eli meiilä on käyttiksenä windows xp. tytär käy jollakin stardoll lasten sivustolla, joka vaatii flash playeria. minun tilin kautta sivu toimii ja kun tyttären tilin kautta yritetään ladata tuota flashia niin adoben sivu on aivan erilainen eikä sitä voikaan sieltä ladata. kyse ei ole siitä ettenkö olisi muuttanut molempia pääkäyttäjiksi. Onkohan vika tytön internetasetuksissa??
en saa ladattua
4
212
Vastaukset
- valtteri...
et siis saa asennettua Flash Playeriä tyttäresi tiliin?
Tuoltako kokeilit ladata sen-> http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash- paikasta mutta
tyttären tilillä se näkyy eri tavalla eli sitä ei voi ladata. mulle se näkyy just noin niinku linkissä. tää on ihan simppeli juttu ku joku osaisi antaa oikeat neuvot. please.... ajatelkaa almost teini-ikäinen tyttö ajattelee että isä on juntti kun ei osaa tällaista y´hksinkertaista asiaa...
- joka tilille
paikasta mutta kirjoitti:
tyttären tilillä se näkyy eri tavalla eli sitä ei voi ladata. mulle se näkyy just noin niinku linkissä. tää on ihan simppeli juttu ku joku osaisi antaa oikeat neuvot. please.... ajatelkaa almost teini-ikäinen tyttö ajattelee että isä on juntti kun ei osaa tällaista y´hksinkertaista asiaa...
erikseen asentaa. Kerro tyttäresi tilillä sille polku mistä löytyy.
- vaan tyrkyttää
joka tilille kirjoitti:
erikseen asentaa. Kerro tyttäresi tilillä sille polku mistä löytyy.
sitä flashin lataamista, jota ei siis voi ladata siltä sivulta jonne se linkki on. Linkki on siis tuo aiemmin mainittu ja testasin vielä niin, että menin molempien tilien kautta ko. linkkiin ja toisella se näkyy normaalisti, josta voi ladata ja toiselle tulee linkki erilailla näkyviin, jossa ei ole latausmahdollisuutta. eli sama sivu näkyy eri tilien kautta eri tavalla. Käsittääkseni se flash jo on koneessa eikä sitä edes tarvitsi ladata niin kuin tässä ketjussa on todettukin ettei kaikille tarvi ladata. Jotenkin näyttää siltä, että sivusto ei ymmärrä että koneessa on se flash ja siitä syystä sivusto ei näy oikein. Eli edelleen veikkaisin, että internet asetuksissa joku vika. Hjelppiä pliis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602