Olen

käyttäytynyt

sinua kohtaan kuin olisin ihastunut, mutten ole.

Pyydän aivan oikeasti, jätä minut rauhaan.

Sinä mies, joka olet hienon pitkä, mutta jolla on ruskeat silmät ja vaaleat hiukset! (kauhistus)

Et ole minun makuuni. Perusjätkä, mutta ei enempää. Niin, siis Minulle.

Miksi seuraat elämääni? Mikä siinä on niin mielenkiintoista? Haluan, että jättäisit minut tyystin rauhaan. En ole kiinnostunut Sinun asioistasi. En halua, että seuraat tekemisiäni.

Nimesi alkaa T-kirjaimella. Jestas, kyllä sinä itsesi tunnistat.

Anteeksi, kun katsoin sinua lauantaina (vai oliko sunnuntaina?). Anteeksi!!!!
Nyt sinä sitten häiriköit minua.. Niin, onko kivaa pahoittaa toisen mieli?

Suksi jo muualle. Poista kaikki asetukset. Sen lisäksi UNOHDA olemassaoloni.

En ole kiinnostunut sinusta.

Jos vain naurat minulle, naura pääsi sisällä. En halua, että viestität siitä minulle. Minun ei tarvitse tietää sellaista asiaa.

En aio asua kauaa siinä talossa, joten pyydän (!!) että poistaisit asetukset. Kun en asu siinä talossa enää, en näe sinua pahemmin missään, ja kun poistat nuo asetuksesi, en huomaa sinua enää mitenkään.

Mikä minun elämässäni on niin kiinnostavaa???????
En ymmärrä. Minä sanon aivan suoraan, että sinun elämässäsi (millainen se sitten onkaan) ei ole mitään kiinnostavaa ja että olet varsin kuiva & lapsellinen tyyppi.

Jätä_minut_rauhaan

7

1850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo perille?

Mitä sinä haluat minusta???????????????

?????????????????????????????????????????????????
      ???????????????????????????????????????????????????
      ???????????????????????????????????????????????????
      ??????????????????????????????????????????????????

• En aio.

En aio katsoa enää niihin paskanruskeisiin silmiin. Eihän siinä ole edes nättiä silmäparia, jota voisi katsella!

Mitä minä tänne ruikutan? Jos tuollainen mies minut huomioi, sittenpähän huomioi :D. On se pikkaisen loukkaavaa, että saa huomiota JOLTAKIN TUOLLAISELTA, mutta eipä mahda mitään.

• ,.,.,.
        En aio. kirjoitti:

En aio katsoa enää niihin paskanruskeisiin silmiin. Eihän siinä ole edes nättiä silmäparia, jota voisi katsella!

Mitä minä tänne ruikutan? Jos tuollainen mies minut huomioi, sittenpähän huomioi :D. On se pikkaisen loukkaavaa, että saa huomiota JOLTAKIN TUOLLAISELTA, mutta eipä mahda mitään.

asiallinen.

Sanotaan asia näin: En ole kiinnostunut Sinusta ja pyydän Sinua ystävällisesti jättämään minut rauhaan. Unohtamaan olemassaoloni toisin sanoen.

• tarinaa
        ,.,.,. kirjoitti:

asiallinen.

Sanotaan asia näin: En ole kiinnostunut Sinusta ja pyydän Sinua ystävällisesti jättämään minut rauhaan. Unohtamaan olemassaoloni toisin sanoen.

kerrakseen. Etkö osaa käyttäytyä, sinäkään?

• bvbvbv

Mitäs olet niin idiootti kusipää, että esität ihastunutta jos et sitä ole? Syytä itseäsi

• olla...

ystävällinen.

No eih, vitsi tuo vain oli! :D

Minulla on ainoastaan sellainen tyyli katsoa miespuoleisia... sellainen aika epätoivoinen.
        Toivottavasti kukaan ei ota itseensä sitä minun katsettani.

• Kasvaan,

Taitaa olla aika arkistoida tääkin juttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      322
      6193
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3656
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2841
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2177
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      106
      1760
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1222
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      82
      1070
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe