Yläkerran naapurit tappeli taas keskellä päivää, paiskoi ovia ja jätkä kaatoi taas kirjahyllyt koska kuului hirveät rysäykset ja sitten kaikenlaista ropinaa pikkutavaroista. Sitten naisen katkeamatonta karjumista ja sitten "Sini" juoksi raput alas ja soitti poliisit istuen ulkona pihapenkillä.-Seurasin tapahtumia ikkunasta sälekaihtimen takaa.
-Avomies raahattiin maijaan aika rentona, kun kengätkin irtosivat ja jäivät asfaltille. Toinen körmyniskainen poliisi haki ne sitten ja heitti sisälle maijan peräosaan omistajansa seuraksi, kaapinovet kiinni ja menoksi.
-Mulla on tässä vähän pientä päänkivistystä eilisestä, mutta elämä alkaa taas voittaa.
-Mulla on tässä vähän paha mutta en moiti Päiviä mistään. Minähän se tyhmä olen ollut, mutta nyt on kaikki Päivin kanssa loppu.
-Soitin Penalle duuniin ja se tuo mulle Eurokossun kahden kahvitunnilla.
Yläkerran naapurit tappeli
5
1081
Vastaukset
- Onhan se tietty
paha juttu kun sen Päivin kanssa tuli bänät.
Se ottaa koville, mut toivottavasti et montaa päivää vedä nakkeja silmilles.
Jaa se Eurokossu nyt ainakin kahdelle päivälle, ettet tänään ryystä kaikkea. Ei oo myöskään hyvä yksin dokata.
No, tsemppejä iltaasi ja olotilaasi! - hömpsyt
ja käy vonkaan "Siniltä" yläkerrasta säälipillua. Uskon että se on semmosessa tilassa että lohkeaa varmasti sullekkin Markku.
Menkää Penan kaa vaikka yhessä sinne. Lohkee sullekkin varmaan jotain hyvitystä.
Päivikin kun kuulee että millanen naisten mies olen, niin tulee varmaan takas. Sellasia ne naiset on.- tyhymiä neuvo
Naiset ei oo ollenkaan semmosia. Naisille katos merkkaa enempi se sydämen sivistys, kuin housun sisällys.
- neuvokasnainen
tyhymiä neuvo kirjoitti:
Naiset ei oo ollenkaan semmosia. Naisille katos merkkaa enempi se sydämen sivistys, kuin housun sisällys.
Pysy miehenä ja lopeta se viinan kans läträäminen, se tuo vaan hetken helpotuksen ja päälle morkkiksen.
Kohtaloaan ei voi välttää, jospa kohta koittaa uusi suhde..... - on sivistynyt
tyhymiä neuvo kirjoitti:
mies mutta sen pitää näyttää sille Päiville että muiltakin saa ja käyttää armotta tilaisuudet hyväksi. Siniltä varmasti lohkeis kun sen reuhaaja mies on putkassa.
Aina kantsii yrittää, muuten jää kokonaan ilma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069