MITÄ MIELTÄ OLETTA TURUN BUSSI KUSKEISTA??
JA OLETEKO JUTTELUT JOIDENKIN KANSSA??
JA ONKO JÄÄNYT MIELEEN JOKU KUSKEISTA???
((( GALLUP ))
12
1022
Vastaukset
- Ja.
Montakin kuskia tunnen henkilökohtaisesti, voin sanoa että palvelu on ainakin Turun busseissa ollut aina sellaissta, että ei paremmasta väliä.
- Nimetön
itse käytän turussa paljon busseja ja yleensä kuskit on tosi mukavia. Kun käyttää paljon tiettyä linjaa niin kuskeista on tullut ns. hyvän päivän tuttuja.
- Turkulainen80
Mukavia kuskeja on aina ollut, ei siis ainakaan valittamista:)
- osunut
ainakin usein yrmeitä kuskeja,naiskuskit ja ulkomaalaiset kuskit ovat iloisia ja ystävällisiä.
- sori vaan
osunut kirjoitti:
ainakin usein yrmeitä kuskeja,naiskuskit ja ulkomaalaiset kuskit ovat iloisia ja ystävällisiä.
täytyy tosiaan todeta että Olavin harmiksi mutut voittaa valkolaiset 6-1 kun puhutaan hyvistä bussikuskeista. Näin se vaan on.
- Lainkuuliainen
Busseissa puhelu kuljettajan kanssa ajon aikana on kielletty. Pysäkiltä autoon noustessani olen toivottanut hyvät päivät, poistuessani taas kiitokset kyydistä. Mitähän siitäkin tulisi jos kaikki maatkustajat alkaisivat höpistä kilpaa kuljettajien kaa. Eikö koko matkan kestävän kännykkälörpöttelyn jo pitäisi riittää lääkkeeksi vakavampaankin puheripuliin?
- Nimetön
Keski- tai takaovesta poistuttaessa on vaikea kiitellä kuskia. Kaksi vaihtoehtoa siis. Joko olet hörhö joka huutelee kaukaa kuskille kiitoksia tai sitten poistut virheellisesti etuovesta.
- tulossa pian
Nimetön kirjoitti:
Keski- tai takaovesta poistuttaessa on vaikea kiitellä kuskia. Kaksi vaihtoehtoa siis. Joko olet hörhö joka huutelee kaukaa kuskille kiitoksia tai sitten poistut virheellisesti etuovesta.
Aloite jätetty lautakuntaan, jossa esitetään kuljettajien työtehtäviin sellaisen lisäyksen, jossa kuljettaja tulee jokaisella pysäkillä keski- ja takaoville kuuntelemaan kiitokset. Silloin niitä ei tarvitse huutaa ja näin välttyy hörhön leimalta. Eikö olekin nerokasta?
- Alien-8
tunnen "siviilissäkin".Sympaattisia tyyppejä.
Kumpikin ajaa No 18 bussia. - SerpeNTiina
"puhelu kuljettajan kanssa kielletty"?
En kyllä ole aikoihin nähnyt mitään sellaisia lappuja.
Olen vakituinen bussien käyttäjä.
Tunnen monta turkulaista kuskia,eri värisiä ihmisiä.
Kyllä se on matkustajastakin kiinni miten bussikuski suhtautuu.
Itselläni on vain pelkkiä mukaviva bussikuskituttuja siviilissä ja töissä.
Yhtä 8n kuskia olen kaipaillut,liekö lomilla?- kaipatko minua?
moi tiina kaipatko minua olen turun nuorin bussikuski oon vasta 23 w ja ulkomaalainen olen ter.dösäkuski!!!
- ei kiitos
Jos sen laulavan kuskin kyytiin joutuisin, hyppäisin kyllä ulos vaikka vauhdissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958