Epäilen olevani raskaana vihdoin ja viimein:) Kuukautiset on myöhässä:D Mitäs raskaustestiä suosittelisitta?
Raskaustesti?
5
594
Vastaukset
- raskaana?
Itse tein tänään ihan ruokakaupasta saatavan pregent stick- nimisen testin. n.4e 2kpl. Näytti plussaa. Mutta mielestäni kaikki testit yhtä hyviä? Voi olla eri mieltäkin, mutta olen kokeillut monia ja ei niissä suurta eroa ole. Tuo oli ainaki helppo käyttää ja pissakuppi oli pakkauksessa mukana.
- hanna
kysyisin vaan että ku juuri teit testin rfsu:n tikulla jonka saa ärrältä että miten sitä pitäisi tulkita? onko kukaan kokeillut?? tuleeko se toinenki viiva siihen viereen vai vähän kauemmaks.......tavallaan sen muovin sisään.....
- myös sen
hanna kirjoitti:
kysyisin vaan että ku juuri teit testin rfsu:n tikulla jonka saa ärrältä että miten sitä pitäisi tulkita? onko kukaan kokeillut?? tuleeko se toinenki viiva siihen viereen vai vähän kauemmaks.......tavallaan sen muovin sisään.....
rfsu:n testin joskus, ja ohjeissa näkyy miten lähekkäin viivojen kuuluu tulla.. sitä oli mielestäni myös vähä vaikea tulkita!olisko siinä semmonen sentin väli niillä viivoilla? mut kyllä siihen selkeä viiva pitäs kuitenkin tulla jos on tullakseen. Ohjeet on kyllä aika selkeät. Tosin mulla se testi näytti plussaa vaikka en ollut raskaana...
- sellasenpa tein
hanna kirjoitti:
Se toinen viiva tulee siihen vähnä kauemmas, vähän niin kuin muovin sisään.
- ...
Se mitä minä käytin oli Early detection, joka on tosi herkkä. Sain sillä hyvän plussan menkkojen ollessa päivän myöhässä. Ostin kyseisen testin Yliopiston apteekista ja se maksoi muistaakseni hiukka yli 5€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241