Jann Wilde & Rose Avenue hajonnut!

Heyasd

Euroviisuissakin esiintynyt Jann Wilde & Rose Avenue näillä näkymin pelkkää historiaa nimittäin bändin manageri Tommi Liimatainen on ilmoittanut bändin hajonneen. Uutinen ei ole vielä löytänyt bändin virallisille verkkosivuille, mutta Stara on tavoittanut bändin managerin.

Asiasta lisää:
http://www.stara.fi/?p=6205

6

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WHILDI

      Onko asia ihan varma? Mikä oli syynä? Mitenkäs tästä eteenpäin? Hyvä bändi se oli!

      • on..

        siistii!! :D joo mä tiiän et se on hajonnut. se oli kyl niiiin p*ska bändi ettei se tietekkään kestänyt. kuka semmosta nyt kuuntelee? PUHUMATTAKAAN katsomisesta!!!! :/ Ällöi tyyppejä. euroviisuissakin niitten biisit diskattiin ku oli matkinut muita eikä ne ollut ite keksiny mtn. :D:D voi kyl on surkiaa.


    • ...

      on ihan liikaa samalla tasolla toimivia bändejä, jotka ei kykene pääsemään eteenpäin. Lahjakkaimmat saisivatkin hajottaa vanhat bändinsä ja perustaa yhdessä uusia bändejä, jolla olisi potentiaalia pidemmälle uralle.

    • voi hitto

      Mie tykkäsin ihan hitosti tuosta bändistä, toivottavasti ne vielä jatkaa musiikkiuralla ja perustelee omia bändejään. Ihania. Tullee ikävä, mie jo ootin et millonhan tulis toinen levy.

    • kökkö fök

      Loistava uutinen.

      • diiiiiiiiiiiiiiiih

        "niitten biisit diskattiin ku oli matkinut muita"

        ei niitä diskattu sen takia, vaan sen takia että biisit oli julkaistu ennen kisaa (jota ei siis sääntöjen mukaan saisi kai tehdä)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe