoihin. Jos pettymys tulee, se riipaisee vähemmän kun olet siihen jo varautunut ja jos taas toiveesi toteutuu, iloon suuri joka tapauksessa. Pidän peukut ja varpaat ristissä puolestasi. Kerro sit kuinka kävi!

• mammahalukas

parin tunnin päästä saan tietää tulokset...epäilivät vaan tk:ssa että en ole raskaana koska olen jo kaksi negaa saanut,no jos ei nyt tärppää niin sitten joudun sille kuurille että menkat alkais...huhhuh oli paljon tietoa tälle päivälle
        nooh palaan tänne muutaman tunnin kuluttua

• peukaloinenko
        mammahalukas kirjoitti:

parin tunnin päästä saan tietää tulokset...epäilivät vaan tk:ssa että en ole raskaana koska olen jo kaksi negaa saanut,no jos ei nyt tärppää niin sitten joudun sille kuurille että menkat alkais...huhhuh oli paljon tietoa tälle päivälle
        nooh palaan tänne muutaman tunnin kuluttua

Elä stressaa, tai yritä ainakin olla rennosti. Asioiden vatvominen ei auta sinua. Toivoa voi, mutta koita keksiä muuta ajateltavaa. Jos ei tärppää, nyt niin myöhemmin sit ja lääkärit hoitavat sinut kuntoon. Kerro tosiaan vielä miten kävi. Edelleen pidän peukkuja sinulle!

• mammahalukas
        peukaloinenko kirjoitti:

Elä stressaa, tai yritä ainakin olla rennosti. Asioiden vatvominen ei auta sinua. Toivoa voi, mutta koita keksiä muuta ajateltavaa. Jos ei tärppää, nyt niin myöhemmin sit ja lääkärit hoitavat sinut kuntoon. Kerro tosiaan vielä miten kävi. Edelleen pidän peukkuja sinulle!

kirjoittelin jo uuden jutun tänne ja sieltä voit lukea miten kävin..mieli on maassa meillä miehen kanssa molemmilla ja kysymyksiä on paljon päässäni..toisaalta se ilkeä pikkurealisti minussa alkaa nostaa päätään..nooh kai tämä tästä..harmittaa niin vietävästi kun olen elämäni aikana joutunut niin monta taistelua ja pettymystä kohtaamaan että tulee joskus vain ajateltua etteikö jo olisi välillä minun vuoroni saada ilman ongelmia joskus jotain pientä iloa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5930
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3319
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2541
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2125
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2075
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1639
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1232
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe