kertoo mitä se ruskeavuoto on? olen iha paniikissa jos se tarkottaa keskenmenoo.. vauvaa yritetty vuos ja ny tärppäs. ja yli viikko tullu sitä vuotoo sillain ku pyyhkii nii huomaa ja joskus pikkuhousuiski on. olen vk:lla 8. help me.. kertokaa jos jollaki on ollu samanlasta.
voisko
3
572
Vastaukset
- kesävauva
Itselläni kävi ensimmäisessä raskaudessa niin, että muutaman viikon ruskean vuodon jälkeen alkoi ns. runsaampi vuoto tai että sieltä tuli enemmänkin hyytynyttä verta. Tämä raskaus päätyi keskenmenoon viikolla 10. Kaikilla ruskea vuoto ei kuitenkaan tätä tarkoita. Jos olet huolestunut niin suosittelen lääkärillä käyntiä. Itse kävin toisessa raskaudessa ultrassa tsekkauttamassa tilanteen jo rv 7 jotain ja sain tietää onko kaikki tällä kertaa ok vai ei. Kun ultrassa näkee, että sydän sykkii ja alkio on ns. terve, niin raskas kivi tippuu sydämeltä.
- Kukkis''
2 kertaa on tullut vuotoa joka on kestänyt päivän. Aluksi se oli punaista ja sitten meni ruskeaksi. Ultrassa kaikki ok. Vaikea sanoa kun et ole käynyt varhaisultrassa että millä mallilla asiat on. Neuvolasta et saa apua kun ei siellä varmaankaan ole ultraa joten soita naistenpolille ja kysy josko pääsisit ultraan. Jos ei ole kipuja luulisin että vuoto on vaaratonta.
- täällä
Minulla alkoi rusehtava vuoto noin viikko sitten, ihmeissäni olen edelleen itsekin miksei jo lopu, samalla tavalla pyyhittäessä tulee, niukasti, mutta kuitenkin. Olin onnekas ja minulla oli viime viikolla ultra, ja kaikki pienellä ihan ok, sydän tykytti kiivaasti =) . Lääkäri epäili myös ns. valemenkkoja, kun olisi ollut juuri se menkkojen aika käsilä... ( rv 8 ) Ohjeeksi lääkäri antoi että ottaa ihan rauhallisesti, levon kannalta, ei uintia, saunomista tai mitään mikä nostaisi pulssia, se taas tekee vuotoriskiä lisää...Päivä kerrallaan menen ja yritän mielen pitää reippaana, vauvankin vuoksi. En usko että asian murehtiminen/stressaaminen ainakaan auttavat asiaa. Tsemppiä ja Onnea sinullekin odotukseen ja toivotaan että tämä tuhnuttelu pian loppuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2803496Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard422517SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän842110Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091963Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471862Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301630Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1261463Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi211183Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221141Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest611111