ja kaksoset eivät usko horoskooppeihin.
En usko horoskooppeihin koska
6
1024
Vastaukset
- sinähän
oletkin kaksonen , en minäkään uskoisi jos
kaksonen olisin !
Luojalle kiitos siitä etten ole... - on eri asia
kuin horoskoopit.Niihin uskon määrättyyn pisteeseen asti,koska vuodenajoilla on merkitystä,millainen ihminen sinusta tulee.Planeettakuviot syntymän hetkellä jostain syystä vaikuttavat perusluonteeseen,ympäristö ja geneettiset perimät muuttavat kuitenkin tätä senverran,ettei täydellistä kopiota toisesta ihmisestä ole.Yhtäläisyyksiä löytyy samoista horoskooppimerkeistä kuitenkin perusluonteessa.
- aino98
ihmisiä ei saa kategorioida, älä jauha paskaa
- hepe88
Ei pidä paikkaansa minä olen kaksonen ja uskon horoskooppeihin kaksosesta kertova luonne analyysi pitää minun kohdallani ainakin melkein paikkaansa!!!
Ja silloinhan niihin täytyy uskoa!!!! - minnns
Olen kaksonen, ja luonteeltani olen vielä enemmän kaksonen kuin horoskoopiltani½!
- JK
E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804