pillerit, ei kuukautisia

hukassa123

olen käyttänyt e-pillereitä puolisen vuotta. kuukautisista tuli säännölliset juuri pillereiden takia. viimeisen liuskan syötyäni kuukautisten olisivat pitäneet alkaa heti seuraavana päivänä (niin kuin ennenkin) mutta nyt tästä on jo kolme päivää. raskaustestiä en ole vielä tehnyt. onko mahdollista että olisin raskaana? pillerit olisivat pettäneet? olen vasta nuori ja en ole valmis äidiksi.. miten tämä lääkkeillä tehtävä raskauden keskeytys menee?

4

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin, että...

Ei ole mitään sääntöä, että menkat alkaa aina samana päivänä, eli sulla heti pilleriliuskan lopettamisen jälkeisenä.

Se voi vaihdella 2-5 päivää milloin vuoto alkaa. Vaikka sulla ois tähän saakka olleet aina säännölliset, ei välttämättä aina ole niin.

Mulla menkat alkaa yleensä 2-4 päivää vikan pillerin ottamisesta.

• lue se

Paljostako vetoa, että pakkausselosteessasi on ohje tähän tilanteeseen ja maininta raskauden mahdollisuudesta?

• nälöistä,

jos olet ottanut ne oikein. 2-4 päivää liuskan loppumisesta on ihan normaalia ja muista, että huolehtiminen ja stressi siirtää menkkoja. Eli nyt unohdat asian hetkeksi ja ne alkaa.

• niin helpottaa edes vähän

Juu, kuten muutkin sanoivat stressaaminen siirtää kuukautisia. Sitten olet aika vasta aloittanut noiden hormoonivalmisteiden syömisen, joten kehosi ei ole vielä täysin tottunut niihin etkä voi odottaa kehosi toimivan "kellon tarkkuudella".

Tee raskaustesti mahdollisimman nopeasti, jos se näyttää negatiivistä, lopeta raskausmahdollisuuden murehtiminen, mutta mikäli sekään ei "helpota" käy terveyskeskuksessa tms. tekemässä raskaustesti.

Itselläni nuorena opiskeluaikana, kun tenttiputket stressasivat oikein pahasti, saattoi olla kahdenkin kuukauden väli. Pahin kerta taisi olla melkein neljä kuukautta, koska stressasin myös raskauden mahdollisuutta... Joten pois turha murehtiminen siitä, että eivätkö pillerit ole toimineet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe