Tiedetään ettei perhosia saisi vaihtaa. Se on huono tapa... Mulla olisi Pääkallökiitäjiä vaihdossa. Ei nyt tietenkään Suomesta!!!!! Miksi tämä on kiellettyä?? Kun en vaihda niitä mihinkään rauhoitettuihin perhosiin?? T: Pasi
Pääkallokiitäjä
Keräilijä1
1
885
Vastaukset
- *Nilla
vaihtamisessa pahaa pitäisi olla. Periaatteessa...
Negatiivista on se, jos kerää jotain tietämäänsä harvinaista lajia vaihtoon eli käy kauppaa sen lajin kanssa. Perhosten keräily Suomessa on suhteellisen vapaata (poissulkien rauhoitetut lajit), mutta se ei välttämättä ole pysyvä olotila, jos tietentahtoen aletaan hävittää jonkun perhoslajin tunnettua esiintymää myyntiä tai vaihtoa varten.
Käytä omaa harkintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232446- 1311698
- 661542
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261281KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.381191Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771159- 1171134
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571057Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571020Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980