Kysympä VL

minä itse--- ...

Kun minä olen helluntailainen,uskossa ja minä en lähde tuomitsemaan kenenkään toisen uskoa.Nyt kuitenkin VL;nen setäni sanoi kesällä ,että-;Et sinä ole oikiassa uskossa..se teidän(hell)Hengen kokemukset ovat riivaajista.Olin kyllä ällikällä lyöty !Ja vähän murheellinenkin,kuitenkin pidän häntä aitona uskovana.Onko tämä teidän kaikkien kanta??Että minä,uudestisyntynyt ihminen olen harhassa??Vastauksesta kiitollinen,asiallisista sellaisista.

2

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo uneksimasta

      Jeesuksen viimeiset sanat ristillä, "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?" eivät juuri vaikuta sellaisen miehen viimeisiltä sanoilta, joka oli suunnitellut tämän kaiken alusta alkaen. Ei tarvitse olla ruudinkeksiä jotta ymmärtää jonkin olevan pahasti pielessä.
      - "Rev." Donald Morgan

    • olet vääräuskoinen

      Kyllä, kun nuorena tyttönä tulin etsikkoon , pienellä paikkakunnalla ei ollut vaihtoehtoja, joten tein vl uskon parannuksen. Hyvin äkkiä minut opetettiin tähän oikeaan uskoon. Muut ovat vääriä. Minulla ei ollut elämänkokemusta ym mikä olisi avartanut. Väärä henki vaani jokapaikassa, vain omassa seurapenkissä oli hyvä istua. En voinut mennä mukaan nuorisoseuran harrastuksiin, en kirkkoon silloin kun siellä saarnasi joku eivl, en liittyä mihinkään kuntopiiriin, kun siellä soi maailman musa taustalla ja jopa koulussa piti hipsiä naama punaisena ulos kun aerobicia alkoi tulla jumppatunnilla. En uskaltanut edes lukea mitään muuta hengellistä lehteä kuin Päivämiestä väärän hengen pelossa. Ja tavallaan se kaikki toimi ja oli ok pienellä paikkakunnalla. Koin uskoni vuoksi paljon häpeää ja pilkkaa,mutta mummelit sanoivat, että taivaassa vain kruunu kirkastuu mitä kurjempaa on täällä. Saarnoissa tietysti aina varoitettiin mm muista. Vasta kun tulin aikuiseksi, muutin suurelle paikkakunnalle opiskelemaan ja aloin kaivata menetettyä nuoruuttani, aloin kyllästyä jatkuvaan parannuksentekoon ja surumielisyyteen oikean uskon merkkinä. Uskaltauduin irtisanoutumaan vl uskosta. Jumalaa en jättänyt ja pian minulle tulikin uskovien yhteyden jano. Herra johdatti ihanasti ns vapaan suunnan srk.aan. Vähä vähältä pääsin uskon iloon ja todelliseen aikuiseen uskoon. Tänä päivänä jo uskallan tanssia ylistystanssia Herralle, olen aivan rakastunut Jeesukseen, ja taivastiellä. Se on kova paikka vain mielessään siunata vl tuomitsijoita, sillä he eivät koskaan anna unohtaa, että olen luopio.Mutta pelastus on armosta jokaiselle. Pidä sinäkin vain kiinni siitä, että oma omatuntosi on puhdas, taivaassa ei ole karsinoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe