Kun minä olen helluntailainen,uskossa ja minä en lähde tuomitsemaan kenenkään toisen uskoa.Nyt kuitenkin VL;nen setäni sanoi kesällä ,että-;Et sinä ole oikiassa uskossa..se teidän(hell)Hengen kokemukset ovat riivaajista.Olin kyllä ällikällä lyöty !Ja vähän murheellinenkin,kuitenkin pidän häntä aitona uskovana.Onko tämä teidän kaikkien kanta??Että minä,uudestisyntynyt ihminen olen harhassa??Vastauksesta kiitollinen,asiallisista sellaisista.
Kysympä VL
2
300
Vastaukset
- jo uneksimasta
Jeesuksen viimeiset sanat ristillä, "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?" eivät juuri vaikuta sellaisen miehen viimeisiltä sanoilta, joka oli suunnitellut tämän kaiken alusta alkaen. Ei tarvitse olla ruudinkeksiä jotta ymmärtää jonkin olevan pahasti pielessä.
- "Rev." Donald Morgan - olet vääräuskoinen
Kyllä, kun nuorena tyttönä tulin etsikkoon , pienellä paikkakunnalla ei ollut vaihtoehtoja, joten tein vl uskon parannuksen. Hyvin äkkiä minut opetettiin tähän oikeaan uskoon. Muut ovat vääriä. Minulla ei ollut elämänkokemusta ym mikä olisi avartanut. Väärä henki vaani jokapaikassa, vain omassa seurapenkissä oli hyvä istua. En voinut mennä mukaan nuorisoseuran harrastuksiin, en kirkkoon silloin kun siellä saarnasi joku eivl, en liittyä mihinkään kuntopiiriin, kun siellä soi maailman musa taustalla ja jopa koulussa piti hipsiä naama punaisena ulos kun aerobicia alkoi tulla jumppatunnilla. En uskaltanut edes lukea mitään muuta hengellistä lehteä kuin Päivämiestä väärän hengen pelossa. Ja tavallaan se kaikki toimi ja oli ok pienellä paikkakunnalla. Koin uskoni vuoksi paljon häpeää ja pilkkaa,mutta mummelit sanoivat, että taivaassa vain kruunu kirkastuu mitä kurjempaa on täällä. Saarnoissa tietysti aina varoitettiin mm muista. Vasta kun tulin aikuiseksi, muutin suurelle paikkakunnalle opiskelemaan ja aloin kaivata menetettyä nuoruuttani, aloin kyllästyä jatkuvaan parannuksentekoon ja surumielisyyteen oikean uskon merkkinä. Uskaltauduin irtisanoutumaan vl uskosta. Jumalaa en jättänyt ja pian minulle tulikin uskovien yhteyden jano. Herra johdatti ihanasti ns vapaan suunnan srk.aan. Vähä vähältä pääsin uskon iloon ja todelliseen aikuiseen uskoon. Tänä päivänä jo uskallan tanssia ylistystanssia Herralle, olen aivan rakastunut Jeesukseen, ja taivastiellä. Se on kova paikka vain mielessään siunata vl tuomitsijoita, sillä he eivät koskaan anna unohtaa, että olen luopio.Mutta pelastus on armosta jokaiselle. Pidä sinäkin vain kiinni siitä, että oma omatuntosi on puhdas, taivaassa ei ole karsinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383353Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/762147Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371825- 1281771
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271704- 1381375
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1111259"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541166Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441055Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa331017