Kun minä olen helluntailainen,uskossa ja minä en lähde tuomitsemaan kenenkään toisen uskoa.Nyt kuitenkin VL;nen setäni sanoi kesällä ,että-;Et sinä ole oikiassa uskossa..se teidän(hell)Hengen kokemukset ovat riivaajista.Olin kyllä ällikällä lyöty !Ja vähän murheellinenkin,kuitenkin pidän häntä aitona uskovana.Onko tämä teidän kaikkien kanta??Että minä,uudestisyntynyt ihminen olen harhassa??Vastauksesta kiitollinen,asiallisista sellaisista.
Kysympä VL
2
297
Vastaukset
- jo uneksimasta
Jeesuksen viimeiset sanat ristillä, "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?" eivät juuri vaikuta sellaisen miehen viimeisiltä sanoilta, joka oli suunnitellut tämän kaiken alusta alkaen. Ei tarvitse olla ruudinkeksiä jotta ymmärtää jonkin olevan pahasti pielessä.
- "Rev." Donald Morgan - olet vääräuskoinen
Kyllä, kun nuorena tyttönä tulin etsikkoon , pienellä paikkakunnalla ei ollut vaihtoehtoja, joten tein vl uskon parannuksen. Hyvin äkkiä minut opetettiin tähän oikeaan uskoon. Muut ovat vääriä. Minulla ei ollut elämänkokemusta ym mikä olisi avartanut. Väärä henki vaani jokapaikassa, vain omassa seurapenkissä oli hyvä istua. En voinut mennä mukaan nuorisoseuran harrastuksiin, en kirkkoon silloin kun siellä saarnasi joku eivl, en liittyä mihinkään kuntopiiriin, kun siellä soi maailman musa taustalla ja jopa koulussa piti hipsiä naama punaisena ulos kun aerobicia alkoi tulla jumppatunnilla. En uskaltanut edes lukea mitään muuta hengellistä lehteä kuin Päivämiestä väärän hengen pelossa. Ja tavallaan se kaikki toimi ja oli ok pienellä paikkakunnalla. Koin uskoni vuoksi paljon häpeää ja pilkkaa,mutta mummelit sanoivat, että taivaassa vain kruunu kirkastuu mitä kurjempaa on täällä. Saarnoissa tietysti aina varoitettiin mm muista. Vasta kun tulin aikuiseksi, muutin suurelle paikkakunnalle opiskelemaan ja aloin kaivata menetettyä nuoruuttani, aloin kyllästyä jatkuvaan parannuksentekoon ja surumielisyyteen oikean uskon merkkinä. Uskaltauduin irtisanoutumaan vl uskosta. Jumalaa en jättänyt ja pian minulle tulikin uskovien yhteyden jano. Herra johdatti ihanasti ns vapaan suunnan srk.aan. Vähä vähältä pääsin uskon iloon ja todelliseen aikuiseen uskoon. Tänä päivänä jo uskallan tanssia ylistystanssia Herralle, olen aivan rakastunut Jeesukseen, ja taivastiellä. Se on kova paikka vain mielessään siunata vl tuomitsijoita, sillä he eivät koskaan anna unohtaa, että olen luopio.Mutta pelastus on armosta jokaiselle. Pidä sinäkin vain kiinni siitä, että oma omatuntosi on puhdas, taivaassa ei ole karsinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774