mahan turvotuksesta; mulla siis on maha ihan kauheen turvoksissa, paitsi aamulla..nyt huomasin turvotuksen olevan hiukkasen suurempaa oikeallapuolella alamasussa ja siihen sattuu ajoittain jos painan. Huomasin tämän vasta tänään,eli en ole ottanut asiasta puheeksi neuvolan/läkärin kanssa, halusin ensin kysellä täällä, mitä mieltä olette? semmoinen kutina on, että tuo painelemalla tuleva kipu ei enteile mitään hyvää :( tänään tuli rv 10 täyteen..
Minä taas..
5
623
Vastaukset
- Kukkis''
käynyt varhaisultrassa? Niin sitä vaan että on oikeassa paikassa vauva. Voi olla muuten kystakin joka kipuilee.
- helmi-vaavi..
olen käynyt varhaisultrassa rv 7 1 ja kaikki oli silloin hyvin..kysta?hmm..tuota en tullut itse ajatelleeksikaan..täytyy soitella neuvolaan, mikäli jatkuu..Kellään kokemuksia samasesta asiasta?Ja sitten toinen juttu, jatkuva kauhea jano!! voisin juoda vettä kokoajan, eikä jano siltikään hellitä..outoa..
- hyvä asia...
helmi-vaavi.. kirjoitti:
olen käynyt varhaisultrassa rv 7 1 ja kaikki oli silloin hyvin..kysta?hmm..tuota en tullut itse ajatelleeksikaan..täytyy soitella neuvolaan, mikäli jatkuu..Kellään kokemuksia samasesta asiasta?Ja sitten toinen juttu, jatkuva kauhea jano!! voisin juoda vettä kokoajan, eikä jano siltikään hellitä..outoa..
... sanoo tyyppi, joka potee huonoa omaatuntoa siitä, ettei saa juoduksi nimenomaan vettä!!!
Tihentynyt juomistarve voi viitata sokeritautiin, mutta älä nyt vielä vedä hätiköityjä johtopäätöksiä.
- Sinella rv 21+1
Mulla oli myös alkuraskaudessa alamaha kosketusarka pariinkin otteeseen. Olin varma että menee kesken kun tuntui ettei tämä voi olla normaalia. Meni kuitenkin ohi levolla eikä mulla ollut mitään verisiä vuotoja. Neuvolasta kysyin onkohan vaarallista ja ne vain sanoi että raskauteen kuuluu kaikenlaisia mahakipuja. Ekassa raskaudessa sitä huolehtii paljon turhista kun kaikki on uutta ja outoa.
- helmi-vaavi..
sitä tulee niin paljon kaikkea uutta raskauden aikana, että ei voi ku ihmetellä..olen siksikin näin hermoheikki, koska takana on yksi km, silloin oli veristä vuotoa ja muutenkin erioireet - sillä lohduttaudun nyt.
Toivottavasti tuo mahakipu on ihan normaalia, vielä kaksi viikkoa ultraan, miten se voi tuntuakin niin ikuisuudelta..:/
Veden juonnista tuli mulle ihan sama mieleen, sokeritauti siis.kuulun riski ryhmään koska äitilläni on ollut kahden raskauden aikana sokeritauti, en kuitenkaan sitä vielä pähkäile.
Kiitos kaikille vastauksista ja ONNEA teille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086970
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915145Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123396Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333292Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska332449Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191776Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961431Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391372Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311286- 481044