palkkaa? Joku väitti minulle että juhannusaatosta pitäisi saada palkkaa, vaikka ei olisi kyseisenä päivänä töissä. Itse en saanut. Olen kesätöissä tarjoilijana.
saako juhannuksesta
5
771
Vastaukset
- siitä
ansaitsee. Eli palkallisen vapaapäivän, jos oot tehnyt yhdenkin vuoron sillä viikolla kun juhlapäivä on..
- ahlamm
siis minä kesätyöläisenä saan siitä palkkaa? eli jp:n. Vaikka saankin harjoittelijan palkkaa?
- asia
ahlamm kirjoitti:
siis minä kesätyöläisenä saan siitä palkkaa? eli jp:n. Vaikka saankin harjoittelijan palkkaa?
Pamin TESsistä. Eli Palvelualojen ammattiliiton työehtosopimuksesta. Tietääkseni jp-päivät pitäisi antaa puolen vuoden sisällä siitä kun ne on ansaittu. eli juhannuksen jp pitäisi saada jouluun mennessä Luultavasti sulle maksetaan jp palkkana työn päättyessä samoin kuin kertyneet lomakorvaukset.
- että..
Edellyttää myös, että työsuhde on kestänyt kuukauden ennen ko juhlapyhää.
- JP-päivä
että.. kirjoitti:
Edellyttää myös, että työsuhde on kestänyt kuukauden ennen ko juhlapyhää.
JP:stä sen verran, että jos olet kuukausipalkalla saat juhannuksesta yhden vapaan. Jos olet tuntityöntekijä saat korvauksen rahana, jolloin korvaus lasketaan edellisten kolmen kuukauden mukaan. Lisätietoja PAMista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691