Joku tehtailee häirikköavauksia siihen tahtiin että kaikki Vaskiviikkoa ja Lieksa-elokuvaa koskeva keskustelu on siirtynyt toiselle sivulle! Millaisen kuvan tämä antaakaan kauniista kotikaupungistamme turisteille! Uskaltavatko he enää tulla Lieksaan uudelleen!
YLLÄPITO!
4
723
Vastaukset
- tänne tuppulaan
pitäs jonkun tulla
- walrus
...siksi että turistit tuo rahaa ja työllistävät ihmisiä. Ei Lieksa olisi sellainen tuppula jos panostettaisi matkailuun ja positiiviseen imagoon. En ymmärä näitä Lieksa negatiivisia ihmisiä. Lopettakaa valittaminen ja tehkää asialle jotain jos nykytilanne ei kelpaa.
- Asunut myös muualla
walrus kirjoitti:
...siksi että turistit tuo rahaa ja työllistävät ihmisiä. Ei Lieksa olisi sellainen tuppula jos panostettaisi matkailuun ja positiiviseen imagoon. En ymmärä näitä Lieksa negatiivisia ihmisiä. Lopettakaa valittaminen ja tehkää asialle jotain jos nykytilanne ei kelpaa.
Eli jos ei kelpaa asua Lieksassa, muuttakaa valittajat pois. Luulen, että Lieksalla alkaa mennä sen jälkeen paljon paremmin. Mikäli tämä negatiivisten joukko pilaa hienon kaupunkimme maineen, on alamäki varma.
Enkä usko, että valittajat lopettaisivat valitustaan, vaikka muuttaisivat minne. Helsingissä harmittaa, kun joutuu matkustamaan haisevalla metrolla tai hitaalla bussilla töihin ja lyhyeenkin matkaan menee aikaa. Mutta ei ole parkkipaikkoja, joten omaa autoa ei kannata käyttää. Ja ne ruuhkat raastavat hermoja. Kävelläkään ei uskalla pimeällä, kun ei tiedä millaisia vastaantulijoita tällä kertaa sattuu tulemaan, kun tuossa viereisessä pusikossa raiskattiinkin joku viime viikolla. Ja muutama ammuskelija oli viime yönä lähikioskilla. Eikä ole varaa kuin pieneen murjuun, jota asunnoksikin voisi kutsua.
Kunpa vielä joskus pääsisi takaisin ihanaan Lieksaan, jossa kohtuuhinnalla saa omakotitalon eikä järvikään ole kaukana. Ei tarvitse maksaa parkkimaksuja eikä parkkipaikoista ole pulaa. Tarvittavat ostokset saa Lieksasta ja jos joskus jotain puuttuu, on Joensuuhun ajallisesti sama matka kuin Helsingin liepeiltä keskustaan.
Että tällaistakin voi tapahtua. Oma kotikaupunki tuntuu paljon paremmalta, kun sitä katsoo muualta käsin. Suosittelen vaikka muuttamaan hetkeksi suurkaupunkiin. Itse olen sen kokenut. - 657890
tämä onkin tuppukylä Lieksassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855883Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442657"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814