outoa?

..............

Voi olla vähän outo ja tyhmä kysymys, mut voisitteks kertoa mitä ja kuin paljon kerralla ahmitte? kun must tuntuu et on jotenki helpompaa ku tietää mitä muut syö. itellä meni äsken esim. aarrearkku pussi, 2 patonkia ja classic perinteinen jäätelö..

8

3456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööh...

      jos nuo on sinun ahmimiset päivässä, et ole kyllä bediä sairastava.. vai syötkö esim. 5 krt päivässä tuommoisia herkkukasoja? ja siihen päälle oikeat ruuat yms..

      ja tiedthän että kunnolla bedistä kärsivä syö vaikka jauhoja pussista tai raakoja makaroneja jos ahmimisvimma iskee.. ei ole mikään pakko saada herrku , vaan iham mitä tahansa! ehkä vain luulet sairastavasi?

      • oikaisen

        Ei BED ole mistään määristä kiinni! Olennaista on hallitsemattomuuden tunne ja morkkis. Sitäpaitsi 2 patonkia on aika paljon. Eikä ole olemassa "kunnon bedistä kärsivää", eikä nuo jauhopussi-makaroni -ahmimisetkaa oo mikään pakko. Kaikki potilaat on omia tapauksiaan. Älä yritä viedä muilta sairautta.


    • Ahmija.

      ..tänään meni kerralla:

      300 g sukaa-kauralastuja
      250 g täytelakuja
      200 g suklaakarkkeja
      250 g pizza
      pari sämpylää
      Jogurttia

      :(

    • menhir

      hajua, et onko bulimikkojen ahminta ihan samansuuruista? Eli onks sillä ahminnalla joku raja, ennen kuin sitä voi sanoa siksi?

      Minä ahmin sellaisina aamuina, kun olen paastonnut edellisen päivän. Tulee syötyä yleensä parissa tunnissa päivän melkein koko kalorimäärä ja sit loppupäivän syön pari hedelmää ja liikun.

      aamulla siis:
      2 porkkanaa
      2 dl kauraleseitä
      marjoja
      500g turkkilaista jugurttia (10%)
      iso salaattilautanen
      juustoa (30%) 1cm siivu
      pähkinöitä n. kourallinen

      Tämän jälkeen maha tulee tosi kipeeksi, mut sit on vaan pakotettava itsensä lopettamaan, et pääsee liikkumaan parin tunnin päästä.
      Ortorektikko olen pohjimmiltani, mutta tuota ahmintaa on vaan mukana kuviossa.

      • Siis häh

        Nimitätkö tuota ahminnaksi??
        Anorektiselta tuo lähinnä kuulostaa.


      • .........
        Siis häh kirjoitti:

        Nimitätkö tuota ahminnaksi??
        Anorektiselta tuo lähinnä kuulostaa.

        Tollasii satseja mulla menee aika monta päivässä. ja paljon muuta, rakastan noita patonkeja ja ku niihin laittaa kaikki täytteet sisälle ni voi mennä ihan kepeesti kolmeki peräkkäin karkkii , jätskii makaroonii (jopa kuivana)


      • bulimikko

        Ja ahmin ihan järkyttäviä määriä ja oksennan kaiken ulos. noin 5 kertaa päivässä oksennan.

        Aamulla esimerkiksi pahimmillaan ahmin yli 5 leipää, jotka tursuavat voita ja juustoa ja juon samalla todella sokerista teetä ja syön kenties jotain muuta.

        Sitten lounaalla ahmin ruokaa todella paljon ja lisään saatanasti ketsuppia ja joskus paljon suolaa ja sitten juon samalla paljon ja salaatti liruu kastikkeessa ja joskus lisään kermaa ja juustoa ruokaani. sitten santsikierros ja teetä päälle.

        Päivällä sitten jotakin tosi rasvaista ja suolaista ruokaa jota ahmin taas suunnattomasti.
        Sitten paljon esimerkiksi pullaa ja äly sokerista teetä.

        Illalla vielä jotain ihanaa ruokaa paljon, jossa on joskus lisättyä rasvaa ja juustoa tai kermaa tai kaikkia.

        Sitten joskus vielä ahmin kaikenlaisia herkkuja., Suklaata, sipsejä, jäätelöä, keksejä ja ihan melkein mitä vaan sattuu olemaan.

        Tietty kaikki nämä oksennan, muuten lihoisin ihan älyttömästi.

        Minulla on siis kyllä riippuvuuksia ruokaan. Sokeriin, rasvaan ja varmaan johonkin hiilihydraattiin, mutta sisälle en niitä jätä.
        Ihan hullua alkaa jo olla nämä annokset.
        suolaiset ranskalaiset on niin ihania ja nuudelit kermakastikkeessa juustolla ja kermalla.


        Alan olla jo toivoton.. 2 vuotta sairastanut..


    • bulimikko..

      joskus ahmin enemmän joskus vähemmän, mutta kaikki on saatava ulos. saatanut mennä kiloja perunaa voita ja lisukkeita tai pussillisia leipää juustolla, makkaralla ym. mitä tahansa hedelmiä on esillä niin usein ne mukaan kakkuja jne. tuollaista kunnon ruokaa ahmin kuitenkin harvemmin.
      kuten viimekin aikoina, alas menee lähinnä litrakaupalla jäätelöä (suoraan paketista tai lukuisia erikoispuikkoja) sekä pullaa. jäätelö on hyvää ja tulee ulos helposti.
      yleensä oksennan 'vain' 1-2 krt päivässä, mutta tämä ilta oli huono. pariin otteeseen tulivat pähkinät (200g purkki), munakkaat ja leivät ulos...
      bulimikko olen uudelleen ollut vasta viime keväästä lähtien, mutta halu lopettaa on kova. huomenna en enää oksenna. kuuluista lause, mutta niin harvoin totta. toivottavasti kerron huomenna, että eka ei-oksentamispvä takana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe