Tarkoittaako raamattu tässä kohtaan ydinasetta?
Ilm. 6:4
Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
tarkoittaako
2
280
Vastaukset
- P. Vastaaja
Ilm. 5:12 ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen."
Jeesus Kristus on tuo Karitsa joka on teurastettu
Ilm. 5:13 Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
Ilm. 5:14 Ja ne neljä olentoa sanoivat: "Amen", ja vanhimmat lankesivat kasvoilleen ja kumartaen rukoilivat.
Neljä olentoa ovat evankelistojen eläintunnukset.
Matteus Markus Luukas ja Johennes.
Ilm. 6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
Ilm. 6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
Seppele annettiin voittajalle. Valkea hevonen on käsittääkseni totuus/pelastava evankeliumi. Ja sen selässä istuva voittaja, jolla tuo seppele on, on mielestäni Jeesus Kristus, joka voitti kuoleman vallan noustuaan ylös kuolleista.
Hän lähti kuoleman ja perkeleen vallan voittajana voittamaan LAPSIA JUMALALLE.
Jeesus lähti pelastamaan iankaikkiselta kuolemalta meitä, jotka olimme kuolemaan tuomittuja
Ilm. 6:3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
Ilm. 6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
Olisiko tuo punainen hevonen sitten evankeiumin vastakohta eli valhe, ja sen selässä istuu itse saatana.
Hänelle, siis perkeleelle annettiin valta ottaa rauha pois maasta, (muistanette että Jumala on Kaikkivaltias). Saatanalle = valhe, valheen isä, annettiin suuri miekka. Miekalla on, kuten tiedätte, helppo katkoa esimerkiksi kauloja ihmisiltä.
Virttä mukaillen: "Valheen henki armoton, ohjaa tietä väärää".- teutatess
Minusta vastasit hyvin, mutta 100% sen. vastauksen saamme kun JEESUS tulee pilvissä kohisten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924