Tämä tunne on kyllä aika järjetön minun puoleltani, sinulla tuskin tunteita minua kohtaan edes on. Järjetön siksi, että siitä on jo aikaa, kun nähtiin mutta kun en vain sinua mielestä pois saa.
Ja....
43
3458
Vastaukset
- iski minuunkin
yli vuosi sitten ja vieläkin muistelen hänen (siis miehen) kauniita silmiään...
- oli...
ruskeille silmille, niin pitäisi lukea for brown eyes. Nyt siis joku ruskeasilmäinen kirjoittelee. Tiedä vaikka......... ;)))));
- Brown eyes
oli... kirjoitti:
ruskeille silmille, niin pitäisi lukea for brown eyes. Nyt siis joku ruskeasilmäinen kirjoittelee. Tiedä vaikka......... ;)))));
Olen ruskeasilmäinen ja nainen.
- minäkin kovasti
haluaisin niihin silmiin vielä uppoutua, mutta mutta.. Enää se vain ei ole mahdollista ja kun järjellä ajattelee niin ei kannatakaan, mutta jos muulla ajattelee niin kuten joku joskus sanoikin, koskaan ei pidä sanoa ei koskaan..
- mottoni
Koskaan ei saa sanoa ei koskaan...
Viisas sanonta, joka pitää paikkansa.
Allekirjoitan myös kaiken tuon yllä sanomasi silmät suurina (ja ruskeina) vaikka 99,9%:n varmuudella tämä ei olekaan minulle:) - voi vielä
mottoni kirjoitti:
Allekirjoitan myös kaiken tuon yllä sanomasi silmät suurina (ja ruskeina) vaikka 99,9%:n varmuudella tämä ei olekaan minulle:)lisätä sopivan lauseen.. Kun rakastaa, niin mistä tietää milloin riittää.. Ei mistään..
- uusi mottos
mottoni kirjoitti:
Allekirjoitan myös kaiken tuon yllä sanomasi silmät suurina (ja ruskeina) vaikka 99,9%:n varmuudella tämä ei olekaan minulle:)sitten on?
- yksistä
ruskeista silmistä saa aikaan lämpimät väreet. joka kerta. siksi pidän niitä mielessä - joka päivä.
- olen
ruskeitten silmien pauloissa, vieläkin.se tumma katse joka välillä seurasi aika tarkkaan mua, ei unohdu.eikä niiden silmien kantaja!
- sulle
VinkVink ;)
Virtuaalinen silmänisku - todellist unta
sulle kirjoitti:
VinkVink ;)
Virtuaalinen silmäniskusun silmistä ja sinusta pitkästä aikaa, en pysty unohtamaan niitä hetkiä ja sitä kuumaa kesää. en tiedä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.olit ehkä se mun ihminen!
- kiinnostavaa
todellist unta kirjoitti:
sun silmistä ja sinusta pitkästä aikaa, en pysty unohtamaan niitä hetkiä ja sitä kuumaa kesää. en tiedä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.olit ehkä se mun ihminen!
Kerrohan hieman enemmän;)
Vaikka siitä kesästä... - satut olemaan
kiinnostavaa kirjoitti:
Kerrohan hieman enemmän;)
Vaikka siitä kesästä...kaipuuni kohde,kyllä tiedät missä mennään.elämä tekee kiusaa joskus muutta onneksi meillä molemmilla on asiat ok.silti joskus satuttaa vielä,pitääkö sitä aina tehdä niin helvetin oikein!
- niin.
satut olemaan kirjoitti:
kaipuuni kohde,kyllä tiedät missä mennään.elämä tekee kiusaa joskus muutta onneksi meillä molemmilla on asiat ok.silti joskus satuttaa vielä,pitääkö sitä aina tehdä niin helvetin oikein!
Kyllä se kuitenkin oli niin parempi. Tai on. Sydäntä raastaa joka päivä niin ettei voi edes kuvailla.
Tosin tämäkin sopii moniin ja moniin, joten tuskin olemme oikeita henkilöitä.
Haluaisin enemmän. - niin parempi?
niin. kirjoitti:
Kyllä se kuitenkin oli niin parempi. Tai on. Sydäntä raastaa joka päivä niin ettei voi edes kuvailla.
Haluaisin enemmän.T.kysyvä
- koska.
niin parempi? kirjoitti:
T.kysyvä
asiat on tehtävä oikein.
T: edellinen - minäkin haluan
niin. kirjoitti:
Haluaisin enemmän.enemmän mutta järki sanoo toista.pitää vain unohtaa sinut uusilla ihmisillä.
- eieiieei
minäkin haluan kirjoitti:
enemmän mutta järki sanoo toista.pitää vain unohtaa sinut uusilla ihmisillä.
Tuo nyt on tosi pahasti sanottu!!
- se on
eieiieei kirjoitti:
Tuo nyt on tosi pahasti sanottu!!
totuus.kyyneleet vierii vaikka tiedän ettet voi mitenkään olla tarkoittamani henkilö! sorry,bye bye!
- varma asia
se on kirjoitti:
totuus.kyyneleet vierii vaikka tiedän ettet voi mitenkään olla tarkoittamani henkilö! sorry,bye bye!
mistä sen päättelet?
Kirjoitat aivan samalla tavalla, kuin eräs, joku kauan sitten. - voi todella
varma asia kirjoitti:
mistä sen päättelet?
Kirjoitat aivan samalla tavalla, kuin eräs, joku kauan sitten.joskus olla niin mieletöntä (ei sairasta) että on viisaampaa väistää.muuta en sano.
- sinä, rakkaani
voi todella kirjoitti:
joskus olla niin mieletöntä (ei sairasta) että on viisaampaa väistää.muuta en sano.
niin kerro vinkiksi ihanin hetkemme yhdessä ja minkä haluaisit kokea uudelleen, ehkä voin siinä auttaa..
- tälläkin hetkellä
sinä, rakkaani kirjoitti:
niin kerro vinkiksi ihanin hetkemme yhdessä ja minkä haluaisit kokea uudelleen, ehkä voin siinä auttaa..
jonkun rakas, niinkuin sinäkin, mutta tämä kesä toi taas muistot mieleen.syksy ja pimeä helpottaa.anna anteeksi jos loukkasin jollain lailla.olisikin outo sattuma jos se olet sinä!
- sitten
voi todella kirjoitti:
joskus olla niin mieletöntä (ei sairasta) että on viisaampaa väistää.muuta en sano.
Siihen on vain mukauduttava, vaikka hammasta purren. Joskus on parempia päiviä, joskus olet mielessä alinomaan...
Hyvää viikonloppua:) - vaikeaa
tälläkin hetkellä kirjoitti:
jonkun rakas, niinkuin sinäkin, mutta tämä kesä toi taas muistot mieleen.syksy ja pimeä helpottaa.anna anteeksi jos loukkasin jollain lailla.olisikin outo sattuma jos se olet sinä!
unohtaa sinut, ja kaikki tapahtuneet, koska näen sinua aina välillä.
Minuun vaikuttaa eri vuoden ajat eri tavoin. Kieltämättä loukkaannuin käytöksestäsi, mutta ymmärrän sen täysin.
En ollut myöskään tuo edellisen viestin kirjoittaja. - toivon
vaikeaa kirjoitti:
unohtaa sinut, ja kaikki tapahtuneet, koska näen sinua aina välillä.
Minuun vaikuttaa eri vuoden ajat eri tavoin. Kieltämättä loukkaannuin käytöksestäsi, mutta ymmärrän sen täysin.
En ollut myöskään tuo edellisen viestin kirjoittaja.etten näkisi sinua enää koskaan.kaipuu iskee täysillä heti, ja sun ääni seuraa mua monta päivää.sulla oli tai on kiva ääni.se muuttuu kivasti tunteitten mukaan.mutta ne silmät......
- sanoistasi:)
toivon kirjoitti:
etten näkisi sinua enää koskaan.kaipuu iskee täysillä heti, ja sun ääni seuraa mua monta päivää.sulla oli tai on kiva ääni.se muuttuu kivasti tunteitten mukaan.mutta ne silmät......
Ne seuraavat edelleen, vaikka yrittää taistella vastaan. Et sitä kuitenkaan samalla tavalla tiedä.
Olisin halunnut asioiden selviävän.
Poistun nyt hetkeksi, tämä tuottaa liikaa tuskaa. - en ole
tälläkin hetkellä kirjoitti:
kyllä kenenkään rakas. Mutta hyvä, että sinulla on hyvä.
- jäähdytellään
sanoistasi:) kirjoitti:
Ne seuraavat edelleen, vaikka yrittää taistella vastaan. Et sitä kuitenkaan samalla tavalla tiedä.
Olisin halunnut asioiden selviävän.
Poistun nyt hetkeksi, tämä tuottaa liikaa tuskaa.ehkä voimme jatkaa myöhemmin tänään?en tietenkään halua tuottaa tuskaa!
- haluan sinut
en ole kirjoitti:
kyllä kenenkään rakas. Mutta hyvä, että sinulla on hyvä.
joka kommentoi.. Haluaisin tehdä monta asiaa toisin, kun aikaa on kulunut ja olen saanut monta asiaa selväksi, olen ollut väärässä. Jos olisi nyt se yksi kysymys edessäni niin vastaisin toisin..
- se kysymys
haluan sinut kirjoitti:
joka kommentoi.. Haluaisin tehdä monta asiaa toisin, kun aikaa on kulunut ja olen saanut monta asiaa selväksi, olen ollut väärässä. Jos olisi nyt se yksi kysymys edessäni niin vastaisin toisin..
mahtoi olla?
- niin sinä minulle ....
se kysymys kirjoitti:
mahtoi olla?
W.. Y.. M.. M.. Mutta epäilen että olet väärä hlö..
- vastaus?
niin sinä minulle .... kirjoitti:
W.. Y.. M.. M.. Mutta epäilen että olet väärä hlö..
L.. M... G.. G..
W.. Y.. D.. N.. A.......
N.S.E
H
P
W.... P..... S...
Y.. - se olisi mukavaa
jäähdytellään kirjoitti:
ehkä voimme jatkaa myöhemmin tänään?en tietenkään halua tuottaa tuskaa!
mutta työt kutsuvat nyt ja se on hyvää unohtamishommaa. Ajatukset pysyvät poissa. Palailen illalla. See juu...
- lisätä edelliseen
jäähdytellään kirjoitti:
etten pysty enää vastaamaan sulle tällä palstalla.voi harmi.aloitetaanko uusi ketju jotenkin?
- minä.
jäähdytellään kirjoitti:
etsin sen jostain, aloita sinä;)
- Ja....
tunteita sua kohtaan, mutta sain semmosen käsityksen että et ollut kiinnostunu. Saas nähä menikö ees oikeelle ruskeesilmäselle prinsessalle.
- mitä mun tunteet
sua kohtaan on, ainakin moni kuvaisi tätä varmaan rakkaudeksi.
Mutta kuulemani mukaan en edes tiedä mitä rakkaus on, saati että osaisin rakastaa....:(
Omasta mielestäni olen kyllä aina tuntenut rakkautta sinua kohtaan ja samoin tulen varmaan aina tuntemaan. - tuntee rakkauden
mitä mun tunteet kirjoitti:
sua kohtaan on, ainakin moni kuvaisi tätä varmaan rakkaudeksi.
Mutta kuulemani mukaan en edes tiedä mitä rakkaus on, saati että osaisin rakastaa....:(
Omasta mielestäni olen kyllä aina tuntenut rakkautta sinua kohtaan ja samoin tulen varmaan aina tuntemaan.siinä tilanteessa kun kahdesta tulee yksi.. Siihen kun ei pysty kuin harvat todellisuudessa, tunnetta ei voi sanoin kuvailla, sillä hetkellä on jossain kaukana.. Jos niin käy voi sanoa että on oltava mielettömän voimakkaat tunteet toista kohtaan.
- Se on
tuntee rakkauden kirjoitti:
siinä tilanteessa kun kahdesta tulee yksi.. Siihen kun ei pysty kuin harvat todellisuudessa, tunnetta ei voi sanoin kuvailla, sillä hetkellä on jossain kaukana.. Jos niin käy voi sanoa että on oltava mielettömän voimakkaat tunteet toista kohtaan.
vain uskomatonta, että aina löytyy ihmisiä, joiden täytyy vähätellä toisen tunteita ja kykyä osata rakastaa.
- If you are the right one
Wi.. Yo. Ma... Me Tähän jo pitäisi osata vastata, täydennät vain puuttuvat kirjaimet..
- You..
Marry Me? En ihan äkkiseltään muista koskaan kosineeni, joten ohi meni, jotta vilahti. Parempi onni ensi kerralla.
- i am
.. sure, why not.
-allways ready-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025