Kaikille niille, jotka eivät omista BMW:tä mutta tykkäävät silti notkua tällä palstalla ja haukkua ko. automerkkiä paskaksi, niin tässä teille ehdotus: käykää koeajolla, vaikka joku vanhempikin malli, jos edelleen olette sitä mieltä, että olipa paska auto ja paska ajaa, niin jatkakaa sitten edelleen pemarin haukkumista.
ajonautintoa
11
1383
Vastaukset
- on ajettu ja..
juuri siksi ajankin itse uudella ranskalaisella limulla. Käy sinäkin kokeilemassa, niin tiedät miltä mukava ajo tuntuu !
- recidofiluss
ranskalaiset limut on hyviä ajaa (esim. 607 pösö). sisämelu tosin e39 malliin verrattuna aika kova. pieni urheilullisuuden puute myös vaivaa. ja tietenki se etuveto:)
- escobar555
recidofiluss kirjoitti:
ranskalaiset limut on hyviä ajaa (esim. 607 pösö). sisämelu tosin e39 malliin verrattuna aika kova. pieni urheilullisuuden puute myös vaivaa. ja tietenki se etuveto:)
Tuttu osti 307 farmarin ja aikaisemmin oli vannoutunut sitikkamies.
307 Oli mukavan oloinen ajaa, kuten muutkin ranskalaiset. Tosin ei erottunut juurikaan toisen tutun focuksesta. Molemmat uusia autoja ja ensimmäisenä tuli mieleen (jotain jupistavaa) myös muiden (kuin BMW) autojen mitätön vakiovarustetaso.
Huonoin auto millä olen ajanut oli vanha Ford Fiesta, koska oli paha talvikeli ja sen raideleveys ei riittänyt urille niin mokoma pomppi urasta uraan. - rubensraumer
escobar555 kirjoitti:
307 Oli mukavan oloinen ajaa, kuten muutkin ranskalaiset. Tosin ei erottunut juurikaan toisen tutun focuksesta. Molemmat uusia autoja ja ensimmäisenä tuli mieleen (jotain jupistavaa) myös muiden (kuin BMW) autojen mitätön vakiovarustetaso.
Huonoin auto millä olen ajanut oli vanha Ford Fiesta, koska oli paha talvikeli ja sen raideleveys ei riittänyt urille niin mokoma pomppi urasta uraan.Varustetason huonous on kylläkin verottajan vika ei bmw:n. On se aivan käsittämätöntä että turvallisuutta lisää tuovilla varusteilla on aivan järkyttävä veroprosentti. Lisäksi jos lasketaan vielä muut varusteet (ja niiden verot) niin näiden premium autojen hinnat karkaisivat tavoittamattomiin tavalliselta kuluttajalta. Itse hoidin homman niin että ostin saksasta tuodun auton... varusteita piisaa.
- pösöt
escobar555 kirjoitti:
Huonoin auto millä olen ajanut oli vanha Ford Fiesta, koska oli paha talvikeli ja sen raideleveys ei riittänyt urille niin mokoma pomppi urasta uraan.sopimukset peruttu sähkövikojen takia..407 ..?
- verran
on tullut ajeltua, tehtyä ja katsottua sitä älytöntä remontin määrää, että saan kirjoitella mitä haluan.
- escobar555
sen verran olen katsellut tuota sinun kirjoittamistasi, että voisin neuvoa sinua suksimaan esimerkiksi v.. kuuseen tältä forumila notkumasta.
- merkkikin
näytti eilen jäävän huomiotta, kun bimmerillä tultiin päätielle. Ajonautintoa tosiaan on, koska ei malteta edes pysähtyä hetkeksi.
- e46 coupe
kyl sanoo että on auto tosi hyvä
tuolla tien päällä !!
Tuli täs hiljattain hommattua bimmeri nii
ei voi muuta sanoa että kyl on auto isolla A:lla!! - escobr222
Sama kuski tekee sen todennäköisesti ajaessaan vaikka Nissanilla.
- makito
että hiljasia poikia ovat nämä bmw "asiantuntijat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241